شناسه خبر : 51051
چهارشنبه 01 دي 1395 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش روز سوم مسابقات پینگ پنگ جانبازان کشور

مسابقات کشوری تنیس روی میز جانبازان و فرزندان ذکور ایثارگران در رامسر در حالی سومین روز خود را پشت سرگذاشت که جانبازان با شادابی و طراوتی خاص با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فاش نیوز - مسابقات کشوری تنیس روی میز جانبازان و فرزندان ذکور ایثارگران در رامسر در حالی سومین روز خود را پشت سرگذاشت که جانبازان با شادابی و طراوت خاصی با یک دیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ما، فضای سردِ سالن برگزاری مسابقات و روزهای سردتر شهر شمالی رامسر در حالی سومین روز مسابقات را به خود می دید که جانبازان و فرزندان ایثارگران با رفاقت گرم و صمیمانه ای، برای راه یابی به مراحل بالاتر در رقابت و تلاش بودند.

این برای نخستین بار است که مسابقات ورزشی جانبازان و فرزندان ذکور شهدا و ایثارگران در سطح کشوری توسط بنیاد شهید و امورایثارگران، در سالن شهیدچمران مجموعه ورزشی شهر رامسر و به به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 4 و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص این عملیات به عنوان «جام شهدای غواص» با شرکت 330 ورزشکار در حال برگزاری است.

گزارش تصویری حاضر، که شور و نشاط را در بین شرکت کنندگان به خوبی نشان می دهد، حاصل تلاش همکارمان "سیدعلی ظهوری" است که از سومین روز این مسابقات تهیه کرده است.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
خدا قوت جانبازان ورزشکار
احسنت به این همه غیرت
با توجه به این همه مشکلات چه رقابت زیبایی با یکدیگر دارند .
واقعا آدم این لحظه ها را مشاهده می کند در حیرت می ماند آخه چگونه یک جانبازی نخاعی گردنی که قادر به حرکت نیست چگونه با بستن راکت توسط باند به مسابقه می پردازند.
برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم .
باسلام و تشكر از مسولين برگزاري مسابقات كه به ايثارگران روحيه شگرف ميدهد ، فلذا بنده از مسولين بنيادشهيد استان آذربايجانشرقي گلايه دارم بابت عدم دعوت از ايثارگران و جانبازان شهرهاي تابعه استان جهت شركت در انتخابي استان و شركت در مسابقات رامسر واقعا جاي تاسف است كه هميشه يك عده شناخته شده استان جهت شركت در مسابقات اعزام ميشوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi