شناسه خبر : 51135
دوشنبه 06 دي 1395 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دفاع فعال فتنه از شیطان بزرگ


در حالی که از رئیس‌جمهور گرفته تا وزیر‌خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی بر نقض برجام از سوی آمریکا تصریح دارند، عضو مرکزیت کارگزاران مدعی شد طرفین به برجام پایبند بوده‌اند.
محمد عطریانفر که در فتنه 88 بازداشت شد و از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بیگانه در برخی احزاب و جریان‌های سیاسی خبر داد، در مصاحبه با روزنامه آرمان می‌گوید: تاکنون هر دو طرف مذاکره، حسب اعلام نظر کارشناسان به تعهدات خود پایبند بوده‌اند. وی برخلاف اغراق‌های جریان سیاسی و رسانه‌ای بزک‌کار برجام که کارگزاران جزو آنها بود، مدعی شد: برخی گمان می‌کنند برجام «خم رنگرزی» است که باید یک‌شبه به وضعیت زندگی مردم را تغییر دهد. نتیچجه برجام در روندی 10 ساله آثار تمام‌عیار خود را نشان می‌دهد و تا پایان این دوره زمانی، نمی‌توان درباره سرنوشت توافق یا فرجام برجام اظهارنظر قاطع کرد.
عطریانفر گفت: برخلاف اینکه برخی عنوان می‌کنند نتایج موسع برجام باید بلافاصله در زندگی مردم آثار خود را نشان دهد، به نظر می‌رسد این توقع نوعی بزرگ‌نمایی درباره مطالبات از برجام است و با واقعیت‌های برجام همخوانی ندارد.
یادآور می‌شود عطریانفر جزو چند نفری است که سال 1377 به شکل پنهانی با جرج سوروس (سرمایه‌گذار صهیونیست کودتاهای مخملین) در ویلای شخصی وی ملاقات کردند و این ماجرا سال 1386 از سوی کاملیا انتخابی فرد (همکار فائزه هاشمی در روزنامه زن) لو رفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi