شناسه خبر : 52135
یکشنبه 08 اسفند 1395 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ابوترابی: با سوء مدیریت "شهیدی" فاتحه بانک دی خوانده شده است!

نماینده مردم نجف آباد در مجلس از انتصابات صورت گرفته در بانک دی از سوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقاد کرد.

فاش نیوز: نماینده مردم نجف آباد در مجلس از انتصابات صورت گرفته در بانک دی از سوی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز؛ "ابوالفضل ابوترابی" عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتصابات جدید در بانک دی اظهار داشت: متأسفانه به دلیل انتصابات اخیر از سوی آقای شهیدی رئیس بنیاد شهید در بانک دی، این بانک امروز به یک بانک بحران زده در کشور تبدیل شده است.

وی گفت: آقای شهیدی بانک دی را نابود کرد و با هیئت مدیره ای که بر سرکار گذاشته است و ممنوع الخروج و متهم هستند، تخلف کرده است.

نماینده نجف آباد با اشاره به انتصاب خواهر زاده و داماد رئیس بنیاد شهید با عنوان اعضای هیئت مدیره بانک دی متذکر شد؛ برای ما به عنوان یک نماینده این انتصابات و اقدام تعجب برانگیز است که چرا بانک مرکزی با این امر مخالفت نکرده است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس دهم ادامه داد: اخیراً حکم انتصاب اقوام سببی و نسبی آقای شهیدی به عنوان اعضای هیئت مدیره بانک دی از طرف رئیس بنیاد شهید به این مجموعه ابلاغ شده است.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه این اشخاص (خواهرزاده و داماد آقای شهیدی) در امور بانک دی دخالت های بی جایی می کنند و اخباری که می رسد، باعث نگرانی هایی برای ما شده است که بانک دی که متعلق به ایثارگران است اینطور دارد به یغما می رود.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم خاطر نشان کرد: در دوران تصدی آقای شهیدی بر بنیاد شهید و امور ایثارگران متأسفانه فاتحه بانک دی را به خاطر سوء مدیریت ایشان باید خواند.

ابوترابی در پایان در پاسخ به این سؤال که گفته می شود «خواهرزاده آقای شهیدی از کار برکنار شده است» تصریح کرد: خواهرزاده شهیدی قبلا به عنوان مشاور در بنیاد شهید مشغول به کار بوده است و ما از برکناری ایشان اطلاعی نداریم و به نظر می رسد همچنان به اتفاق دامادشان در تصمیمات بانک دی دخالت می کنند.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام

...

تا مادامی که ایثارگران عزیز با معیشت بچه های جبهه و جنگ مخالفت می کنند .

کار به سامان نمی شود .

چرا باید قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران وضع کنند .

و به توسط این قانون ظالمانه

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس را

از بنیاد بیرون و فقیر و درمانده سازند .

...

اگر در انتخابات رياست جمهوري كشور . بصيرت به كنار رفت و هوا و هوس غلبه يافت
نتيجه اش هم . همين وضعيتي مي شود كه اكنون . كشور به آن مبتلاست
باشد كه در انتخابات سال آينده . بصيرت ديني راهنماي ما باشد
انتخاب وفامیل بازیهاوباندبازیهانتیجه اش فشارهای ناحق درحق ایثارگران بوده ومیباشد.

...

این مطلب که می گویم به رئیس جمهور محترم فعلی نیست .

همه رئیس جمهور های ایران در دور دوم

گرانی و تورم و رانت و نجومی بگیری زیاد می شود ؟!

و همین الان مردم می گویند بعد از انتخابات

گرانی و تورم زیاد می شود ؟!

خدا بفریاد برسد ؟!

...
وای وای وای برشما
چقدر حق الناس
ایا این پول و درآمدتان حلال است
خدا ازتون نگذرهسلام
این دولت تنها دولتی که یک قدم هم برای ایثارگران بر نداشته و تنها شعار میده و با وجود گذرندان آخرین نفسهای عمر دولت تخریب و نا امیدی هنوز از فکرهای کوتاه نظر دست برنداشته و دولت قبل را متهم میکنه
خودتون بگین تو این چهار سال چکار کردین
معوقات سال 93 تاکنون پرداخت نشده
برای این برجام چقدر هزینه شده
فقط حق الناس میکنن و ...
امیدواریم اولین دولتی باشه که عمرش 4 ساله هست
جانبازان عزیز با خبر باشن بنیاد شهید چندیدن میلیارد پول بیمه ایران را نداده است و بیمه ایران هم جلو درمان جانبازان را بسته است .
اقاى ابوترابى ميفرمايند كه با عمل كرد اقاى شهيدى فاتحه بانك دى خوانده شده است. ولى مثل اينكه اقاى ابوترابى كاملاً در جريان نيستند؟ با عمل كرد اقاى شهيدى كه با اقوام و خويشاوندانش در بانك دى و بنياد انجام داده اند. درست و واقعيتش اين استكه بگوييم. با عمل كرديكه اقاى شهيدى از روزيكه رياست كل بنياد را دردست گرفته تا امروز بايد فاتحه بنياد شهيد و جانبازان و بانك دى را باهم خواند؟ وقتيكه مسئولان مملكت در خواب هستند. ديگر بهتر از اين نميشود؟ و اين فاتحه بنياد و بانك دى از هفتم و چهلم و سالشم گذشته؟ كجاى كارى اقاى ابوترابى
سلام
آقای شهیدی و جناب روحانی ماهی یک مرتبه در تلویزیون ظاهر می شوند و همین برای فاتحه تمام ایثارگران کافیست؟
نمایش خوبی راه انداختن.
سلام بانک دی کرمانشاه ۱۵ متر ه ۲۰ نفردخترو پسر کردن توش فقط میرن اون پشت چای میخورند.کارش تفریح وچای خودن است عین می ماند قهوه خانه برید نگاه کنید عین قهوه خانه است می خواهم یک روز بنویسم قددرب ورودیش به قهوه خانه دی خوش آمدید.اینهمه کارمند برای چیه اون بانک ۳ نفربهش زیاده فقط ۲۰ نفرشان جلوچشمن بقیه واون تو پشت معلوم نیست چند نفرن
اگرسودی باشد ۴۰ تا بی کاردارد هرشعبه ای چیزش برای ایثارگرمی ماندوام ۲۸ دصد دادن بمن یک روز دیرمیشه اینقد بیکارن فورآ زنگ میزنند
پناه برخدا..خداودندا میبینی تصدی ریاست بنیادشهید وکارهای امور ایثارگران بر چه کسانی واگذار شده و چه ظلم ها و چه کارهایی که خدا داند دراین بنیاد میکنند..آقای شهیدی چطور دلتان می آید و آمده با آن لباس مقدسی که برتنتان است این همه سوء مدیریت در دوران تصدی تان در بنیادشهید و امور ایثارگران را تحمل وبرخورد نکنید و همیاری کنید؟
آقایان نماینده...آیاشمادرمقابل تخلفات فقط بایدصحبت کنید؟!اقدامات وبرخوردبامتخلفان به چه شکل است؟!برخوردقانونی بکنیدومتخلفین رابدون اغماض باکمک قوه قضاییه به اششدمجازات برسانید!اگرچندنفرازتروریست های اقتصادی اعدام بشن...کسی جرات دست درازی به بیت المال رانداردو..........
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi