شناسه خبر : 52310
شنبه 21 اسفند 1395 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در گفت و گو با فاش نیوز

توضیحات مدیرکل بنیاد استان تهران درباره خودسوزی همسر جانباز

در پی پخش خبر خودسوزی همسر یک جانباز مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، برای اطلاع بیشتر از چند و چون ماجرا رفع ابهامات موجود در اذهان، گفت و گویی با حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران ترتیب دادیم که ماحصل آن را با هم می خوانیم.

فاش نیوز -  در پی پخش خبر خودسوزی همسر یک جانباز مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، برای اطلاع بیشتر از چند و چون ماجرا  رفع ابهامات موجود دراذهان، گفت و گویی با حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران ترتیب دادیم که ماحصل آن را با هم می خوانیم.

فاش: لطفا در باره خودسوزی همسر یک جانباز مقابل ساختمان بنیاد شهید استان تهران وابهاماتی که در این مورد وجود دارد توضیح بدهید؟ همین که گفته می شود اینها تقاضای رفتن به خارج از کشوررا داشته اند و یا اینکه می خواستند خانه شان را بزرگتر کنند و در جای مشخصی از شهر باشند این موضوع واقعا" چگونه توجیه می شود؟! مگر ممکن است یک خانم برای خارج رفتن و یا صرفا" بزرگتر کردن خانه اش بخواهد خودش را آتش بزند؟

 

 - یعنی شما فکر می کنید غیر از اینها بوده است؟


فاش: ما می خواهیم بگوییم چگونه می شود این را توجیه کرد؟ آیا مشکل خاصی نداشته اند؟


- این را به شما بگویم که ایشان(این خانم) جانباز را بعد از یک مدتی به خانه برد اما رسیدگی نمی کرد که همسایه ها به ما (این موضوع را) گفتند و ما دیدیم که اوضاع خیلی خراب است و او را نگه داشته و با همدیگر جیغ و داد می کنند تا جلب توجه کنند و یک چیزی از شهرداری بگیرند. دوباره بعد از آن ما به زحمت جانباز را آوردیم بیمارستان، هر دفعه هم که می آوردیم بیمارستان ایشان(خانم) می آمد و هر چیزی که می خواست از (بنیاد)بگیرد او را بیرون می آورد و بطور مثال هفت تیر یا بیرون از آسایشگاه امام نگه می داشت.


فاش: جانباز چند درصد است؟


- جانباز 15درصد بود.


فاش: نوع مجروحیتش چه بوده؟


- نوع مجروحیت اولیه اش را نمی دانم، گویا یک مجروحیتی در محل پای خود داشته، به هر حال یک عارضه مادر زادی «کروپ دوشاب» در مهره های ستون فقراتش وجود داشت و از کانال تا نقطه دیگری چسبندگی وجود داشته است، که درگذشته تحت درمان قرار گرفته بود اما احتمالا پزشک معالج نتوانسته بود او را درمان کند و به نخاعش آسیب وارد شده است.


فاش: آیا پزشک معالج بنیاد بوده است؟


- نمی دانم، پزشکی که او را عمل کرده بود چه کسی است اما نام او در پرونده بنیاد هست، اما اینکه این پزشک مال بنیاد بوده یا نه را نمی دانم.
این اتفاق که می افتد و ما دیدیم که وضعیت جانباز به این شکل است گفتیم او را ببریم شاید بتوانیم با مجروحیتش مرتبط کنیم دیدیم نه نمی شود و جور در نمی آید.
بعد گفتیم ارفاقی کنیم و مثلا 25درصد بشود تا راحت تر به اوخدمات داده شود. کمیته تعیین درصد هم به حرف ما گوش کرد و او را 25درصد کرد.
بعد از این موضوع، ایشان(خانم) آمد که او را 70 درصد کند که نشد. هر دفعه هم که می آمد من به او گفتم خواهر من، شما مثل خانواده من هستی، چرا این کارها را می کنی و خلاصه او را نصیحت می کردم و می پذیرفت، اما دوباره برمی گشت.
به هرحال برای او حق پرستاری برقرار کردیم و اسم (خانم)او را برای سه شیفت دادم که لااقل کمکی به آنها بشود. این تا این جای قضیه؛ بعد این (خانم)بحثی را مطرح کرد که همسرش 70درصد شود، اما وقتی نا امید شد گفت خانه ام کوچک است.

 با توجه به اینکه خانه آنها کوچک است، من به همین خاطریک اتاق درآسایشگاه به آنها دادم وگفتم آسایشگاه تجهیزات و امکاناتش هم که خوب است.


 

فاش: کدام آسایشگاه؟


- آسایشگاه شهید بهشتی که در آن یک اتاق مال همسرایشان است و تاکید کردم که ایشان هم می تواند اینجا و یا درآنجا باشد، اما قبول نکرد وگفت من او را فقط به آسایشگاه می برم که حمام برود و بعد از آن به خانه بر می گردانم.

به هر صورت یک مدت این کار را انجام داد ولی دوباره مراجعه کرد و گفت من چند روز می خواهم به مسافرت بروم؛ که به او گفتم همسرش را به آسایشگاه بیاورد و خودشان بروند. آنها معمولا 10 یا 15 روز مسافرت می رفتند و بعد از اینکه از سفر برمی گشتند شروع می کردند به گفتن این مطلب که اگر برای ما خانه نخرید پناهنده می شویم و جلوی سفارت انگلیس، آلمان و...خواهیم رفت تا از آنها پناهندگی بگیریم. بعد از آن با ایشان دو سه جلسه نشستم وصحبت کردم و گفتم بر روی چشم، من مشکلات شما را حل می کنم.

به آنها گفتم شما که دارید این خانه را می فروشید در کنار آن هم من یک وام مسکن می دهم؛ اگرچه آنها قبلا" وام مسکن گرفته بودند.
به هرحال دیدم از قبل هشت میلیون تومان هم بدهکار هستند که یک مبلغ برایش جور کردم و پارسال آن را تسویه کردند.
بعد آمدم از همان محل، سال 94 یک وام برای او جورکردم چرا که ما ازمحل 95 نمی توانیم وام بدهیم، چون تبصره اش در برنامه ششم حذف شده است.
بنا بر این با بچه های بانک ملت صحبت کردم که بندگان خدا پذیرفتند و تا آخر بهمن وام را نگه داشتند، اما دوباره ایشان نتوانست معامله را جور کند و زنگ زدم به بچه های بانک و صحبت کردم که ترا به خدا حالا ده روز دیگرمهلت پرداخت را تمدید کنید.


فاش: آیا آنها خانه را به توصیه شما فروختند؟


- نه بابا، من دخالتی در کار و زندگی شان نمی کنم، من جایی که خود جانباز حضورداشته باشد دخالت نمی کنم. مگراینکه خانواده شهید باشد و بگوید که ما کسی را نداریم وکمکمان کنید.
فاش: یعنی خودشان بدون اینکه این طرف قضیه را ببینند و تامین اعتبار کنند و از طرف شما هم مطمئن شوند که وام را می گیرند خانه را فروختند؟

- بله فروختند. او حساب و کتاب های خود را قبلا کرده بود، من هم گفتم خیلی خوب، کمک می کنم. گفت: چقدر کمک می کنی؟ گفتم 20میلیون تومان، بیست تومان دیگرهم از شهرداری منطقه برای شما می گیرم و در مجموع 40 تومان خواهد شد.
به هر صورت ایشان رفت و خانه هایی قیمت کرد، اما وقتی که دید مبلغ کم است، دوباره آمد و سرو صدا به پا کرد. من هم گفتم کمی آن را اضافه می کنم و این مبلغ را به 60 میلیون تومان رساندم و گفتم دوباره روی من حساب کنید.

اما دوباره بعد از مدتی برگشت و گفت معامله خرید خانه جوش خورده است، گفتم ببین به هرجا که بروی من پول دستت نمی دهم بلکه چک را آماده می کنم و نماینده من وقتی معامله انجام شد در بانک به شما مبلغ را پرداخت می کند.
اما چندی بعد دوباره مراجعه کرد که اگر می شود یک وام دیگر برای من جور کن، دوباره با مسئولان شهرداری صحبت کردم و یک قولی گرفتم و خلاصه تا مبلغ ... تومان به او قول پرداخت وام را دادم.
ببینید من تا ... میلیون تومان چک آماده کردم و نماینده ام را فرستادم، اما باز آن خانم دوباره برگشت وگفت 50 میلیون دیگر کم دارم. گفتم من دیگر بیشتر از این نمی توانم تهیه کنم وتا همین حد هم خلاف قانون است، من حتی به یک جانباز 70 درصد هم این قدر که به شما کمک کرده ام نکرده ام و به اندازه دو جانباز دارم به شما کمک می کنم.


فاش: مشکل خانه قبلی شان چه بوده است؟


- کوچک بود.


فاش: فقط کوچک بود یا اینکه از لحاظ رفت و آمد و طبقات هم دارای مشکلاتی بوده است؟


- نه فقط کوچک بود و 65 متر بیشتر نبود.

 

 فاش: خود جانباز کاره ای نیست و اختیاری ندارد؟

 

- بله، بنده خدا ازلحاظ حافظه هم مشکل دارد و می گوید اینها(خانواده) از من وکالت کاری گرفته اند و من اختیاری ندارم .
- چند روز پیش هم در بیمارستان دوباره گفت (خانم) از من وکالت کاری گرفته است.

فاش: آیا وضعیت جانباز از آنچه که بود بدتر شده است؟


- خب بیماری اش مزمن شده است، زیرا وقتی که انسان به زخمی رسیدگی نکند مسلما" بدتر می شود و به این خاطر زخم بدتر شده است. اما پس از این موضوع ایشان را به آسایشگاه بردیم و نگذاشتیم او را به خانه ببرند.

همچنین او را به بیمارستان ساسان بردیم تا زخم هایش خوب شود. گاهی که به "آی سی یو" نیاز داشت جابجا می کردیم. این جانباز یک بیماری دیگر هم دارد و مشکوک به بیماری سرطان است. مشکل کبدی هم دارد که البته کامل به اینها اشراف ندارم، اما او را آنجا گذاشتیم که درمان کامل شود.

 

فاش نیوز: حالا اگر به این نتیجه برسید و تشخیص بدهید که اینها به او رسیدگی نمی کنند و ممکن است وضعیتش بدتر شود آیا اختیار او را به دست می گیرید تا درمان شود؟

 

- حالا من دارم مدارا می کنم تا کمی جلوتر برویم. بحثی هست که اگراین خانم قصد خدمت و نگهداری از همسرجانباز خود را دارد، ما کوتاه می آییم و قضیه تمام می شود؛ وگر نه باید مراحل قانونی طی شود.

 

فاش نیوز: پس هنوز به این نتیجه نرسیده اید که اینها قصد خاصی دارند؟

 

 - ببینید تا الان که حدود دو سال است که اینها وقت مرا گرفته اند و من دارم با اینها مدارا می کنم. در حالی که یک پسرشان ازدواج کرده است و پسردیگرشان هم انگار قبلا خودکشی کرده بود. متاسفانه یک عارضه روانی هم در خانواده اینها هست. برای همین من تاکنون مدارا کرده ام، اما دیگر انسان به یک جایی می رسد که کاری از او ساخته نیست! و امثال من هم نمی توانند کاری بکنند. البته هنوزهم امیدوارم که بتوانیم با ایشان همراهی بکنیم.

 

فاش نیوز: از وضعیت جسمانی این خانم خبر دارید؟

 

 - بله بچه ها را فرستادم سر بزنند که الحمدالله وضعیتش خوب بود و مسئولان بیمارستان گفتند وضعیت اش بهتر شده است و مشکل خاصی نیست.

- احتمالا طی یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد و سوختگی ایشان خیلی شدید نیست اما بعدا" نیاز به مراقبت دارد.

*گفتنی است این گفت وگو روز چهارشنبه هفته گذشته انجام گرفته است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
جناب صمیمی ! متاسفم ازاینکه اسم خودتو گذاشتی دکتر ولی .........؟؟؟؟!!
آقای به ظاهر محترم !!! اگر ایشان دست به خودسوزی زده ازفشارهای زندگی است که از جانب امثال شما به ایشان تحمیل شده ولی شایسته نیست بعنوان مدیر بنیاد در اذهان عمومی ورسانه ظاهر شوید وهمسر یک جانباز را منکوب کنید ! البته این دو روزه مسئولیت نیز بگذرد و روسیاهی برای کسانی خواهدماند که از لحظه ای خدمت به این عزیزان غافل بودند.
عزت عالی متعالی
بنده از دوستان نزدیک آقای پرکره هستم
پارسال ( اسفندماه) به بنیاد شهید خیابان طالقانی برای کاری مراجعه کرده بودم این جانباز را جلوی درب بنیاد شهید دیدم
آقای پرکره واقعا دلسوزانه و بیشتر از مسولیت و توانش وقت گذاشته بود که مشکل این جانباز و خانواده اش را پیگیری و رفع کند اما متاسفانه بخاطر توقع بیش از حد و قانون خانواده اش تاکید میکنم فقط بخاطر توقع بیش از حد خانواده نتوانستند کاری انجام بدهند
چند روز پیش هم به آقای پرکره گفتم در خصوص رفتار زشت این خانواده که با آبروی جانبازان و ایثارگران بازی میشه حداقل با سایت فاش نیوز مصاحبه ای داشته باشد
تا اصل ماجرا را بگوید ایشان بنابر دلایلی که عنوان کردند نپذیرفتند
سلام..نمیدانیم کی دروغ میگدوکی راست.ولی این رایقین میدانم که هرکس جای این همسرجانبازچنین کاری میکردهمین حرفهارازده میشدومحکوم بودبه زیاده خواهی وچیزهای رایج دیگر.بعضی هابخاطرحفظ موقعیت خودومسوولیتش هرکاری میکنندوهرحرفی رامیزنند!خداعاقبت همه راختم بخیرفرماید.انشاءالله.
خدایا به آبروی جانبازان رحم کن .
فاش نیوز جان عزیزت این موضوع را زودتر حقیقت یابی کنید ؟ رخ دادن این ماجرا برای فضای فرهنگ ایثار و شهادت خوب نیست . هر چه بیشتر توضیح بدید فضا متشنج تر میشه . واقعیت مبهوم تر میشه . فاش نیوز چطور حقیقت را بفهمیم ؟ ما به راهنمایی شما احتیاج داریم ؟ این جانباز که یکباره ظاهر نشده . حتما همرزمانش از وضعیت این سالهای او آگاه بودند . آنها می توانند در روشن شدن حقیقت زندگی و وفای همسرش به ما کمک کنند .
خودتون از این گفت و گو چی برداشت کردید ؟
سلام خوب بود صحبت آنطرف قضیه را هم می شنیدیم.
چون بنیادشهید سی سال است دروغ می گویید؟
نمونه کاری که سر خودم آوردند و چند بار خودکشی کردم. مدارک مستنداست
سلام بدون شک صحبتهای رییس بنیاد درست نیست و هدف ایشان منحرف کردن اذهان عمومی است البته مشت نشان خروار است و با نظرسنجی می توان به این نتیجه رسید....
دروغ گفتن و کتمان حقیقت که کاری ندارد......حالا تو بگو،ملت باور نمیکنند،فقط این را بگویم که شرافت در ایران ما در حال مرگ است.والسلام. خدایا تو کاری کن
اقای مسوول بنیاد تهران .مردم را چه حساب کردی .سایت فاش نیوز امیدوارم صحبتهای این همسر جانباز را هم منعکس کنید و بذارید در سایت تا دفاعیات ایشان را هم مردم ببینند اگر این کار را نکنید بنده این کار را میکنم تا حقایق بیشتر روشن بشه
با سلام و تشکر از شما به خاطر روشنگری اذهان عمومی . اگر بنیاد و مجلس در تدوین و اجرا ی قوانین حق ایثارگران عزیز را ادا کند. اینگونه مسائل به حداقل خواهد رسید
چقدر خوب میشه که بنیاد و مراجعه کنندگان به قانون تمکین کنند و اعمال سلیقه نکنند. دلسوزی جناب آقای صمیمی جای تقدیر دارد
با سلام .اگه رییس بنیاد راست میگه در حق ما جانباز ها ظلم کرده که از این حاتم بخشی ها ندیدیم و اگر دروغ میگن که وای بحالشون در اون دنیا ...
گمان نکنم داره توجیه میکنه

مگه میشه خودسوزی به خاطر خارج رفتن خودتون رو گول بزنید

اصلآ این یکی اونجوری همه چی؟ این همه جانباز که تجمع مسالمت آمیزکردند چه اینها هم میخواستن برن خارج
بسه دیگه مدیرکل نجومی کاش فیش حقوقی خودت رومیگفتی!

رهبر دلش خون شده از دست مسئولین بی مسئولیت
هیس

هیچکس نباید مطالبه کنه وگرنه طوری مقصرش میکنن خودکشی هم بکنی میگن این بابعثی ها همکاری میکرد
به این میگن ترور شخصیت
مسئولين ما عادت کرده اند به انگ زدن مدتها پيش هم که يک جانباز جلوي مجلس خودسوزي کرد به او اتهام اعتياد زدنند
ببينيد تاکنون چند نفر بخاطر بي لياقتي بنياد خودسوزي کرده اند اصلا مگه قراره با زور و تهديد بما رسيدگي کنند
اخرش چه بلايي بسر مان خواهند اورد .... الله اعلم
بسم رب الشهداء و الصدیقین
سلام علیکم
خانواده های محترم ایثارگران( خانوادۀ معظم شهداء ، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان ) آیا نمی دانید زمانی که فرزندان دلیر و غیرتمند شما با فرمان حضرت امام خمینی (ره) جهت دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به جبهه های جنک عازم و مرد مردانه در مقابل دشمن متجاوز ایستاده و بی ادعا از جان عزیز خود گشذتند ولی از خاک ایران نگذشتند خیلی از همین مسئولین در کشور های غربی مشغول تحصیل بودند کشورهایی که انواع سلاح های کشتار جمعی را در اختیار دشمن بعثی قرار می دادند تا بر سر فرزندان شما بریزد در واقع کشورهایی که دشمن ایران و قاتل فرزندان شما بودند از این آقایان حمایت و اجازه تحصیل می دادند و یا آن زمان که برخی از همین کشورهای غربی با اعمال تحریم های سخت در پی تضعیف و شکست ایران بوده و با هزینه های فراوان ترور فرزندان دانشمند هسته ای شما را طراحی و به شهادت می رساندند در عین حال از همین آقایان حمایت و اجازه تحصیل می دادند آیا تابحال از خود نپرسیدید دلیل این رفتار دو گانه چیست ؟ یقیناً همۀ شما پاسخ آن را می دانید لذا تقاضا دارم همانطور که فرزندان شجاع شما با لبیک به امام امت (ره) از جان خود گذشتند اکنون نوبت شما است با لبیک به امام ملت و با پیروی از امام علی ابن ابیطالب (ع) که 25 سال خون دل خورد ولی سکوت کرد ، و هر وقت بغض گلویش را گرفت به نخلستان های مدینه رفته و سر خود را بر چاه نخلستانهای مدینه فرو برد و حرف دل خود را با چاه گفت ولی هرگز درد دل خود را به غیر نگفت ، لذا هر چند وضعیت اسفبار جانباز موجب شده همسر گرامی شان خود را آتش بزند ولی اگر به عمق فاجعه پی ببریم هرگز لب به اعتراض نمی گشائیم ، عزیزان من ، این حقیر نیز خانواده شهیدی هستم که بیش از 50 ماه بهترین دوران عمر خود را در جبهه حضور داشتم و در اثر نبرد با دشمن بعثی بارها مجروح شده و به درجه جانبازی وطن نائل شدم و اکنون از مال دنیا تقریباً هیچ چیز ندارم ولی با این حال هر مشکلی مثل گرانی ، فساد ، حقوق های نجومی و ... در کشور پیش می آید همه از من و امثال من شاکی می شوند در حالیکه می دانند ما نجگیدیم که یک عده اموال عمومی را غارت و ثروت های ملی چپاول کنند و ... مورخ 20/12/95 رحمان محمدی اصل
از خبر گذاری محترم تقاضا دارم حرفهای حقیر را بی کم و کاست جهت اطلاع خانواده های محترم ایثارگران منتشر نمایند.
دوستان سلام مصاحبه اقاي صميمي را خواندم فقط يك ارزو دارم شما جانبازان هم دعا كنيد خدا يا انقدر به ما جانبازان توانايي مادي و معنوي بده كه احتياج به كسي نداشته باشيم
الهی امین
سلام.فاش نیوزمحترم من کاری ندارم که اصل داستان چیست.سوال اینجاست که اگرکسان دیگرهم خودشان راآتش میزدنداینهامدیران چه میگفتند؟نمیگفتنداین زیاده خواه بودیامعتادوهزاران چیزهای دیگر.مگرچندسال پیش درمورددیگران این حرفهازده نشد؟من نظرم این است که همه مامردباشیم بخاطرحفظ مسوولیت حرف نزنیم.حق رابگیم وواقعیت را.این مشکلات فقروشرمندگی وبدبختی های موجوددرجامعه ایثارگری فراوان دیده میشودکه بعلت نداشتن بودجه رسیدگی نمکنندالبته به گفته مسوولان که بودجه نیست!این شتری است که درب خانه خیلی ازبچه های ایثارگرخوابیده وحقشان نیست.فقروفشارهای روحی وگرفتاریهاگوناگون درجامعه ایثارگری بیدادمیکنندکه امیداست تدبیرورسیدگی شودتاذره ای ازمشکلات این قشرشریف وزحمت کش حل گردد.انشاءالله.فاش نیوزعزیزخیلی چیزهاوجودداردکه توان گفتن نیست وداریم باسیلی سرخ میکنیم صورتمان را.آیااین آقایان مدیران چنین وضعیتی دارندومیدانندمشکل ودردچیست؟ماهم بخاطرخیلی مسایل داریم آبروداری میکنیم وبه والله قسم کاسه صبرپان لبریزگشته.باتشکرازشما.
فکر میکنم ایده این خانم از خودسوزی زیاد جالب نباشد وقرارنیست به خود وخانواده اش اسیب برساند تا جلب توجه کند راه های بهتری برای احقاق حق وجود دارد
البته از طرفی جانبازان زیر 25 درصد هم واقعا با ظلمی مضاعف دست پنجه نرم میکنند ایا باید یک جانباز زیر 25 درصد به مرز مرگ حتمی برسد تا مسئولین بنیاد در حق او ارفاق کنند ودرصدش را بالا ببرند تا امکانات بگیرند بهتر نبود وبهتر نیست دولت ومجلس محترم حداقل معیشت در حد بهزیستی وکمیته حضرت امام حقوق ومزایائی برای زیر 25 درصد پرداخت میکردند البته به بعضی از دوستانمان به عنوان معسر مبلغی داده میشود اما فراگیر نیست عده ای از همرزمان مان در روستا وبی خبرند وشمول افراد تحت طرح نیستند واز طرفی هم اعتبارات محدود است باید در نوبت بمانند
ایا فکر میکنید زمانی برسد که این طلسم زیر 25 درصد توسط دولت شکسته شود وجانبازان زیر 25 درصد در حد یک کارت شناسائی نزد بنیاد اعتبار داشته باشند وجدانا یک برگه شناسائی ویا کارت شناسائی جقدر زحمت وهزینه دارد چرا ذهن مسئولین بنیاد اصل را بر برائت اشخاص نمیگذارند شاید چند نفری هم پیدا بشوند که از کارت شناسائی سوء استفاده کنند ایا این دلیل محکمی هست تا بقیه محروم از یک برگه شناسائی باشند خوب این هم راه دارد
حراستهای بنیاد بعد از اطمینان وتحقیقات جانباز کارتش را بدهند الان 30ساله میگذرد قطعا بنیاد همه افراد تحت پوشش را میشناسد
حالا من فقط کارت برای مثال زدم بقیه امورات هم همینطوره وام مسکن و سایر مزایا ها دولت میتواند این مجموعه را حمایت کند
چگونه دولتیان برای حقوق های نجومی با سماجت تمام وبرگشتهای چند باره از شورای نگهبان با اصلاحیه به حقوق های بالا میرسند
بیایند در رابطه با جانبازان هم سماجت بخرج دهند وبرای یک بار هم که شده انها را دریابند تا این مسائل خودسوزی و.....فراگیر وفرهنگ نشود حیف نیست جوانان غیور دیروز که با رشادت خود پوزه تمام کشورهای حامی صدام را با دست خالی به خاک می مالیدند امروز براثر مشکلات معیشت دست به خودسوزی و...بزنند ورادیو وتلویزیون های مخاصم حق به جانب خود تبلیقات کنند
اگر یک دهم دلارهای امثال خاوری ها وزنجانی ها و.....به رزمندگان تخصیص یابند انوقت است که بقول جناب عادل خان فردوسی پور چه شود وچه میکنند
اما دولتیان بزرگوار اگاه باشید واگاه هم هستید نسل مبارزان صحنه های نبرد حق علیه باطل در دهه های 60 ویا کمی بالاتر واندکی پائین تر عمر هستندوبا توجه به درد ورنجشان چند صباحی بیشتر از عمرشان نمانده لطفا وخواهشا نگذارید با شرمندگی این دیار فانی را وداع کنند ونگذارید غیرت وتعصب شان لکه دار شود ونگذارید با شرمندگی نزد خانواده روزگار را به پایان ببرند حداقل معیشت وامکانات حق مسلمشان است
سینه های مردانه وبزرگ وبازوان توانای انها وغیرت عاشورائی ان روز اسباب میزهای بزرگ واتاقهای مجلل وحقوقهای نجومی امروز که شما به ان می نازید وبا کمال افتخار حق خود میدانید وخود را از ذخائر نظام میدانید حاصل دسترنج این غیور مردان است که با عدم توجه شما در حل مشکلاتشان دست به خودسوزی میزنند امیدواریم قدرشناس ولی نعمتهای خود باشید وذخائر اصلی نظام جانبازان ورزمندگانند نه نجومی ها حق یارتان
باسلام وخسته نباشیدخدمت برادران عزیزفاش نیوزامابعدجناب آقاصمیمی ریاست محترم بنیادجانبازان تهران اگرقرارباشدکه هرجانبازی بصورت انفرادی طلب حق وحقوق خودرابکنداینطورنمیشوداولاعده ای ازجانبازان وآزادگان ورزمندگان هنوزبه قانون آشنانیستندواطلاع ندارنندکه چه خدماتی شامل حالشان میشودبنیادبایدبرحسب قانون رفتارکندواقعاچرادرکشورمااجرایقوانیین شددلبخواهی آیااگربچه ای گریه کندنبایدبه اوشیردادحتمابایدخانواده جانبازبیادجلوی دفترشماسروصداکندتابلکه شماکاری بکنیی چرامدیران مناطق بنیاداصلاتوجهی به مشکلات ایثارگران نمی کنندواقعااگرخانواده جانبازی خجالت می کشدکه بنیادبرودبایدنابودبشودبهرحال اگراین فرم کارهاجابیفتدوای به حال قشرایثارگربی کس وکارانشاالله روزی فرابرسدکه حق به حقداربرسد
این ناعدالتی است فاش نیوز
بایدبااون بنده خداهم مصاحبه میکردی تا علت رواززبان خودش میگفتی!
معلومه که این مدیرنجومی ازخودش رفع اتهام میکنه
فاش نیوز بصیرت بصیرت
با روحیه شما که عدم حمایت از طرح جامع ایثار گران که توسط مجلس قبل به تصویب رسید باعت ازبین رفتن حقوق من و امثال من و خاتواده انان شدید به خدا قسم روزی که جبهه رفتیم موضوع چیز ئیگری بود که برای ما همان است ولی شما نگاهتان فرق کرده و اصلا به یاد سخن امام عزیز نیستید که گفات نگذارید ما در لابلای ظلم روشن شما در مقابل مسائل مادی نابود شویم چرا این طور عمل می کنید ما همه را به خدای خود واگذار می کنیم.یازهرا مددی
سلام جناب یک سوال دقیق جواب بدید درصد به از کار افتادگی میدید یا به اصرار اگه به سماجت میدید ما هم سمج بشیم
سلام.هرکس اینکاررامیکردپشت سرش همین حرفهابود!والسلام.خدایاعاقبت همه راختم بخیربفرماء.
قراربود آب وبرق مجانی بشود مدیرکل

بغض ها ی مردم همین روزهاست که فریادشوندبرسرشما
توجیه کردن وفرارروبه جلو فقط واگذارتان به اون خدایی که مااعتقادداریم
متاسفانه بنياد بخاطر ضعف مديريتي و نقاط ضعفي که دارد به عده اي باج ميدهد (منظور پارتي دارها و بالايي ها )و عده اي هم که حجب و حيا دارند و پارتي هم در بالا و پايين ندارند بايد حقشان پايمال بشود ...
عده اي طاقتشان طاق ميشود و دست به هر اقدامي ميزنند که بازهم بنياد مجبور ميشود به انها رسيدگي نمايد ...
اما کسانيکه نه اشنايي از قوانين دارند و در روستا ها زندگي مي کنند اين وسط تکليفشان چيست ؟
جانبازي را مي شناسم که 20 درصد دارد و پايش واريس داردبا سن 58 سال توان کار کردن ندارد در فقر و نداري غوطه ور است با دو دختر بزرگ بالاي 35 سال تحت پوشش کميته حضرت امام (ره) هستند ايا تا 200سال ديگر کسي از انها احوالي خواهد گرفت ؟
يقينا خير ... چون تا در بنياد نروي و سر و صدا نکني اين روزنامه خوانها کوچکترين کاري انجام نخواهند داد ...
اصولا روش کارشان غلط است و برنامه ريزي جديدي هم ندارند بهتر که نميشود بدتر هم خواهد شد ...
والسلام با تشکر از فاش نيوز عزيز
جناب رئیس اینها وقت شما رانگرفتند شما دارید وظیفه کوچکتان را انجام میدهید وحقوق نجومی میگیریدواگر درست رفتار میکردید این مشکل درست نمیشد پس خدمت به ایثارگران را وقت گرفتن منامید .گاهی انسان باید فقط انسان باشد نه که فقط بگوید قانون چه میگوید انسانیت فراتر از قانون است .بنده هم با 3 فرزند در 65 متر جا زندگی میکنم اما اگه روزی کارم به خودسوزی برسه بلعکس مسئول بی کفایت را میسوزانم . همه ایثارگران ازخدمات شما در بنیاد ناراضی اند خدا به دادتان برسد یوم الحساب .........
سلام.کاملا باشماموافق هستم.
سلام،بنده جانباز شیمیائی و چند مورد دیگه،،هیچگاه نخواستم حتی سپاه برای کاری مراجعه کنم هرچند سپاه را مأمن بچه های رزمنده بسیجی میدانستم،امابجائی رسید که کارشخصی که بامشکلات وهزینه های شخصی مهیا کردم فقط بخاطر اینکه تبانی نکردم ورزمنده بودم ازمن گرفتند وحتی جرائمی هم برای شرکت بنده مبلغ 30میلیون بمنظور ارعاب درنظر گرفتند فکرکردند واقعا کارسازی،نه تنها مقابلشان بلکه کاری انجام شد بحول قوه الهی وهمت یک مدیر لایق خدادوست که سابقه اش اززمان مدارس ابتدائی ومبارزات ستمشاهی درخشان بود سوءاستفاده کنان که کم نبودندروسیاه شدندامازورشان به عدم تمدید فراردادهاکه باکمترین مبلغ انجام میشد رسیدکه مدارکش موجودهست البته باخفت وذلت زیرا ظاهراچهره انسانهای مؤمن ومتعهد بخود گرفتند که لورفتند ولی قضیه اینست که تعدادشان کم نیست ومتأسفانه ایثارگران بسیاربسیار مظلومند والله مظلومند حتی از حقوق معمول شهروندی نیز محرومند جایی بایدزندگی کنی که نشناسندمان وهرگز بنام ایثارگر معرفی نشوید وگرنه این جماعت نالایقی که برای موجه نمودن خود همه اختیارات ریخت‌وپاش را دارند اما اگر بطور معمول وعرفی مراجعه کنید اصلا بودجه ای در اختیارشان نیست اوووو،خدابدادمان برسد
با سلام پیشنهاد می شود مصاحبه ای هم با همسر جانباز برگزار شود ولی به هر حال متخلف باید اشکار شود .
سئوالات زیادی در ذهن ها ایجاد شده است :
ایا همه جانبازان زیر25% با داد و هوار باید درصد جانبازی بگیرند؟ و قانون حاکم نیست ؟
کمیسیون ها با سفارشات درصد می دهند و یا اسناد و مدرک و شواهد ؟
کمیسیون سفارشی. خودسوزی. فقر. مدیرنجومی . ترورشخصیت...
ایا شهرداری خیریه ای است که می تواند با سفارش های اقای صمیمی حق الناس را فضل و بخشش کند ؟
اقای صمیمی مگر چه سمتی دارند که می توانند خارج از ضوابط و قانون یهویی 40 میلیون کمک کنند ؟
چرا به بقیه ایثارگران که محتاج 10 میلیون هستند تا جایی را رهن و اجاره کنند حتی چنین وام هایی داده نمی شود ؟
نبودن نظارت و کنترل در بنیاد شهید حاصلش همین بی قانونی ها و تصمیم گیری های سلیقه ای است که خود اقای صمیمی اعتراف کرده اند .
وقتی جانباز میبینه حقوق کسی که حتی برای لحظه ای رنگ جبهه هم ندیده به اندازه وام مسکنی میشه که اورا صاحب خانه میکند نباید به معیشت و مستمری خود معترض باشد نباید روانش بهم بخورد نباید فرزندش بخاطر درد پدر و مشکل معیشت از زندگی خود سیر شود که شما میگویید یک عارضه روانی هم در خانواده ایشان وجود دارد! جانبازی که وسعت شجاعتش به اندازه یک دریا بوده باید خونه ای که داخلش زندگی میکنه یک قفس باشه! چرا میگویید خواسته های این همسر جانباز غیر منطقی بوده مگر نه اینکه مردم و کشور و نظام و مسولین و کلا همه کشور مدیون شهدا و مجروحین هستند بله از این به بعد ایثارگران توقع دارند توقع حقشان نه بیشتر حاضرید یک شبانه روز سختی ایثارگران رو متحمل شوید کل دنیا رو بگیرید! حق با ایثارگر است در هر شرایط چون بنیاد هیچ کاری برای ایثارگران در این ۳۰ سال بعد از جنگ نکرد همین سپاه آیا باید ماده ۳۸ را پارسال اعمال کند ولی ارتش از سال ۶۶ به جانبازان خودش حقوق کامل همچون کادر پرداخت میکرده پس کجاست معوقه ۳۰ سال بنده از سپاه! خب اگر قانون حمایت کرده بود و پرداختها درست بود که یک جانباز ۶۵ درصد که نباید پشت یک خودرو دنده عادی بشینه و در صورت تصادف خسارات و دیه هم بیمه پرداخت نکه چون گواهینامه فقط با دنده عادی معتبر است این کمبودهارو باید کی برطرف کنه عباس آقا قصاب محل یا جعفر آقا بقال سر کوچه یکیش رو خودتون انتخاب کنید اگه قانون بنیاد اینطوریه.
ردروغگو بنیاد شهید وامور ایثارگران دروغگو
آقای صمیمی توضیح بدهید بنیاد با چه حقی آرم طرح ترافیک جانبازان را قطع کرده است؟
آیا واقعا باید جانباز زیر 25 درصد معسر وآنقدر محتاج باشد که حق اورا ادا بکنید مگر حقوق ماهیانه به جانبازان 25 درصد نمیدهید خوب این حق رزمندگان وجانبازان زیر 25 درصد هم هست وکلمه معسر دیگر چه معنی دارد
سلام عزیزان ،از اینکه پیگیر مشکلات جانبازان هستید از شما سپاسگزاریم*چند روز پیش در سایت شما فاش نیوز خوندم که دوبرادر عزیز جانباز به نامهای------و------ درصدد هستندباکمک برادران جانباز صندوقی برای کمک به جانبازان از بابت مالی ضعیف هستند کمک کنند ومن با ایشان تماس گرفتم حدود پنج رکز پیش از من شماره کارت هم گرفتند،اگر ایشان لطف کنند یه جواب اره یانه بدن دستاشونو هم میبوسم،ومیرم چاییمو میفروشم*مهمتر اینکه یه روز قبول زحمت بفرمایید داخل ساختمان بنیاد تهران بزرگ بشوید وببینید اقای دکتر صمیمی که شما فقط به دنبال ضعفهای ایشان هستید متوجه میشید که این بزرگمرد خارج از دیسیبرینه اداری وملزم بودن به قانونی داره درحد توان ازسنوات دیگر منابع خدمات بلاعوض به جانبازان میده بیشتر به فکر فرامین خداوند واعمه در باره قضاوت می افتادید،شما بزرگواران اگر وقت کردید لطف بفرمایید یه مقدار به جانبازانی که درپشت جبهه ها خوردنو خوابیدن که الان بهشون میگن زیر 25درصد رسیدگی کنید*اگر من میتونستم یه وام سه میلیونی با 4در صد که فقط مختصه برادران بزرگوار 25درصد به بالا وصدهها امتیاز دیگه در اختیارشون هست تهیه کنم ،دیگه فلاکس چاییی رو کنار میذاشتمو یه چرخ بستنی فروشی میخریدم*من غلام جانبازان بالای 25درصد هستم ،ولی اگه کسی نفهمه باید بهتون بگم طی این چند سال بعد از جنگ بهتون خوووووب رسیدن اره داداشای گلم خوب رسیدن*یاداوری میکنم حتما امار بنیاده شهید وامور ایثاگران تهران بزرگو فردا بگیرید وعشقای بلاعوض امیر کبیر دوران حال دکتر صمیمی روبه جانبازانو ببینید*چاکر همه اقایون هم هستم وپایرحفامم وایسادم*علی نیکوبذل:تماس،09191057543*بفرمایید چایی
سلام
خدا به همه کمک کند
دروغگویان ناریخ!!!!!...!!!!! بقول معروف شاه به زباله دانی تاریخ رفت!!! ای کاش آن زباله دانی تاریخ جاداشت شماهم میرفتید!!! امامتاسفانه زباله دانی تاریخ هم برای شماجایی ندارید!و.......................................................
بنیاد به جانبازان هفتاد درصد هم این همه لطف نمی کنه.
حتی حقوق حالت اشتغال قانونی اونها را هم نمیده.
بهر حال اگه دروغ گفته این مدیر که حسابش با خدا اکه راست گفته که ظلمی فاحش در حق دیگر جانبازان به خصدص 70 درصدی ها کرده.
سلام به نظر شما ریس بنیاد راست میگه من که گمان نمیکنم من جانباز 70 درصدم دو روز وقت گذاشتم آقای صمعیی را ببینم نتونستم حالا ایشان وقت ملاقات به همسایه جانباز میده شما قبول ندارید امتحان کنید ایشان یک مشاور داره که آدم این آقا را میبینه میترسه برای ملاقات با دکتر اول باید از فیلتر این آدم رد بشی
باسلام جناب آقای دکتر صمیمی اینقدر ارفاق وفداکاری با دستور شما هر کاری امکان پذیر بود خوب شما برایز کسانی که خانواده شهدا باشند وکسی را نداشته باشند کاری میکنید پس چرا خانواده ای جانباز شهید مظلوم با داشتن سه فرزند دوپسر بیکار ویکی از انها معلول ودیگری دختر میباشد در استان البرز سکونت دارند پرونده شهید در منطقه ۱۶و۱۹تهران میباشد که شهید در حال حاضر برای تهران است هچگونه رسیدگی نمی کنید تاکنون خودت ویا نماینده تان جهت سرکشی ودیدار امده اید چرا با این همه نامه نگارهای که خودتان می دانید حقی از که طی چند سال معوقه حقوق شهید پایمال شده است را از بیت المال مطالبه نمکنید هزاریان تماس تلفنی گرفتم یا پاسخ ندادی ویا گوشی را به فرد دیگری دادید جناب اقای دکتر دیگر با این همه تهمت وافترات که اخداوند از هیچ کدام نمیگذرد میگوید جناب دکتر طی نامه گفته بود که بله در سال ۹۳حق شهید را به احراز گردیدن شهادت ایشان بنیاد پرداخت کرده کجا یی اینجانب ن صحبت ومکاتباتی که بنیاد شهید استان البرز نمودهاید وگفته اید بله از زمان به القا پیو ست و شما احضار داشتع اید از سال فوت تا زمان احراز خانواده شهید حقوق معیشت از بنیاد دریافت میکرده که این امر کذب وواقیعت ندارد چگونه این موعات را بدون در نظر گرفتن خداوحق اینگونه در میان اعتراضات اینجانبان مطرح میکنید مگر خانواده شعید از شماخواستار مطلالبه معوقه شدهاند واگر تاکنون پرداخت کردید که ما نمدانیم به کدام شمارهذحساب پول به حساب می امد که هنوز نتوانستید جواب مارا بدهد جناب اقای دکتر می دانیم ومتوجه شدهایم که طی این چندسال مشخص نمودن خانواده اصلی شهید یک خانواده فرعی که هنوز کاملا در بنیاد مطرح وعنوان نگردیده تمام حق وحقوق اینجانبان را اخذ میکرده ولی بعداز مشخصص شدن نام وجایگاه شهید ومشخص نمودن همسر واقعی ایشانبه مدت چند سال یعنی از سالذ۹۳به همسر ایشان حقوق پرداختذمی کنید ولی قبل از کبیر شدن فرزندان در موقع صغرات چه کسانی هرگونه خدمت وخدمات را بر خانواده وفرزندان این شهید مظلوم که هم اینک در یکی از قطعه های بهشت زهرا به دور از همرزمانش در خا خفته از بین بردنند حالیه اینقدر راه زنی برای کسانی که کردیده یک ذره به خانواده بکنید چند سال از وعده وعید شما طبق اسناد موجود کبا امضایی شما نامه ارسال کرده اند که بله در اوالین فرصت خرج مخارج مراسم که به عنوان اوالین شهیدی که بعد از بیست سال شهادت محرز گردید با امدن بودجه واعتبار پراخت مینمایم ولی هنوز سه سال میگذرد نه مجوزی صادر شده نه هنوز شهید در مراسم های یادوره نامشان بیاد اورده میشود ونه مراسمی از طرف بنیاد گرفته شده است جناب دکتر دل پراز غم اندوهی نسبت به مسولان دارم وطی این مدت با فریب ودروغ به عنوان حل نمودن مشکلا ت و در امور اداری توسط نیروها ومعاونت های مختلف شما نجام شده واقدام صورت نگرفته دیگر ما عقده ای های شدهایم یا یک طرفه کنید یا بیشتراز ان با این همه سخنهای ومکتبات بی نتیجه در امور کاریمان اتلاف وقت نکید تا این روزها بیشتر در بنیاد پیش اید خداوندا تو میدانی چه برسرمان امده
سلام واقعا راست ایشان برای طرف با جانبازان وخانوادهای شهدا بادی گارد داره خداوند نگاه کن چقدر برای ادعایی دیون جانبازان وخانوادهای شهدا چگونه رفتار میکنند واجب شد یکبار ملاقات از ایشان بگیریم وببین چونه پذیرایی از یک فرزند شهید میکنند.یا ابوالفظل عباس ع
ظاهراهمسرجانبازکه خودسوزی کرده بودامروزبه رحمت خداپیوست.روحش شاد.خدا نبخشد تمام کسانیکه این مشکل راساختندتاکاربه اینجابرسدباد..روحش شاد.
من هم یک زخم خورده از بنیاد هستم که همسرم جانباز بسیجی بود ودرسال۷۵به خاطر مشکلات مالی زیاد وبی عدالتیهای مسولین محترم بنیاد خود سوزی کرد وفوت کردند من ودو فرزندم خیلی سختی کشیدیم بچه ها که تحصیل کرده وبیکارند ومستمریی که از بنیاد میگیریم زیر خط فقر است خدا حق ما را از آقایان نجومی خوشگذاران بگیرد اما بدانند که آخرتی هم هست راستی یادم رفت بگم همسرم نه زیاده خواه بود ونه معتاد
باسلام اگه بنیاد از اول عدالت درمورد جانبازان رعایت می نمود این حوادث هم پیش نمیاد.آنچه باعث نارضایتی عده کثیری ازجانبازان عزیز شده دیدن یک سری پارتی بازی های انجام میشه واقعا ادم رنجور میکنه بخداکسی رامیشناسم هم دوره آموزشی نابود دراثر تصادف دستش شکست وچون دایی این شخص از سرداران سپاه. بود درصدبالای داره وازهمه امتیازات هم استفاده میکنه ولی من در دریک ماموریت شناسایی درخاک دشمن دراثر انفجارمین مجروح شدم والان هم قطعات ترکش بعداز سی پیک سال در سر و بدنم موجود وناراحتی روحی وجسمی که دارم و هیچ حمایت مادی ومعنوی ازطرف بنیاد هم نمیشم بادیدن این همه بی عدالتی و فساددربنیاد. وعدم جوابگوی مسولین بنیاد واقعاً طوری رفتارمیشه که ادم هیچ وقت راضی نیست پایش را به انجا بذاره درکل به راحتی انصاف نیست این خانم اینجوری محکوم وبه حیثیت جامعه ایثارگران بازی نمود.حتماً دلایلی داشته ومن هیچوقت صحبت های این آقا ی مسول بنیادرا قبل ندارم وبااین وضعیت وعدالت از این پیشامد ها زیادخواهیمدید
بنده مجروح فک ودندانم الان سه ساله بدون دندانم کلا هزینه ایمپلنتو نمی د ن دردمو به کی بگم رفتم پیش دفترداردکرعباسپور اجازه ورود نداد نامه دستی به دکتر نوزاد تبریز نوشت رساندم دکتر میگه اعتبار نداریم الان سه ساله که میگه اعتبار نداریم بنده هم باید جلو بنیادتبریز ...
تیرترکش خمپاره اعصاب روان دردبلا پاي مصنوعی مستاجرمردم بودن بیماری اسکیزوفرنی مشکل درتمرکز کمبودانگیزه و اضطراب روحیه افسرده شدبرای من ازاین دنیا بریدم کم اوردم فراموش شده ام کسی به یادنداردمارا یه سوال دارم ازمسولان کارگزاران یه فوتبالیست یک سال قراردادش توفوتبال میلیارد هستش طرف یه برنامه دورهمی میزنه میلیارد میگیره طرف یه فیلم جنگی درست میکنه میلیارد میگیره ماهایی که ازجوانیمان گذشتیم درتمام عمرمان بایدزجربگشیم اندازه یه فوتبالیست ارزش نداریم این زنوبچه چه گناهی کردن اونهاهم بایدزجربکشن تازنده اند زنی که میادبافردی اذدواج میکنه پای مصنوعی اعصاب روان وووووووایانبایدیه زندگی خوب داشته باشه ماهم دوست داریم زنوبچه هامون رو خوشحال کنیم اما به هر دری میزنیم نمیشه ای کاش بدنيا نمی آمدم ای کاش شهید میشدم نه جانباز ای کاش مین منوتکه تکه میکردشهیدمیشدم تااین همه شرمنده زنوبچه هام طلبکاران نمیشدم چی میشه وضع همه جانبازان خوب بود باپای مصنوعی دارم مسافرکشی میکنم کفش واکس میزنم بخاطرابرو تنهادلخوشیم حضرت اقا ایت الله خامنه اي بودکه سالهاست پیام دادم ازبدبختی هایم گفتم اماجوابی نیومد ازطرفشان میگن جانبازان شهيدان زنده اند پس چراتازنده ام به دادم نمیرسن خانومی که اتیش زدخودشو حتما مشکل داشت جانبازان عزیزماجسمی روحی تازنده اند زجرمیکشندحداقل مالی تامینشون نکردید حداقل بخاطرپول دستشون روپیش هرکسی درازنکنن زندگی بدجورسخته چی بگم جزشرمندگی جسم سالمی هم ندارم ای کاش مین منوتکه تکه میکردشهیدمیشدم تااین همه خارنمیشدم مسولان خوب هم هستندمانندهاجی کهنسال مدیرکل استان مازندران ادم خوبی هستش تاجایی که میتونه کمک حال جانبازان هستش به جانبازان چیزی نمیدن ارگانهای دیگه به زیرمجموعه هاشون بهترمیرسن داغونم داغون چی میشه معجزه‌ ای بشه تابدهکاری هاموبدم ای کاش تمام جانبازان دررفاه باشن
باسلام ازنزدیک خدمت پدروبرادرعزیزم آقای دکترصمیمی رسیدم ومشکلات خود وخانواده ام رابرای ایشان بازگو کردم مشغله کاری ایشان زیاداست ودفترایشان شلوغ آقای دکترحدواازساعت ۵یا۶صبح دردفترکارخودمشغول جوابگویی به خانواده شهداوجانبازان بود من چون خودم دیدم می‌گویم موبایل ایشان دست نصف جمعیت خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران بودپیامک که میفرستاد یدفردای آن روزدستوررسیدگی میدادخداراشاهد میگیرم آرزوی بیشترجمعیت هدف این است که دوباره‌ ایشان مسئولیت اجرایی برای ایثارگران داشته باشند.ای کاش منصفانه قضاوت کنیم خدا.وکیلی انسان بامحبت وفهمیده ای بودهرجاهست خداوندکمکش باشدانشاءالله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi