شناسه خبر : 53071
سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استدعای بازنگری پرونده را دارم

 احتراما اینجانب علی حسین غضنفری فرزند محمدحسن غضنفری رزمنده بسیجی امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس متولد 1348دارای کارت پایان خدمت به مدت شش ماه و یک روز بدون احتساب تشویقی در سال62 در منطقه جنوب پاسگاه زید عراق شرق بصره به مدت 3ماه و 2 روز واجبات را انجام دادم.

 همچنین سال64 و 65 در عملیات والفجر 9در3 مرحله به مدت 40 شبانه روز نیروی عملیاتی شارک کردستان در شرق سلیمانیه بودم اما متاسفانه طی سال های بعد از جنگ در محل سکونتم در شهرستان کوهدشت احقاق حق نشدم.

 از سال89 با پی گیری های مستمر و مراجعه مجددا در مرکز استان تشکیل و پرونده ام تشکیل شد و بعد از گذشت چند سال در مورخه 23؛11؛95در کمیسیون عالی شرکت داده شدم.

 با وجود داشتن مدارک  و مستندات مسجل شده از قبیل تحت درمان قرار گرفتن در مورخه 15؛3؛1365 و گواهی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء، همچنین به دلیل حملات عصبی در تاریخ 9؛4؛65 لغایت 22؛4؛65 در بیمارستان فوق تخصصی اراک بخش جراحی اعصاب و روان بستری شدم و حدود یک ماه نیز در منزل بستری و سپس جهت درمان مجدد تحت معالجه و درمان می باشم.

متاسفانه سیستم عصبی هر دو گوش هایم خراب و 24 ساعته وزوز می کند و گوش چپم کم شنوا است.

بنده متاهل و بیکار هستم و تمامی هزینه های درمان را باید از نداشته هایم پرداخت کنم.

در تشریف فرمایی شما به خرم آباد در تاریخ 23؛11؛95 جهت تشکیل کمیسیون عالی بنا بر اظهارات مسئولین محترم ایثارگران خرم آباد پرونده اینجانب هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.

لذا مستدعی است با بازنگری پرونده، بنده را در اعاده حق همرزمانه یار و یاور باشید، کسانی که بجز خدا کسی را ندارند.

علی حسین غضنفری

اعصاب و روان و گوش

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
پرونده من ناقص ارسال شده وسپاه هم زیربارنمیره واگذارکردم سپاه اسلام رابه بقیه الله
آقا علی حسین سلام
کمی مبهم نوشتی ولی قوانین چهارگانه ایثارگران در برنامه ششم توسعه را مطالعه کن شاید مشکلت حل شود .
در تبصره ماده 102 آن چنین آمده است :
بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که صورت سانحه بالینی همزمان مجروحیت را ندارند اما مجروحیت آنها توسط کمیسیون پزشکی نهاد اعزام کننده (نیروهای مسلح) احراز می‌گردد را، به‌عنوان جانباز تلقی نماید و حداقل ۵ درصد جانبازی به آنها تعلق می‌گیرد. اجرای این تبصره مانع از احراز جانبازی بیش از درصد مذکور توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران نمی باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi