شناسه خبر : 53102
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به یه دلسوز رای بدید!

حاج اصغر- بی اعتنایی کردن و جواب ندادن به ایثارگران نمونه اش خودم هستم که عرض می کنم من جانباز 50% هستم و 21 ماه سابقه جبهه دارم. به علت ورشکستگی در سال های قبل که باعث شد تمام زندگیم و حتی منزل مسکونیم را بفروشم و طلبکارانم را که 16 ماه مرا زندان انداختن و 4 دختر و همسرم که ایشان هم خواهر شهید است، اسیر کردند و با 53 سال سن و بدن علیل باید هنوز مستاجر و با یک ماشبن آردی مدل 86 مسافر کشی کنم و خیلی مشکلات دیگر.

  وضعیت زندگیم را ماه رمضان 94 در مثلا ضیافت رئیس جمهور که نمیدانید با چه تشریفاتی رفتیم افطاری و بنده خدا همسر رنج دیده ام چقدر خوشحال بود که عریضه را دادیم رئیس جمهور دیگه مشکلاتمون حل می شود و ... بعد از 3 ماه شماره نامه به گوشیم پیام شد به بنیاد مراجعه کنید و تمام.

عزیزان به کسی رای بدید که درد ایثارگر درد خودش باشد.

ممنونم

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، با کمال تاسف طی چهار سال گذشته کسانی در مسئولیت راه پیدا کردند که با روحانیت و بسیج و ایثارگر و کارگر و بطور کلی امت حزب الهی زاویه دارند البته زاویه با شخص نیست بلکه با اعتقادات دینی یا ولایی مردم زاویه دارند.
ایثارگران و بسیجیان و امت حزب الهی چهار سال در مشکلات دست ساز و برخوردهای ناشایست بوده اما قشر مرفه و کاخ نشین و آنها که دست پلیدشان در بیت المال بوده تنها افرادی هستند که ضمن تبلیغات گسترده از وضعیت مدیریت اجرایی کشور رضایت دارند.
امیدواریم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود مدیریت انقلابی و ضد استکبار سکان مدیریت اجرایی کشور را بدست بگیرند تا صاحبان اصلی انقلاب از هجمه های گسترده نجات یابند.
از فاش نیوز عزیز برای انعکاس تشکر میکنیم و تقاضا داریم همچون گذشته نسبت به انعکاس نظرات مخالف در صورت وجود اقدام فرمایند تا موضوع برای مخاطبان روشن شود زیرا آنها بدون ذکر دلیل فقط مخالفت میکنند یا از دکمه منفی استفاده میکنند که غالبا جزو نوکران استکبار و مبلغان جناحی و سیاست بازی هستند آنها پس از پیروزی انقلاب مخالفت و ضدیت با امت حزب الهی و روحانیت و بسیج و ایثارگر را در دستور کار دارند.
مدت مدیدی ازجریحه دارشدن قلب مردم آذربایجان ازفساددرشورای شهر نمیگذردوباتوجه باینکه شفافیت لازم دراطلاعرسانی درموردافرادفاسدصورت نگرفته لذاشایدمردم بسیاری بخاطرعدم شناخت کافی بااکراه رای داده ویااصلاندهند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi