شناسه خبر : 53580
سه شنبه 16 خرداد 1396 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امنیت در بالاشهر است!

دکتر حمید مومنی- می گویم چرا تمام دولتیون فعلی و مجلسیون و حاج آقاهای دولتی در شمال شهر و در منطقه مرفه نشین زندگی می کند؟ مگر ایشان جزو حاکمان جامعه اسلامی نیستند و مگر نباید میان توده مردم زندگی کنند؟ الان هستند افراد هم رتبه اینها، امثال شهید رجایی ورئیس قبلی جمهوری اسلامی  و... که اینچنین زندگی می کنند.

جواب می دهد که بخاطر امنیت و شانیت.

می گویم یعنی چه؟

جواب می دهد که نهادهای امنیتی گفته اند مسئولان و حاج آقاهای اجرایی! در این ناحیه زندگی کنند امنیتش را بهتر تامین می کنند.
دوم اینکه از جاهای مختلف کشور وقتی مسئولین می آیند خوب نیست با مسولین !! در جای نامناسبی دیدار کنند.

می گویم، مگر میان مردم عادی و فقیر زندگی کردن چه خطری دارد ؟ اگر هم امنیت نباشد، باید برای همه نباشد.رئیس و وزیر و حاج آقا که خودش جای امنی است، چطور می تواند آن مردم و مشکلاتشان را بفهمد؟
این به کنار، چرا ایشان میان مردم حتی ظاهر هم نمی شوند؟ در حلقه تنگ محافظین می آیند نمازشان را می خوانند و در حلقه همان ها هم بر می گردند.
اصلا چرا مردم نشده که اشراف مسئول و حاج آقایان! را در خیابان ببینند؟ مگر سیره پیامبر و معصومین این نبوده ؟ مگر سفارش امام و رهبری جز این است؟

پاسخ می دهد که، مسئولان از توئیتر و از کانال های متعدد و معتمد در جریان مشکلات مردم قرار می گیرند. در ضمن این را نمی توانید درک کنید که ظاهر شدن بین مردم به آن نحو که می گویی چقدر خطرناک است؟ هر لحظه ممکن است به ایشان سوء قصد شود.!!
.........
میگویم مگر مردم تروریستند؟؟؟
............

و پاسخ می دهم که، یعنی می فرمائید که جان مسئولین پولدار و میلیاردیسم وحاج آقاها از جان پیامبر(ص)عزیزتر است؟

برافروخته می شود و می گوید، شما چرا متوجه توطئه دشمنان نیستید؟ ترورهای دهه شصت هنوز ادامه دارد. نمی بینید؟

می پرسم، اینکه می گویید ممکن است  به جان وزیران میلیاردی یا حاج آقا تعرض بشود، منظورتان از سوی چه کسانی است؟

متعجب پاسخ می دهد، از سوی سرویس های جاسوسی، موساد، سیا، ام آی 6، منافقین.

می گویم که، می شود بفرمائید اینگونه وزیران لبخندنما یا حاج آقا! با این سیره اش، چه تهدیدی برای آمریکا و انگلیس دارد که بخواهند ایشان را #ترور بکنند؟
من اگر جای این سرویس ها بودم، نه تنها اینان را تهدید نمی کردم بلکه برای حراست از ایشان محافظ هم می فرستادم. از آن گانگستر های مخصوص ملکه الیزابت یا محافظین کارکشته کاخ سفید.

چند لحظه غضبناک به من خیره می شود و می گوید: ضد ولایت منحرف!!!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
این بود حکومت علوی؟
قراربود ازمولایمان علی ع ...
سلام ،
بجای شما بودم با یک بیت شعر جواب داده بودم
گر نگهدار من آنست که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
البته نیاز به توکل دارد که از ثروتمندان هرگز ساخته نیست یعنی متوکل آنست که نان خشک امروز برای فردا نگذارد و مرگ را امری الهی و عاشقانه برای دیدار یار و رجعت از زندان دنیا در آغوش گیرد در حالیکه اینگونه افراد از ترس فقر در منجلاب ثروت فرو رفتند به همان نسبت از مرگ و معاد وحشت دارند. آنها مسئولان شایسته ای برای حاکمیت اسلامی و مردم نیستند.
میدانیم بعضی از مسئولان عالیرتبه نظام بدون جلب توجه بوسیله خودروهای ضد گلوله و شیشه رنگی در خودروهای عادی میان مردم رفت و آمد دارند و اغلب دیده میشوند.
دوکی جون . برات جواب دارم ولی حوصله ندارم . بابا این بحثها را ول کن توی این ماه رمضان هم اعصابت را خراب نکن هم حال ما را نگیر.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi