شناسه خبر : 54007
شنبه 10 تير 1396 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بخشنامه ها عوض شده!

حسین علی- جانباز 30درصد جنگ تحمیلی هستم.

در مهرسال 92 با سنوات ارفاقی چهار سال بازنشسته شدم متاسفانه به دلایل مالی وزارت آموزش و پرورش اول اسفند 92 مجدد با کمی اجبار اعاده به خدمت شدم که پاداش بر مبنای 26 سال و آخرین حکم پرداخت شد که طبق گفته کارگزینی مبلغ پرداختی بطور علی الحساب بوده و برای بازنستگی دوم طبق آخرین حکم باید محاسبه و و مبلغ پرداختی کسر و الباقی با آخرین حکم پرداخت شود.

  در حال حاضر آقایان می گویند که بخشنامه ها عوض شده و اگر بنا با شد پاداش پرداختی قطعی باشد، حدود یکصد میلیون ضرر خواهم کرد.

لطفا کمکم کنید اگر راهی است بفرمایید انجام دهم و اگر به دیوان شکایت کنم نتیجه خواهد داد یا نه؟

با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

⭕️بخوانید و در نشر آن بکوشید⭕️سلام دوستان هم گروهیم ایاتابحال فک کردیدکه چرافقط لایحه ای که برای رزمندگان وجانبازات تصویب میشودرااجرانمیکنند؟؟؟؟دلیلش راهم میدانید؟به نظربنده باگذشت28سال ازپایان جنگ رزمنده گان 8سال جنگ اجروقربشان تمام شده .مثل این که تاریخ مصرفشان تمام شده باشد!!!!!!!!!!!!!!شمادوستان چه فک میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام و عرض خسته نباشید ببخشید همین طور که در قانون جدید فرزندان رزمندگان بالای 6 ماه حضور در جبهه دارای سهمیه 5 درصدی در استخدامی ها شده اند آیا سامانه سجایا شامل فرزندان رزمندگان بالای 6 ماه حضوردر جبهه هم می شود ؟ آیا زیر پوشش بخش اشتغال بنیاد شهید قرار میگیرند ؟ اگر جواب منفی هست کدوم ارگان مسئول رسیدگی می باشد با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi