شناسه خبر : 54214
چهارشنبه 21 تير 1396 , 13:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملکرد ضعیف معاونت فرهنگی بنیاد شهید

چرا در چند سال اخیر شاهد تولید هیچ فیلم فاخری به صورت سریال و سینمایی در بنیاد شهید نیستیم؟

یک مطلع- به جناب مهدویان ارادت خاص دارم و تحسین شان می کنم و امیدوارم چنین کارگردان های ارزشی در جامعه اسلام ما روز بروز بیشتر شوند.

  نکته ای که از فاش نیوز عزیز انتظار دارم بصورت خاص به آن بپردازد عملکرد ضعیف معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران است. چرا در چند سال اخیر شاهد تولید هیچ فیلم فاخری به صورت سریال و سینمایی در بنیاد شهید نیستیم؟ مگر بنیاد شهید در همین سال های اخیر و با وجود محدودیت هایی مثل تحریم و کسری بودجه فیلم های سینمایی روز سوم - شب واقعه - پی 22 و سریال بسیار فاخر شوق پرواز را تولید نکرده بود؟

 چه شده است که در چهار سال مدیریت جناب شهیدی و مدیرکل هنری منصوب ایشان جناب بیات یک سریال و یا فیلم سینمایی تولید نشده است؟ لطفا پی 22 را هم به خودشان منتسب نکنند که در اواخر دوره مدیریت قبل تصویب و انجام شد و مدیرکل محترم قبلی جناب حسینی فرزند محترم شهید پیگیر کلیه مراحل تولید و تکمیل آن بود و فقط اکران آن در دوره ریاست و مدیرکل اخیر صورت گرفت.

 سوال اینجاست : وقتی مدیر کل اداره هنری بنیاد جناب بیات در سابقه کاری خود تولید یک زیرنویس ساده را هم نداشته چه برسد به کلیپ و مستند و تله فیلم و سینمایی و سریال - در پستی صددرصد هنری منصوب می کنیم، بایستی توقع تولید سینمایی و سریال فاخر از ایشان را داشته باشیم؟؟؟؟

  صد البته ایشان مقصر است که علیرغم نداشتن تجربه سینمایی مدیرکلی چنین اداره ی را می پذیرد اما مقصرتر منصوب کننده است. گویی در جامعه ما ملاک داشتن رزومه و تخصص کلا" محو شده است و مهر مدیرکلی بر پیشانی عده ای حک شده است که حتما" باید اینها مدیر باشند.

 اخیرا هم هفتصد میلیون تومان ناقابل را به تهیه کننده بخش خصوصی داده اند تا ان شاالله در آینده فیلم سینمایی برای شهید مظلوم بهشتی بسازد. این هم از مظلومیت های شهید بهشتی ست که به نام آن بزرگوار پول بیت المال را به کام دیگران می ریزند و خوشبینانه اش نداشتن درایت و عقل مدیریتی ست و بدبینانه اش...بماند.

 آقایان روال کار را از کسانی که بلد هستند بپرسید. ابتدا بایستی فیلمنامه قرص و محکم داشته باشید. کارگردان تان مشخص شده باشد. بعد این مبلغ را به صورت فازبندی شده و براساس پیشرفت کار به شخصی بدهید. لطفا توضیح دهید چند درصد از این فیلم سینمایی پیشرفت کار داشته است؟ آیا اصلا شروع شده است؟

چقدر بی انصافید؟ آیا واقعا از کیسه تان هم اینطور بذل و بخشش می کنید؟ واقعا چرا کسی به داد ایثارگران نمی رسد؟ چرا بودجه شان را عده ای ناآگاه اینطور به باد فنا می دهند؟ آیا فریاد رسی هست؟؟؟؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام در چند دقیقه براتون توضیح می دم چرا ؟
من خودم از خانواده بزرگ ایثارگران هستم . آمدم یه کار در حق ایثارگران شهرم انجام بدم .
ببینید من یه کاری شروع کردم ولی بعد کم کم به اخلاق تند بعضی از خانواده ایثارگران رو به رو شدم . بعد مجبور شدم همه زحماتمو بدم دست یه کسی که تو بنیاد است . آخه چرا خدا رو خوش میاد ؟
چون اون خانواده جانبازان و ایثارگران تا می فهمیدن من دارم یه کار خودجوش انجام می دم برام قیافه می گرفتن ... با اینکه من اجازه کار را از بنیاد گرفتم . خیلی ناراحتم . الان اون بنیادیه کار منو به اسم خودش ثبت می کنه در حالی که من می توانستم آن کار را به صورت خیلی زیبایی با نام خود ایثارگران ثبت کنم . الان اون بنیادیه ایده منو به نام خودش پیش روسا مطرح می کنه و تشویق میشه ولی من .... عیب نداره کار که برای خدا باشه من و اون نداره . فقط خواستم بگم از ماست که بر ماست ... اما حالا می دونم خانواده ها تا می فهمن بنیادی بهشون زنگ زده حتی با سلام و صلوات تو خونشون راهش می دن ... اونا هم با دب دبه و کب کبه می رن دنبال کار ... تا موفقیت قدمی نداشتم ولی راستش اعصابمو خردکردن ...
پس اینقدر بشبنید تا معاونت فرهنگی براتون کار بکنه ؟ ما هم جزء خانواده ایثارگرانیم ... از این اخلاقا تداریم که ؟ همه رنج ما اینه چرا
مگر معاونت فرهنگي در بنياد داريم ؟
برادر من حرف های شما به درستی بیان شده و ایرادی به آن نیست، اما خدمت شما عرض می کنم معاونت فرهنگی بنیاد شهید هیچگاه دست به ساخت آثار سینمایی نزده.
بیشتر فیلمهای حوزه دفاع مقدس و از آن دست ، به دست بنیاد سینمایی فارابی یا معاونت سینمایی سازمان تبلیغات اسلامی و بنیادهای موازی در آن و یا در سیما فیلم ساخته شده و مسئله بسیار مهم این است که این فیلم ها باید جذابیت های سمعی و بصری را برای تماشاچی را داشته باشد.
برای مثال به فیلم بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا اشاره می کنم که هم بیان دغده فیلمساز بوده هم پر فروش شد و در آخر از سیما پخش شد و توانست نظر مخاطب خود را جلب کند و یکی از موفق ترین آثار سینمای ایران در حوزه ارزشهای انقلاب چند سال اخیر بود.
آثاری که در معاونت فرهنگی بنیاد شهید تولید میشود ، بعضا" محدود به مستندهای از زندگینامه شهدا می باشد و نباید بیشتر از آن از این نهاد توقع داشت چون بضاعتش همین است.



کسی را به نام آقای شهیدی می آورند که جانباز را روز اول "معلول" خطاب می کند! جانبازان موش آزمایشگاهی نیستند که سیستم هر روز یک مدیری که هنوز جانباز را درک نکرده و مشکلات او را نمی داند، در راس هرم مدیریتی بنیاد قرار دهد که تنها افتخارش حضور در جلسات هیئت دولت است و پز معاون ریاست جمهوری را بدهد و اصلاً متوجه نشود که جانباز یعنی چه؟ و آخر کار عمر مدیریتی خود روبروی آقای جهانگیری به عنوان معاون رییس جمهور اعتراف می کند: من امشب متوجه شدم که یک جانباز نخاعی مشکلاتش چیست؟ فاش نیوز - در بخش نخست گفت وگو با جانباز نخاعی «داود حیدری» که با عنوان «نگذارید آنچه بر سر جانبازان نخاعی دفاع مقدس آمد، بر سر مدافعان حرم هم بیاید!» منتشر شد با این جانباز نام آشنا و بخش هایی از فعالیت هایش آشنا شدید؛ اینک در بخش دوم و پایانی، شما را به استفاده از ادامه این گفت و گو که بشتر به مشکلات ایثارگران، وضعیت آسایشگاه ها، ناکارامدی مدیریت های کلان امورایثارگران، برنامه های در دست اجرا و انتظارات از دولت دوازدهم پرداخته است دعوت می کنیم:
با عرض سلام خدمت برادر گرامی جناب قنبری وفا
اینطور که شما میفرمایید نیست
پروژه هایی مثل سریال شوق پرواز - سینمایی های روز سوم - شب واقعه - پی 22 مستقیما توسط اداره کل هنری بنیاد شهید به موسسه فرهنگی هنری شاهد سفارش داده شده و صددرصد با بودجه بنیاد شهید و توسط موسسه فوق الذکر تولید شده است.
فاش نیوز داری به کجا می ری ؟ کارت رسیده به تبلیغ ملکه زیبایی ؟ آدم متاسف میشه از ...... بءذریم ! خوش باشید ... بیا تو هم به اسم مصیبت یه گالن نفت بریز رو سر ما تا خفه بشیم دیگه ؟
خوب بهانه ای دست همه دادید ؟
مهم لیاقت داشتن ما بود که بهتون ثابت کردین شما چی از خودتون تو ذهن من ثابت کردید بماند پای میز عدل الهی می گم ؟
با سلام به قنبر مبارز و ممنون از توجه شما
قنبر گرامی
این خبر هایی که در ذیل مطالب به چشم میخورد، کار ربات و به طور تصادفی ست. انتخاب سایت نیست.
با توجه به درست بودن نظر شما، ما از این مورد که سنخیتی با مضمون سایت ندارد، عذرخواهی نموده و از مخاطبان خواهانیم که این اخبار را به طور تصادفی فرستاده می شوند، به پای انتخاب ما نگذارند!
با سپاس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi