شناسه خبر : 54662
سه شنبه 17 مرداد 1396 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند جانباز نخاعی، رتبه10 رشته ریاضی کنکور!

معنویت و نماز اول وقت خیلی در موفقیت من تاثیر داشت و همیشه سعی داشتم کاری نکن که دیگران از دست من دلخور شوند و به نظرم اینها بیشترین کمک را کردند و به من انگیزه دادند.

فاش نیوز- فرزند جانباز قطع نخاعی، رتبه 10 رشته ریاضی و فیزیک را در کنکور امسال کسب کرد.

این جوان فعال و کوشا، فرزند جانباز دلاور قطع نخاع برادر سید علی موسوی از استان یزد در کنکور سراسری حایز رتبه برتر 10 و در میان فرزندان ایثارگران رتبه اول را دریافت نموده اند.

فرزند اول ایشان نیز در رشته دکترای مهندسی دانشگاه شریف فارغ التحصیل گردیده اند.

رتبه 10 کنکور ریاضی گفت: معنویت و نماز اول وقت خیلی در موفقیت من تاثیر داشت و همیشه سعی داشتم کاری نکن که دیگران از دست من دلخور شوند و به نظرم اینها بیشترین کمک را کردند و به من انگیزه دادند.

   رتبه 10 کنکور سراسری 96 و رتبه یک ایثارگران در رشته تحصیلی ریاضی و فیزیک در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: توکل به خدا، حمایت‌های پدر و مادرم و همچنین همت و اراده خودم باعث کسب این موفقیت شد و این هنوز ادامه راه است.

 «سید حسن موسوی بندرآبادی» اظهار کرد: پدرم جانباز قطع نخاعی است و علی رغم مشکلاتش همه تلاشش را برای موفقت من کرد.

   موسوی بندرآبادی که در مدرسه برازنده مقدم تحصیل کرده است، این مدرسه را نیز یکی از دیگر عوامل موفقیت خود عنوان کرد و افزود: مدرسه ما از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار داشت و من فقط در یک درس آن هم در سه جلسه از کلاس خصوصی استفاده کردم و به نظرم کلاس‌های مدرسه از کلاس‌های بیرون بهتر است.

  وی اذعان کرد: معنویت و نماز اول وقت خیلی در موفقیت من تاثیر داشت و همیشه سعی داشتم کاری نکن که دیگران از دست من دلخور شوند و به نظرم اینها بیشترین کمک را به من کردند و به من انگیزه دادند.

  موسوی بندرآبادی ادامه داد: من دو دانش آموز دیگر یزدی را نیز که رتبه برتر را در کنکور کسب کرده‌اند می‌شناسم و از آنجایی که آنها نیز به معنویات توجه داشتند به نظرم همین توجهات موجب قرار گرفتن در مسیر صحیح زندگی و کسب موفقیت برای ما شده است.

  وی توصیه کرد: دانش آموزانی که سال 97 کنکور دارند از همین حالا شروع کرده و با برنامه ریزی درس بخوانند و حتما درتست زنی مهات کسب کنند.

 

اینستاگرام
تبریک میگم به این خانواده عزیز جانباز
به فرزند عزیر جانباز تبریک میگم انشااله در همه مراحل زندگی موفق باشند
یک درد و دل کوتاه فرزند شهید با رزمندگان و جانبازان و فرزندان این عزیزان اول زندگیم میگم بنده فرزند شهیدی هستم که بعد از شهادت پدر به دنیا اومدم و هرگز پدرم ندیدم تا بزرگ شدم و یک قاب عکس دستم دادن و گفتن این بابات هستش شهید شده رفته بهشت منم قبول کردم درسم میخوندم و خیلی زرنگ بودم ... درسم جوری بود هر کی من میدید انتظار داشت پزشک بشم اما وقتی میگن روزگار بر وفق مراد نیست همین میشه همین که دیپلم گفتم مادرم مریض شد و من درس رها کردم و به مواظبت از مادرم پرداختم و درس رها کردم الان 10 سال از اون ماجرا میگذره خدا رو شکر مادرم حالش بهتر شده ولی هر وقت اداره ای رفتم از بنیاد شهید یا غیره تا ازم میپرسیدن مدرکت چیه میگفتم دیپلم من خیلی تمسخر میکردن و انگار داشتن با یک مهد کودکی حرف میزدن و به من میگفتن تنبل و حرف های دیگه که باعث می شد بیام و گریه کنم ولی مرد بودم تحملم تموم شده بود چرا باید به من بگن تنبل به خاطر توهین های اون افراد قول دادم دوباره درسم بخونم امسال کنکور بدم سال 97 ولی الان سن من 30 ساله شدم .. میخوام حتما پزشک بشم .. یکی مثل پروفسور سمیعی در زندگیم با فقر بزرگ شدم هرگز خوبی و خوشی در زندگیم ندیدم فقط بین بقیه اسمم فرزند شهید و اختلاس گر که تموم امتیازات داشتم ولی هرگز کسی نمیدونست من با رنج بدبختی بزرگ شدم و شب ها گرسنه خوابیدم هرگز امتیازی نداشتم چند تا سوال و درخواست از همه عزیزان دارم 1- ایا در قوانین شاهد استخدامی ایا شرط سنی و معدل برداشتن برای فرزندان شاهد.... آخه میترسم پزشکی قبول بشم و نتونم استخدام بشم 2- عزیزان جانباز و رزمنده شما هم هم رزمان پدران ما بودید و جز خود ما کسی نمیدونه چه زجری میکشن خونواده هامون بیاین پشتیبان هم باشیم نه این که بگیم فلان قشر امتیاز داره و ما نداریم زود قضاوت نکنیم هم بیایم برای هم خوبی بخوایم تک تکتون رو دوست دارم چون شما خاک خورده جبهه پاک دلان بودین .... عزیزان هم اگه کسی میتونه برای کنکورم من هم راهنمایی کنه با تشکر از سایت محترم فاش نیوز
سلام.خسته نباشید.من سال89کنکوردادم باسهمیه25درصدی جانبازی پدرم وریاضی علم وصنعت قبول شدم.ترم دوم ازدواج کردم ومشکلاتی داشتم که نتونستم درسموادامه بدم وانصراف دادم.الان دوباره قصددارم کنکوربدم وجانبازی پدرم هم زایدشده و50درصد شده.آبیادوباره میتونم کنکورسراسری روزانه بدم.یااگرآزادمیشه شرکت کنم شهریه روخودم بایدبدم؟؟توروخدا جوابموبدین.اگه پیامک کنین ممنون میشم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi