شناسه خبر : 55000
شنبه 04 شهريور 1396 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت هفته دفاع مقدس

محمدرضا نادری مدیر اخبار داخلی خبرگزاری جمهوری اسلامی از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: براساس تفاهم نامه خبرگزاری جمهوری اسلامی و معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در جهت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۵۰ قطعه عکس در اختیار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار می دهد. این نمایشگاه از ۲۱ شهریور ماه به مدت دو هفته به مناسبت هفته دفاع مقدس در گالری فکه برپا می شود.

نادری خاطرنشان کرد: همچنین در قالب نمایشگاه مردمی، خبرگزاری جمهوری اسلامی ۳۰ قطعه عکس ناب از دوران دفاع مقدس جهت تهیه پوستر در اختیار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار می دهد.

مدیر اخبار داخلی خبرگزاری جمهوری اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نمایشگاه هایی این خبرگزاری در جهت ترویج ایثار و شهادت برگزار کرده است، گفت: این خبرگزاری به جهت داشتن گنجینه غنی از تصاویر دوران دفاع مقدس تا به امروز چند نمایشگاه اختصاصی و چند نمایشگاه مشارکتی با شهرداری و چند ارگان دیگر برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی در حال ساماندهی اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران طرحی مبنی بر تاسیس یک موزه رسانه دارد که در صورت تحقق این طرح گام موثری در حفظ و ترویج دفاع مقدس برداشته می‌شود.

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi