شناسه خبر : 55258
چهارشنبه 22 شهريور 1396 , 12:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر زیارتی جانبازان آسایشگاه امام خمینی به قم برگزار شد

جانبازان آسایشگاه حضرت امام خمینی طی یک اردوی یک روزه به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران مشرف شدند.

فاش نیوز -  گروهی از جانبازان آسایشگاه حضرت امام خمینی دیروز طی یک اردوی یک روزه به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران مشرف شدند.

بر پایه این گزارش، گروهی از جانبازان آسایشگاه حضرت امام خمینی دیروز طی یک اردوی یک روزه به همت شورای جانبازان این مرکز فرهنگی -  توانبخشی به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران مشرف شدند.

این گروه که شامل جانبازان و همراهانشان بود با یکی از اتوبوس های مناسب سازی شده که توسط ایثارگران سپاه در اختیارشان قرار گرفته بود از محل آسایشگاه امام به سمت شهر مقدس قم حرکت کردند و در حوالی ظهر برای زیارت و ادای نماز جماعت وارد صحن حرم مطهر فاطمه معصومه شدند.

جانبازان و همراهانشان پس از اقامه نماز و زیارت، به سمت مسجد معروف جمکران حرکت کردند و در آنجا مورد استقبال «اسماعیلی» مشاور تولیت مسجد جمکران قرار گرفتند و پس از صرف ناهار و استراحتی چند ساعته، به زیارت مسجد مقدس جمکران رفتند و نماز تحیت و نماز امام زمان علیه السلام را بجا آوردند.

جانبازان همچنین با مشاور تولیت مسجد جمکران دردباره مناسب سازی فیزیکی و تسهیل حضور جانبازان ومعلولان در این مکان مقدس که به گفته وی از کشورهای مختلف زائر جانباز و معلول دارد گفت و گو و تبادل نظر کردند.

گفتنی است در این سفر دست اندر کاران مسجد جمکران در حد امکانات و مقدورات خود میزبان این کاروان بودند که قابل تقدیر است.

کاروان زیارتی جانبازان آسایشگاه امام نهایتا" پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد جمکران، به تهران بازگشتند.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام . من یه کم از دستتون ناراحتم ولی هر چی باشه نمی تونم نگم یه چیز بگم ؟
میگم یعنی بین شما یه مسلمان نیست به این عزیزان بگه زیارت قبول گلم ؟ ان شاء الله همیشه به سفر زیارتی الشید . ماشالله هزار ساله باشید . خدا سایه شما رو از سر ما کم نکنه . ما رو هم دعا کنید ... چقدر مولاتون از دیدن شما خوشحال شد . شما یاران نایبش بودید . ان شالله زنده باشید و در رکابش با هر چی بی عدالتیه بجنگید .
.. بعدم بگید خب چه فایده ... کاشکی این عزیزان رو تا وقتی زنده هستن به دیگران معرفی کنید نه اینکه زبونم لال زبونم لال وقتی عین یه پرستوی سبکبال پرواز کردن . شما که بلدید اقلا زیر هر تصویر اسم جانبازانو می توشتید . حالا حوصله نداشتید این دو تا عکس آخر را معرفی می کردید چون بیشتر عزیزان تو این عکسای آخر هستن ...
خب از این که هیچکی نبود از این حرفا بزنه خیلی هم بد نشد چرا ؟
چونکه کسی دیگه نیست که بگه همش خودتون می رید سفر پس ما چی ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi