شناسه خبر : 55432
جمعه 24 شهريور 1396 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان و دردسرهای وام ازدواج فرزندان!

احمد- چرا بیشتر جانبازان وام ازدواج فرزندان خود را به خاطر سختگیری بانک ها و به خصوص بنیاد نمیتونن بگیرن؟ و چرا بنیاد بخشنامه درست کرده که یک جانباز نمیتونه ضامن عروس یا داماد خودش بشه و نامه کسر حقوق نمیدن؟!

 جانبازان همه با هم آشنا هستن و وقتی جانبازی نمیتونه ضمانت وام ازدواج فرزند جانباز دیگری رو بکنه، این بخشنامه رو کدوم اداره به بنیاد داده؟ کارمندهای اداره ها هم همین بخشنامه رو دارن و چرا بانکی مثل بانک دی که حقوق جانباز از همون بانک هست، کاری نمیکنه که قسط وام رو ماهیانه از حقوق برداره؟

 من جانباز، وام ازدواج فرزند خودم رو گرفتم ولی وام عروسم رو نتونستم ضامن پیدا کنم و تو این موقعیت که با قرض و قوله مقداری اساس خونه گرفتم و رو ده میلیون وام ازدواج حساب کرده بودم. الان باید چکار کنیم؟ حالا بانک میگه دو مرتبه ثبت نام کن! آخه ثبت نام کنم و دوباره از کجا ضامن بیارم؟

 این چی قانونی هست که حتما یک ضامن باید کسر حقوق بیاره؟ و دوم اینکه وام مسکن رو من گرفتم ده میلیون، 20ساله و حالا مصوب کردن که با تسویه وام قبلی تا سال 94 میتونید وام ساخت بگیرید. وقتی وام 20ساله بوده و جانبازانی که قبلا مثلاً سه یا چهار ساله دارن پرداخت میکنن خبر نداشتن که اگه تا سال 94 پرداخت و تصویه حساب میکردن وام تعلق میگیره و چرا وام کم بهره که به بدبختی گرفتن بیان بیشترش رو یک جا تسویه کنند که چی بشه؟!

 جانبازی که ده یا 12تومان گرفتن، مابقی وام رو بدن با همان ضمانت قبلی. اگه تسویه کنن و به بانک هم معرفی بشن، بازهم با این شرایط بنیاد و بانک ضامن گیرشون نمیاد و در آخر کلام بعد سالها به جانباز زیر 25درصد وام مسکن تعلق گرفته. این جانباز اگه 70 تومان داشت که دنبال وام نمی آمد و حالا میگن باید خونه 160میلیونی بخری که وام رو بدن. آخه بگین نمیدیم! این چه قانونی هست؟

 به خدا جانبازها خسته شدن از کارهای مسئولین! یا یک ماده تصویب کنید و یک دفعه بگید جانبازان فقط تا سی سال جانباز و ایثارگر هستن و تمام کنید دیگه این بند و بساط رو !

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ایا به فرزندان جانبازان زیر 25 درصد هم وام ازدواج بنیاد تعلق میگیره؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi