شناسه خبر : 55856
یکشنبه 16 مهر 1396 , 08:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه رئیس مجلس و ستاد کل درباره کسر خدمت فرزندان ایثارگران

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از برگزاری موفقیت آمیز جلسه کمیته پیگیری کسر خدمت فرزندان ایثارگر با رئیس مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه خبر داد.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از برگزاری موفقیت آمیز جلسه کمیته پیگیری کسر خدمت فرزندان ایثارگر با رئیس مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست مشترک کمیته پیگیری با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در نشست اعضای هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران در روز سه شنبه 11 مهرماه با رئیس مجلس شورای اسلامی این بود که مواد قانونی مصوب ایثارگری باید اجرایی شود.

وی با اشاره به این موضوع که محوریت این جلسه در مورد موضوع کسر خدمت فرزندان ایثارگر بود ادامه داد: در این جلسه عنوان کردیم که شرایط کشور، شرایط صلح است و با توجه به نامه ای که سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح که به مقام معظم رهبری ارسال و اعلام کردند که یک میلیون نفر آماده به خدمت هستند که اگر به خدمت سربازی اعزام شوند بین 8 ماه تا یکسال طول خواهد کشید و سربازخانه ها استعداد پذیرش ندارند.

وی اضافه کرد: ستاد کل نیروهای مسلح بر اساس ماده 89 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه این نامه را به دفتر مقام معظم رهبری ارسال و اعلام کرده که اگر 60 هزار نفر فرزندان ایثارگران از قانون کسر خدمت استفاده کنند، ما، سرباز کم خواهیم آورد، بنابراین اعضای هیئت رییسه فراکسیون ایثارگران با یادآوری حالت جنگ و صلح عنوان کردند که عدد 60 هزار نفر مشکلی را برای نیروهای مسلح ایجاد نخواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رزمندگانی که در این چهار دهه زحمات زیادی کشیده اند و در آینده نیز به آنها احتیاج است نباید مورد بی توجهی و بی مهری قرار بگیرند و باید با اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر از آنها تقدیر کنیم و بدانند که حمایت از ایثارگری در سرلوحه کار مسئولان نظام قرار دارد.

حجت الاسلام نوروزی اظهار داشت : ما معتقدیم که تعداد فرزندان ایثارگر مشمول قانون بین 15 تا 20 هزار نفر است و عنوان کردیم که بعد از 29 سال از پایان جنگ، آمار و ارقام اعلام شده از سوی ستاد کل سندیت ندارد.

نماینده آزاده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این نشست مقرر شد در جلسه ای که روز پنجشنبه 13 مهر یا در هفته آینده با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شود موضوع مجددا مطرح و آقای لاریجانی موضوع را مطرح کنند، تا این نگرانی از خانواده بزرگ ایثارگران مرتفع شود.

وی در پایان موضوع خرید خدمت، کسر خدمت فرزندان ایثارگران، قانون بودجه 96 و اخذ گواهینامه را به عنوان موضوعات اصلی در جلسه آینده با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با عرض سلام وادب خدمت حاج آقا نوروزی تشکر میکنیم از جنابعالی که پی گیری می فرمائید پیشنهاد می شود فرزندان ایثار گر را تا سال ۷۰ با شرایط قانون مصوب خرید خدمت وبعد از ۷۰ را چون سنشان کمتر است معافیت کسر خدمت نمائید . خداوند اجرتان دهد ممنون .
الان برای من مشخص شد که همه این حرفها و میشه نمیشه ها بر سر پول یعنی اگه میخواین از کسر خدمت استفاده کنید باید پول بریزین تو جیب ما وگرنه نمیشه حالا رفتی جبهه جنگیدی میخواستی نری این خط اینم نشون اگه اخرش نگفتن باید پول بدین
توجه به مشکلات ایثارگران .باید نهادینه شده تا مملکت بیمه شود
همین کلماتی مثل نهادینه منو کشته. یکی بگه این یعنی چه
سلام خدمت تمام هم رزمانم یه سوال دارم میخواستم ببینم جناب دکتر کامران نماینده ایثارگر مجلس که قول داده بود دولت را در مهر ماه به خاطر کوتاهی در امور ایثارگران به چالش کشیده یا هنوز چاله پیدا نشده
سلام من فکرمیکردم فاش نیوزواقعا بدورازجناح بندی ها مدافع حقوق ایثارگران است ولی نه اشتباه کردم من نوشتم که چرا کسی پاسخگوی جانبازان و رزمندگان معسرنیست شاید برای شماسرنوشت ۸۰هزارنفرارزشی ندارد.امروزپنج شنبه ۱۳مهرماه است و هنوز ازواریزهمان کمک معیشت خبری نیست شاید این پول هم به سرنوشت دیگرپول های گمشده بیت المال دچار شده اما یک چیز را مطمئن هستم فراموش شدن خدا درکشور ما و ترس از دست دادن پست و مقام باعث شده حرف حق را خفه کنند.من از این پیام و کلا صفحه اسکرین شات میگیرم و با پیام قبلی در شبکه های اجتماعی و سایت ها به قضاوت مردم می گذارم تا آنها بگویند که آیا توهینی درآن میبینند.نکنیدبخدا ظلم است که فقط از پیگیری مطالبات به حق جلوگیری میکنید.بترسیدازخدا اگربوجودش اعتقاد دارید.بله بایدفریادبزنم کمک معیشت که نصف آن هم مفقودکردندرا اینطوری منت به ما بدهند.بجای اینکه مسئولین یاران را حفظ کنند. مارا تشویق میکنند به صف مخالفان بپیوندیم .
ما حاضریم پول بدیم بخریم.کسری هم نمیخوایم.
این نوروزی هم فقط حرف الکی می زند. خالی بندی می کند. مگرمدتی پیش نگفت فلان مسئول نظامی قبول کرده است پس کو.
سلام علیکم برادررزمنده ای که دربالا پیام گذاشتی واز تاخیر درپرداخت کمک معیشت سخن گفته ای...برادرعزیز گویا شماخبرنداری که این کمک معیشت با حقوق متفاوت است.کمک معیشت یعنی صدقه،یعنی لطف،یعنی بزرگواری،یعنی به ما وشماوسایررزمندگان صدقه می دهندو لطف میکنند ومنت می گذارند..حالا دلشون خواست ادامه بدهند بزرگواری کردند والا وظیفه ندارند...تمام...مشکل رزمندگان به مجلس ودولت مربوط نیست...ما فقط ابزاری دردوران دفاع مقدس بودیم که فرسوده شدیم ومستهلک،دیگه به کارنمی اییم...

سپاه با کمکاری ها باید بشدت برخورد کند ونگذارد مثل بعضی ادارات با مراجعین برخورد های غیر معقول بشود
بله برادر رزمنده بی نوا کاملا صحیح است،این اقایان حقوق ایثارگران فاقدشغل را تبدیل به کمک معیشت کردند با شروع ریاست جمهوری جدید وبرگشت حقوقها از بانک سپه وساتا به صندوق و موسسه کوثر با عنوان کمک معیشت،
لازم هست رایزنی و حرکتی انتقاد آمیز از این رفتارها داشته باشیم
سلام مظلومین ایثارگر از همین الان بکم جلسه دوشنبه 96/7/17بین ستاد و رئیس مجلس جواب قاطعی نمی دهند باز روز از نو روزی ازنو 7 ماه منتظر شدید نتیجه ای نگرفتید یا شاید کلا میخواهند خیال همه راحت شود ترا به خدا تکلیف را روشن کنید یا میشود یا نمیشود این جوانان هم تکلیف آیندشان روشن میشود .دنبال کارکارشناسی، دنبال اذن رهبری، پادگانها خالی میشود ، و دلایل دیگر نباشید تصمیم مردانه بگیرید یا آره یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این ازکسر خدمت وانهم از تخفیف 30درصد که دنبال متولی میگردند البته الکی...حتما موظف کردن بنیاد هم 5درصدجانبازی احرازشده یگانها را سر قبر رزمندگان متوفی اعطانمایند ..بابا خرماازکرگی دم نداشت.()()()***&&^^
سردار کمالی 3 ماه پیش اس ام اس داده به ایشان که موافق هستند!!!
باسلام و احترام به رزمندگان و ایثارکران وجان برکفان دوران جنگ تحمیلی ، بسیجیان ، پاسداران ، سربازان گمنام امام زمان (ع)، که واقعا" مخلصانه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتید.نگران نباشید نیروهای مخلص و سربازان امام زمان جواب این بی عدالتی را طبق دستور رهبر انقلاب خواهند داد.فقط باید صبر کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi