شناسه خبر : 56386
دوشنبه 08 آبان 1396 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مدیرکل مددکاری بنیاد با انجمن جانبازان نخاعی برگزار شد

نشست مشترک مدیرکل مشاوره و مددکاری بنیاد شهید و اعضای هیئت مدیره ی انجمن جانبازان نخاعی با هدف بررسی مسایل و مشکلات اقشار مختلف ایثارگران خصوصاً جانبازان برگزار شد.

فاش نیوز - نشست مشترک مدیرکل مددکاری و مشاوره ی بنیاد شهید و اعضای هیئت مدیره ی انجمن جانبازان نخاعی با هدف بررسی مسایل و مشکلات اقشار مختلف ایثارگران خصوصاً جانبازان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل مددکاری و مشاوره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز با حضور در انجمن جانبازان نخاعی و نشست با اعضای هیئت مدیره ی  این انجمن، مسایل و مشکلات  و معضلات ایثارگران را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این نشست ابتدا اعضای هیئت مدیره ی انجمن به بیان مسایل و مشکلات ایثارگران پرداختند و سپس مدیرکل مددکاری بنیاد با استقبال از نظرات و پیشنهادهای اعضای هیئت مدیره ی انجمن، به بیان نظرات خود پرداخت.

وی اظهار داشت که قصد دارد احیای بخش پیگیری ویژه، بحث بکارگیری همیار برای جانبازان و تشکیل اتاق فکر را نیز مورد توجه قرار دهد.

در این نشست که در جوی مثبت و صمیمی برگزار شد و حجت الاسلام هنرمند ابراز امیدواری کرد که پس از بررسی موارد توافق شده، باز هم جلسات مشترکی از این دست برگزار شود.

گفتنی است  "جانباز محمد قبادی" مسئول کمیته استان های انجمن و گروه پیگری و فعال رسانه ای نیز با وجود کسالت مزمن وشدید در این نشست حضور یافته بود.

ت

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام
ضمن تشکر از دست اندرکاران انجمن جانبازان نخاعی در صورت امکان کمک معیشت جانبازان قطع نخاعی پیگیری شود که در دو ماه گذشته علی رغم قول آقای ایزدی فعلاً محقق نشده.
لطفا از سردار کمالی بپرسید که اگر فرزندان ایثارگر متولد قبل از 72 شامل بیست هزار نفر طرح جدید کسر خدمت نشوند تکلیف کسر خدمتی که هم اکنون بخاطر جبهه پدر می توانند استفاده کنند چه می شود؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi