شناسه خبر : 56458
پنجشنبه 11 آبان 1396 , 17:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به رسمیت شناختن اسرائیل «حرام» است

جهاد اسلامی در صدمین سالروز بیانیه بالفور: از وجبی از خاک فلسطین نمی‌گذریم/به رسمیت شناختن اسرائیل «حرام» است

خبرگزاری فارس: از وجبی از خاک فلسطین نمی‌گذریم/به رسمیت شناختن اسرائیل «حرام» است

جهاد اسلامی در بیانیه خود اعلام کرد از وجبی از خاک فلسطین و نیز حق ملت آن نخواهد گذشت و در ادامه، به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را «باطل و حرام» اعلام کرد.

جهاد اسلامی فلسطین در صدمین سالروز صدور بیانیه «بالفور» اعلام کرد از ذره‌ای از خاک فلسطین نخواهد گذشت و ادامه بر «حق بازگشت» تأکید کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»،  جهاد اسلامی در ادامه اعلام کرد مسیر جهاد و مقاومت تا آزادسازی کامل فلسطین را ادامه خواهد داد و طرح‌های سیاسی منجر به منحرف شدن آنها از این مسیر نخواهد شد.

این جنبش فلسطینی تصریح کرد: تمامی تحرکات سیاسی که بخواهد به آرمان‌های ثابت فلسطین ضربه بزند یا ملت فلسطین را از مطالبه کامل حقوقش و نیز داشتن سلاح بازدارد از نظر ما مردود است.

جهاد اسلامی ادامه داد: به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر صهیونیستی بر روی هر بخشی از فلسطین «حرام ، باطل و غیرقابل قبول» است و هر طرفی که این کار را انجام دهد نماینده ملت فلسطین نیست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi