شناسه خبر : 56585
چهارشنبه 17 آبان 1396 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کجاست نزدیک ترین دانشگاه به ما ؟!

 آیین نامه مهمان و انتقال ایثارگران را فراموش کردید لذا طبق ماده 62 قانون خدمت رسانی به ایثارگران، وزارت علوم از طریق سازمان دانشجویان موظف است ترتیبی اتخاذ نماید تا ایثارگران در نزدیک ترین دانشگاه به محل سکونت مهمان یا انتقال دهند اما ترم حاضر در سامانه سازمان دانشجویان گزینه اداره شاهد و ایثارگر می بایست پس از تکمیل فرم های درخواست مهمان و انتقال در مهلت تعیین شده ثبت شود متاسفانه گزینه شاهد و ایثارگر برای ثبت درخواست غیرفعال بود و موفق به ثبت فرم های درخواست مهمان نشدیم. هیچگونه محلی برای ثبت معرفینامه بنیاد وجود نداشت و تا اکنون نمی دانیم معرفینامه بنیاد برای چه کاری صادر شده است.

 هیچ یک از مسئولین پاسخگوی وضعیت غیر فعالی ثبت درخواست در سامانه مزبور نیستند و پس از پیگیری می گویند حالا مهلت ثبت نام تمام شده. لذا ترم حاضر را حذف کردیم بلکه ترم بهمن موفق به مهمان فرزندم شوم در غیر اینصورت مجبوریم بطور کلی انصراف دهیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام بزرگوار
می دونم اذان شده اما من یه چیز بگم بعد می رم نماز می خونم .
می گم دردت بخوره تو سرم تو که تو خوبی ها دکترا گرفتی از نظر من ، اما لطفا خودت بگو آخرین مدرکت چیه ؟ انگار داره به یه سوژه تبدیل می شه ؟
اگه برم از خودش بپرسم خو می بینی چطور جواب می ده ؟ مگه زیر بار می ره ؟ میگه ضربه خورده به سرم یادم نمیاد دیروز چکار کردم حالا تو‌چی اومدی بعد چند سال اصول الدین می پرسی ؟
من چی می دونستم . بخدا خودش گفت .
حالا اینا رو ولش کن
خودت بگو دلاور ... با تشکر
سلام بهتر بود اول نمازت را بخونی تا اینطور هول و با عجله چیزی ننویسی صد نفر جمع شوند ترجمه کنند. ساعت پنج و نیم اذان به وقت کدام شهر است؟ خب وقتی نمازت را خودندی بیا ببینم چی میگی چون این مشکل برای عده ای از فرزندان شاهد پیش آمده و اشکال به مدیران و مسئول سامانه اطلاع رسانی شده اما توجهی به وضعیت آینده تحصیلی فرزندان شاهد ندارند. وقتی تمام قوانین و اراده رهبر معظم انقلاب بر اهمیت تحصیل فرزندان شاهد متمرکز است فرافکنی مسئول شاهد و ایثارگر سازمان دانشجویان قابل قبول نیست میخواست همان موقع که متوجه اشکال سیستم شد عذر خواهی کند و اقدام لازم را برای مهمانی فرزندان شاهد بعمل آورد. میخواهیم به وضعیت آینده تحصیل فرزندان شاهد توجه کنند تا مملکت به دست نامحرم نیفتد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi