شناسه خبر : 56710
دوشنبه 29 آبان 1396 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رأی خود را بسیار ارزان از مردم می گیرند!

تنها کاری که برای ایثارگران و رزمندگان انجام می دهند پشت تریبون مجلس خوب ادعا می کنند و حرف های دهن پرکن می زنند و لایحه و قانون تصویب می کنند که به اندازه ارزنی، ضمانت اجرایی ندارد. رأی خود را بسیار ارزان از مردم می گیرند و بسیار گران به خودِ ملت می فروشند!

فرید اسکندری - سلام بر رزمندگانی که مظلومانه به دنیا آمدند، مظلومانه جنگیدند و مظلومانه هم به شهادت رسیدند.

در دنیای سیاست بازی امروزی، ایثار و خود را برای حفظ جان دیگری روی نارنجک پرت کردن معنا ندارد.  همه چیز شده پول، قدرت و پست های مهم سیاسی و اجتماعی!

روزگاری که جوانان این مرز و بوم با دیدن تصویر امام، اشک در چشمانشان جمع می شد، عشق به همنوع با خون بچه ها عجین شده بود. امروزه دنیا عوض شده و بازماندگان خون و شهادت باید برای رفع احتیاجات روزمره ی خود گردن خم کنند، آن هم نزد کسانی که در سرنوشت این کشور هیچ سهمی نداشته اند و حتی شاید بعضا"ستون پنجم دشمن در داخل کشور نیز بوده اند.

امروز اگر نبود خون شهدای دفاع مقدس و حریم ولایت، این جماعتی که سوار بر موج قدرت، از بنی امیه و داعش هستند، بلایی بدتر بر سر ایثارگران می آوردند.

خون شهدا را گواه می گیرم اگر سایه ی امام خامنه ای بر سر امثال ماها نبود، ما را به جرم جنگیدن در مقابل استکبار و تکفیری ها به اسم تمدن و تجدد، تبعید، زندانی و شاید هم اعدام می کردند.

این گروهی که با عنوان های گوناگون بر سر قدرتند و دم از حقوق ایثارگران می زنند صرفأ برای محکم کردن جایگاه خودشان است و تنها با حمایت شعاری و ظاهرسازی از جمعیت ایثارگران، چرخه قدرت را به نفع خود می چرخانند و هر جا که کم می آورند شعار حمایت و احقاق حقوق ضایع شده ی رزمندگان را سر می دهند.

به خدا قسم دلم پر از درد است. من نوجوانی 13 ساله بودم و تا سن شانزده سالگی همه جوره طعم تلخ جنگ و عوارض آن را چشیده ام و امروز تمام بدنم را شیمیایی گرفته!

شهدای عزیز با یک تیر و ترکش یا شیمیایی شدن، به یک باره سوختند و شهید شدند، اما امثال من از اوخر سال 67 به خاطر جراحات و عوارض مجروحیت، روزی یک بار می میریم و زنده می شویم.

شب هایی که از شدت بوی باروت تا صبح بالا می آوردم و شب و روزهایی که زیر انواع آتش دشمن و سموم کشنده ی حزب بعث، با یاد خمینی(ره) عشق بازی می کردم، امروز تاوانش را به بدترین نحو ممکن می دهم.

 اکثر این نمایندگان و وزرا و صاحبان قدرت که در نهایت آرامش حاصل ازخون شهدا به مقام و قدرت و ثروت رسیده اند اگر زمانه به عقب برگردد و اینها را حاضر کنند، همان پشت حبهه و خط مقدم از ترس سکته می کنند و می میرند. متأسفانه امروزه همه دستاورد نظام را صاحب شده اند و امثال ماها حتی برای تأمین دارویمان با مشکل مواجه هستیم که با جمله ی معروف "نداریم" ما را در تنگنای بیشتر قرار داده اند. تنها کاری که برای ایثارگران و رزمندگان انجام می دهند پشت تریبون مجلس خوب ادعا می کنند و حرف های دهن پر کن می زنند و لایحه و قانون تصویب  می کنند که به اندازه ی ارزنی ضمانت اجرایی ندارد. رأی خود را بسیار ارزان از مردم می گیرند و بسیار گران به خودِ ملت می فروشند!

 برای نمونه، نمایندگان مجلس بر چه اساسی به وزرا رأی اعتماد می دهند؟ اینان که مردم به آنها اعتماد کرده اند آیا جواب اعتماد مردم را می توانند بدهند؟ چقدر برای ولی نعمتان خودشان ارزش قائل هستند؟!

 متأسفانه قدرتمداران و صاحبان قدرت در کشور ما مالک مال و مقام خود نیستند و مملوک قدرت و مقام و ثروت خودشان هستند. فقط دعا کنیم ای هم سنگران، تا امام زمان (عج) ظهور کنند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
فرید عزیز مظلومانه گفتی اما نکته اصلی را فراموش کردی ما از همانانی ضربه خوردیم که روزی خود را سربازانشان میدانستیم وحاضر بودیم تکه تکه شویم ولی انان بمانند اما بعد از جنگ مارا رها کردند و به زندگی خود رونق دادند
باییادخدا/سلام وعرض احترام.سخن گزدل برآید.لاجرم بردل نشیند خیرببینید
آقای اسکندری با سلام
شما هم مانند همان مسئولانی که به قدرت و ثروت پس از جنگ رسیدند دم از حرمت خون شهدا می زنید ، از مقام شامخ رهبری ارتزاق می کنید تا حرفتان مقبول واقع گردد؟
خودتان می دانید چه تعداد از مسئولان ارشد نظام سابقه حضور در جبهه داشتند و بیشتر از شما از گازهای شیمیایی لطمه خوردند ، حال تکلیف چیست؟
همه را به یک چوب برانیم ؟ با کدام ملاک و معیار آنان را تفکیک کنیم؟
حرف ها پشت تریبون زیبا است و فریبا ، اما کدام را باور کنیم و کدام را ترد کنیم؟
چه خوب بود مثل رسانه های ماهواره ای مستقیم اشاره می کردید که مثلا" این فرد در آن مقطع چکار کرد و الان چکار می کند.

کدام مسئول در زمان قدرت اختلاس کرد و نشان لیاقت گرفت سپس محکوم شد ، مواردی که متاسفانه در داخل کشور ما دستمایه جناح بازی میشود و به جای افراد ، این منافع جناح بندی هااست که برای جامعه هدف می شود.
آقای اسکندری شما هم زیبا گفتید ، آیا با همین دو کلمه باید به شما ایمان بیاوریم و به تمام سخنان شما مهر تائید بزنیم.
حال که می دانید (فرض محال ، محال نیست) و اگر روزی شما کاندید شوید و افرادی چون بنده به حرفهای شما ایمان بیاوریم و رای ما را بدست گیرید و از مسئولان ارشد شوید ، باز هم جواب سلام ما پاپتی ها را می دهید؟
آیا سوار ماشین های مجلل پلاک سیاسی نخواهد شد؟ بادیگارد نیاز ندارید؟ چون اگر ترور شوید یک پای نظام لنگ خواهد شد و نظام متضرر می شود .
چه تضمینی به ما می دهید؟ همین حرف های شما را همه در این شرایط می زنند ، شما چه فرقی دارید؟
فقط ادعا دارید ، به راه شهدا داد سخن می دهید و طلایه داران این سرزمین را متهم کرده و با جسارت خون شهدا را گواه می دهید که مسئولان کم فروشی می کنند.
اگر هر روز و هر شب خون بالا میاوری دنبال مقصر نگرد ، خودت آن را انتخاب کردی حالا طلبکار هستی ، کسی که در راه حضرت امام (ره) با خدا معامله کرد ، دیگر ایمان و آخرتش را پای معامله حراج نمی کند ، آیا به زور رفتی؟ می خواستی نروی.
آقای اسکندری شما را از ورود به دنیای سیاست بر حذر می دهم که آب در هاون کوفتن است.
برادر من بجای این حرفها ، دوستانه توصیه می کنم به دنبال حفظ ارزشهای ناب دفاع مقدس باش و سعی در ترویج آن بکن که زنده نگاه داشتن آن فضا برای ما ایثارگران بهترین عمل در مسیر راه عمل امام شهداست.
شعار نده به نسل جدید بگو چه کردی ، نگو چه شدی ، بگو در گلستان آتش حضرت ابراهیم (ع) هستی و سر مست از می عشق امام حسین (ع) .
حال این سخنان بنده را دوستانه تلقی کن و در پی جواب آن نباش که جوابی ندارد. یا حق
سلام ، آنها ابتدا در قانون بودجه سالیانه هزاران بند و تبصره تصویب میکنند اما پس از آن قانونی که الحاق بخشی مقررات به قانون نام دارد را اضافه میکنند و تمام آن بندها و تبصره ها را حذف میکنند.
لطفا به بودجه های سالیانه و قانون الحاق بخشی به مقررات را مطالعه کنید تا بدانید با چه اعجوبه های سیاست بازی طرف هستیم.
با سلام وام مسکن ایثارگران در سال 96 کی ابلاغ می شود ؟ سال دارد تمام می شود ولی خبری نیست. لطفا اگه کسی خبر دارد بگوید.
سلام وحید خان ما هر جا که نتوانستیم به اهداف خود برسیم توپ را در زمین حریف می اندازیم و داد و بیداد و هوار راه می اندیزیم
شما نوشتید که رای خود را بسیار ارزان از مردم می گیرند ولی من یکی این جمله را قبول ندارم و باید گفت
ما رای خود را ارزان و ناچیز فروختیم
ما رای خود را به وعده و وعید فروختیم
ما رای خود را به تبلیغات و غوغا سالاری فروختیم
انتخابات عرصه تبلیغات می باشد این من و تو هستیم که باید از بین نامزدهای مختلف اصلخ را انتخاب نکردیم
قانون اساسی حق انتخاب را به ما مردم داده و ما مردم بد انتخاب می کنیم پس باید همه فریادها را سر خودمون خالی کنیم
بخدا نه نمایندگان ونه کسانی که مصوبه برای رزمندگان ویادگاران. دفاع مقدس می نویسند در حوزه عمل ورسیدگی به این. عزیزان به بهانه مالی وسهل انگاری بنیاد بعدازسی سال انواع مشکلات جسمی روحی مادی دامنگیر این. عزیزان شده نه مسکن ونه تعهدات بیمه ای وحتی وام بادرصد ی کم ب تا بتوانند مسکنی تهیه نمود چراکه این عزیزان مستحق این اوضاع واحوال نیستند. اگه کسی درجبهه ها حضور داشت ومسولیت داشت درد ایشان را میفهمید چرااختلاس وتبیعض وبی عدالتی و مصوبه های فاقد اجرایی نوشته اید مگر چند سال. عمر داریم. متاسفیم. برای. وضع موجود خدااز شماها نگذرد ......مدیون شهدا ایثارگران ورزمندگان. ان هم بعداز سی سال. ....چرا که فرموده ی امام درپیچ وخم. زندگی. باانواع بیماری ومشکلات زندگی میکنیم.
قدرت وثروت مستلزم ومکمل همدیگرند واگر هر کسی به ان دست یابد امکان ندارد خود را بالاتر وبهتر از دیگران ندانند حالا این فرد هرکسی باشد تنها انسانیت ومکتب وفکر بشر است که غالب بر امیال نفسانی است درست است اگر ما زحمات جهاد را که از فروع دین ماست هراج کنیم بخاطر مادیات ناچیز بد جوری ضرر کردیم ولی خیر برادر کسی که بخاطر اعتقادات خود متحمل جراحت های شده با خدای خویش معامله کرده وهیچ چیزی نمیتواند جایگزین باشد اما در صدر اسلام هم رسم بر این بود غنائم جنگی را هم به مساوات بین رزمندگان تقسیم واسیب دیدگان بیشتر متنعم میشدند وان غنائم اجر جهادشان را کم نمیکرد حالا به نظر شما تمام رزمندگان وجانبازان از سفره نظام با توجه به شرایط جسمانی مورد عنایت قرارگرفته اند یا عده ای میخورند وعده ای نظاره گرند تمیز دادن بین ایثارگران با مقیاس درصد بجز عزیزانی که جزو شهدای زنده اند وفقط پیکری ناقص ورنجور دارند شایسته بود عزیزی بالای 70ماه ویا بیشتر در جنگ بودند ولی درصدی ندارند بعد از جنگ دولت کاری برایشان انجام داد وبرادری هم دو سه ماه به جبهه امد وبه درجه رفیع جانباز ی نائل امد مثلا 5درصد کدام یک از این دوستان مزایای بهتری گرفتند ایا عدالت رعایت شد قریب به 30سال میگذرد 10دوره نماینده به مجلس رفتند که حدودا 2900نفر میشود اکثرا از ایثارگران وخانواده شهدا بودند تا دلمان بخواهد برای ایثارگران قانون تصویب کردند چه باعث شده هنوز هم جامعه ایثارگران قانون جامع را کامل ندیده اند سال 95 رئیس بنیاد فرمودند 70درصد اجرا شده فکر میکنیم کی این قانون کامل اجرا میشود که همه جوانب وبودجه ان بدون کم کاست باشد به نظرم اگر همین مبالغ اختلاص شده را به ایثارگران اختصاص میدادند امروز مشکلی نبود ما نباید زیاده خواه وغرزدن داشته باشیم همچنان به جهادی که کردیم ببالیم وخوشحال باشیم خداوند ما را در زمانی افرید که در لوای حکومت اسلامی جهاد را که از اصول فرعی دین ماست همانند حج ابراهیمی انجام دادیم که سعادت بزرگی بود ولی انتظارما گوشه چشم مسئولین است که در سن کهولت برای ترویج شهادت طلبی ونشان دادن روحیه جهادی برای نسل فعلی نگذارد رزمنده ای مشکل حادی داشته باشد وامکانات موجود را به تناسب توزیع کنند نه اینکه رزمندگان وجانبازان زیز25 بجز بیمه شامل چیزی نشود وعزیزی با 25درصد چند تا وام خرید خانه وتعویض وبهینه سازی استخدام فرزندان و...... بگیرند عدالت علوی خواسته همه رزمندگان است وبس
شیر نر وقتی که باشیر ماده ای صاحب بیشه زاری میشوند!...!شیرنر،،،توله شیرهای قبلی را تکه پاره میکند!!!و این است قانون جنگل¡!!!!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi