شناسه خبر : 56902
جمعه 10 آذر 1396 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دارند کشور را به چه سمتی سوق می دهند؟

امریکا حاضر نگردید تعهدهایی را در جهت برداشتن تحریم های کمرشکن و ظالمانه علیه ملت منسجم کره شمالی و ساخت راکتورهای آب سبک که در جهت تحقیقات و پزشکی و تامین برق ارزان قیمت کارایی دارد، برای کره شمالی شروع به ساخت و راه اندازی کند!

ناشناس- شنیده ها حاکی از آزمایش موشکی قدرتمند کره شمالی با برد بالا و توان حمل کلاهک هسته ای که کاملا کل خاک امریکا را در تیرس خود قرار می دهد انجام گرفت. بالاخره وقتی که مقامات کره شمالی چند سال مذاکرات با شش قدرت جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ را تجربه کردند و حتی در جهت راستی آزمایی وتعهد یکی از راکتورهای آب سنگین خود را دوطلبانه منفجر کردند فهمیدند شیطان بزرگ به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست!

 امریکا به هیچ عنوان حاضر نگردید تعهدهایی را در جهت برداشتن تحریم های کمرشکن و ظالمانه علیه ملت منسجم کره شمالی و ساخت راکتورهای آب سبک که در جهت تحقیقات و پزشکی و تامین برق ارزان قیمت کارایی دارد، برای کره شمالی شروع به  ساخت و راه اندازی کند! اما به جای تعهدات، درصدد فشار بیشتر و تنگ تر کردن حلقه ی تحریم ها و تهدید بی سابقه حمله به کشور کره شمالی در جهت تضعیف روحیه مردم کره برای تسلیم بی قید و شرط گام برداشت.

 در این بین ملت کره شمالی کاملا درک کردند که بدون هیچ شک وشبهه ای شیطان بزرگ غیر قابل اعتماد میباشد. رهبران دولت مردان و حزب های مختلف همراه با مردم کره شمالی تصمیم گرفتند جلوی زیاده طلبی امریکا بایستند. با اینکه تحریم های یک جانه امریکا باعث فشار سنگین بر اقتصاد کره شمالی گردید، اما باور دولت مردان و ملت کره شمالی بر داشته های داخلی خود، قادر شد توان امنیتی ونظامی خود را در جهت عامل بازدارندگی حمله ی بی محابانه امریکا به کره شمالی ارتقا قابل توجهی پیدا کند تا اینکه امروز روز، شاهد یک تحول بنیادین و عظیم نظامی دفاعی در مقابل زورگویی و زیاده طلبی امریکا  ایجاد شده است!


 حالا باید دید آیا امریکا جرات تکرار تهدیدهای بی محابای خود در جهت وعده توخالی حمله به کره شمالی را دارد؟ آیا اگر اشتباه فاحش حمله به کره شمالی را در دستور کار خود قرار دهد، دیگر کره شمالی دست بسته خواهد بود؟

 متاسفانه در جمهوری اسلامی ایران در زمانی که آقای اوباما به صراحت اعتراف کرد که دیگر قادر نیستیم و اگر می توانستیم پیچ ومهره هسته ای ایران را باز می کردیم و باز اعتراف کرد که دنیا دیگر امریکا را درجهت تحریم های بیشتری علیه جمهوری اسلامی ایران همراهی نخواهد کرد، کسانی که سنگ تعامل از طریق قدرت دیپلماسی غیر از مقاومت عزتمندانه را به سر و سینه می زدند انقدر از داخل گرا به دشمن داده و ملت و رهبری ایران را تحت فشار تهدید سایه جنگ و فرافکنی هایی از این قبیل قرار دادند و باعث به وجود آمدن چند صدایی در مملکت شدند تا بالاخره توانستند رهبری و نیروی ولایی جامعه در فشار سنگین به وجود آمده قرار دهند و تحمیل برجام بر جامعه مظلوم ایرانی قرار دادند، انقدر از برجام افسانه ها ساختند که کم کم خودشان هم باور کردند که برجام یعنی آفتاب تابان!!

 متاسفانه این آفتاب تابان صدرصد برای شیطان بزرگ سود و صددرصد برای ملت ایران زیان دربر داشت! بدبختانه توهم روزنامه های زنجیره ای جریان اصلاحات و موافقان برجام انقدر زیاد شده که خسارات محض صدرصدی برجام را به خوشبینانه ترین اخم طرف غربی گره زده و هر چه دلسوزان و مقام معظم رهبری تاکید داشتند که موارد نه گانه معظم له در برجام رعایت شود.

 برجامیون دل خوش به امضای آقای جان کری تعهد امضای ایشان را کافی دانسته و سرمست از تعبیر مذاکره کردن و دلخوش بودن به تهی میان تهی بدون سرانجام امضای وزیر خارجه امریکا بسنده کرده و غیر قابل اعتماد بودن امریکا و هشدارهای دلواپسان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به باد انتقاد مثال کاسبان تحریم قلمداد کرده، از پیروزی بزرگ و کاذب خود سرمست عوام فریبی و القا برجام دو وسه که قدرت بازدارنده دفاعی جمهوری اسلامی ایران و نظام حقوق بشری غیر اسلامی بر پایه عقاید و ارزش های غربی و اروپایی شامل میباشد را در دستور کار خود قرار داده، تا آنجا پیشرفته اند که به رسمیت شناخته شدن رژیم کودک صهیونیستی را از طرف جمهوری اسلامی ایران در روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان اربده می کشند!!

حقیقتا دارند کشور را به چه سمتی سوق می دهند؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
گاو نر میخواهد و.....مرد کهن..........! نه گاو ماده و...زن ختن..........!!!
محمد مهاجری از روزنامه‌نگاران اصولگرا و عضو سابق شورای سردبیری روزنامه کیهان، در کانال تلگرامی خود، نوشت:
۴سال پیش تقریبا در همین ایام، کره شمالی بودم. همین کشوری که این روزها تیتر اول رسانه های دنیاست و دلواپس های وطنی قند توی دلشان آب می شود که همین الان “اون” (پسرشجاع )یک موشک می زند به قلب امریکا و به همه دنیا نشان می دهد که “برجام” یعنی کشک!
کره شمالی را نه من، که خیلی ها اینجوری دیده اند:
– از دم گیت ورودی فرودگاه،یک مامور امنیتی دنبالت می آید که اسمش “راهنما”ست. همه جا همراهت است حتی – ببخشید- تا پشت در دستشویی.
-مردم صبح زود که می روند سر کار،کسل تر و خموده تر و افسرده تر از دیشبی هستند که از کار به خانه برگشته اند.
-مردم ماشین شخصی ندارند، و آنطور که راهنمایم می گفت:”رهبرانمان بخاطر اینکه سلامت بمانیم ماشین بهمان نمی دهند تا پیاده برویم و چاق نشویم”
-کنکور و دانشگاه حتی در پایتخت مال فرزندان مقامات امنیتی و نظامی و حزب حاکم است. در بقیه شهرها،حد تحصیلات مشخص شده. عده ای می توانند دیپلم بگیرند، تعداد بیشتری سیکل و عده بیشتر تری،تا پایان ابتدایی درس می خوانند.
– هیچکس ایمیل شخصی ندارد و اگر آدرس پست الکترونیک کسی را بخواهی یک ایمیل دولتی تحویلت می دهد و می گوید مامور مربوطه که بداند برای من فرستاده ای، پرینتش را به من می دهد.
– اگر هوس روزنامه خواندن کنی باید امروز سفارش بدهی، تا شب برایت چاپ کنند و فردا بروی بگیری.
– محکومی به دیدن۲شبکه تلویزیونی. یکی از عصر تا سر شب. و دیگری از عصر تا یکی دوساعت بعد از غروب آفتاب. نصف بیشتر برنامه ها هم به نشان دادن”اون” و رقص و آواز و طبیعت اختصاص دارد.
– حتی اگر بخواهی به سفارت کشورت بروی، مامور امنیتی لازم می داند همراهت بیاید.
– گاه و بیگاه مجبوری بروی جلوی مجسمه بابا و بابابزرگ”اون”تعظیم کنی.
– بر اساس جایگاه اجتماعی ات، درآمدی داری که فقط می توانی از فروشگاههایی که مربوط به طبقه خودت است خرید کنی. اگر بخواهی گوشت بخوری و مثلا هوس گوشت گوسفند کنی باید ۲تا۳برابر گوشت سگ هزینه کنی.
– غیر از پایتخت که به زور بزک دوزک قیافه اش را – آن هم در معابر اصلی- تزیین کرده اند، بقیه کشور را نکبت فراگرفته و فقر از در و دیوارش بالا می رود.
کاش دلواپس های عاشق موشک و سلاح هسته ای که قبله شان”اون” است و قطعا با ویزای سریع و تور مجانی می توانند به کره شمالی بروند یک هفته را در کعبه آمالشان بگذرانند و بعدا نظر بدهند.
شاید آنها زودتر از امثال من به این نتیجه برسند که حتی اگر در آن کشور روزی صدتا بمب هسته ای هم تولید کنند،هیچ شرفی برای مردم و کشورشان ندارد. و یقین دارم این مهمانان دلواپس موقع برگشتن از خاک کره زیر لب خواهند گفت:”مرده شورتان ببرد با بمب هسته ای تان”. (البته اگر وجدانشان را پیش”اون” جا نگذارند.)
بزرگوار ناشناس جمهوری اسلامی ایران خود بزرگترین قربانی سلاح کشتار جمعی شیمیایی به گفته ی کارشناسان غربی وحتی خبرگذاری کاملا ضد ایرانی بی بی سی در چندین مرحله مجبور به اعتراف صریح در این مورد شد
حتی بلند پایه ترین مرجع در جمهوری اسلامی ساخت وانباشت سلاح کشتار جمعی را جایز ندانسته است بنابراین سلاح های مخوف کشتار جمعی در دکترین دفاعی ایران جایگاهی ندارد
ولی دست بسته بودن در دنیای امروز با نگاه وهژمونی سیطره جویانه غرب واروپا صدرصد زوال عقل و بی تدبیری را نشان میدهد
امروز جریان کاملا مشکوک باعث وبانی اصلی تحمیل تحریم های ظالمانه و تعطیل شدن پژوهش در صنعت های پیشرفته صلح امیز هسته ای ،هوا فضا ،پزشکی ،کشاورزی و دیگر علوم پیشرفته گردیده اند اماکارشان بدینجا ختم شده نمیباشد و خواستار ازبین بردن قدرت بومی وکاملا دفاعی موشکی جمهوری اسلامی ایران میباشند و مطمئن باشید اگر بتوانند توان بازدارندگی ایرانیان را ازبین ببرند کمترین لطمه ان تجزیه کشور به چندین کشور قومیتی مختلف خواهد بود که حداقل خسارات ان پانصد سال جنگ و زوال همیشگی ایران را رقم خواهد زد
ایا ایران با تمدن ده هزار ساله که باز هم به گفته مورخین غربی بیش هزار کشف واختراع وابداع اولیه و تاثیر گذار در جهان را رقم زده میباشد
تا کجا پیش دشمنی وکینه توزی ،حسادت و غارتگر ی وجنایت های غرب واروپای به اصطلاح متمدن کوتاه بیاید که تحمیل اجرای کاپیتلاسیون کوچکترین تحقیر ان میباشد
ملت بزرگ کره شمالی هم همانطور که خودتان ببان داشتید با این هجمه چند ده ساله از تحریمهای فلج کننده و ظالمانه دنیای بی اعتبار غرب حاضر به تسلیم شدن جلو سفاکان تاریخ نشده است.
احسنت برشما
تهدید وفشارهای بی حد و حصر دولت مردان امریکا در طی چند ده اخیر به مردم و دولت کره شمالی ، سیاست مداران کشور کره شمالی را مجبور به ساخت سلاح های هسته ای در دفاع از وطن خود کرد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi