شناسه خبر : 57734
جمعه 06 بهمن 1396 , 17:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمیسیون های یک جانباز زلزله زده!

یداله شریفی- جناب آقای شهیدی!

  اینجانب یداله شریفی جانباز ۱۰ درصد منطقه زلزله زده پاوه من هفت سال و هشت ماه درجبهه بوده ام و از ناحیه گوش چپ که کاملا ناشنوا و گوش راست کاهش شنوایی شدید و ترکش در سر و دست و پا و نزدیک ۱۰ به دلیل مشکلات شدید عصبی بر اثر عارضه دارو های اعصاب و روان مانند کاربامازپین استفاده می کنم.

  درصد جانبازی ام ۱۰ درصد میباشد که حقم ظلم شده است باتوجه به اینکه عارضه هام تجدید شده از نظر اعصاب و روان مشکل دارم و دارو مصرف میکنم داروی کاربا مازپین و به دلیل مشکلات گوش که شدیدتر شده است و باتوجه به تشخیص پزشک احتمال اینکه به بیماری مننژیت مبتلا شوم، خیلی زیاد در چندین کمیسیون پزشکی شرکت کرده ام ولی همچنان درحقم ظلم شده است.

  دوباره در ۲۹ دی ماه در منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی کمیسیون پزشکی شرکت کرده ام. از شما خواهشمندم حق قانونی خودم را بدهند. شماره جانباز 0503003321 شماره پرونده محلی ج۳۷۱

ازشما خواهشمندم این بار درحقم ظلم نشود.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام.به من بگوییددکترهای عزیزکشوروکمیسیون بنیادبرای کسی که درپاتک دشمن بعثی درمنطقه عملیاتی فاودر14سالگی شرکت داشت الان براش توکمیسیون 3باری که میره5درصدبرای پوست میزنن خنده دارنیست؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi