شناسه خبر : 58266
شنبه 12 اسفند 1396 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیران چندین نسل خسته نشدند؟!

محمدرضا سابقی- تعارف که نداریم، داریم؟!
قصه پر غصه رانت و پارتی و مدیران نالایق یا تکراری، نه با قرتی‌بازی‌های دیپلماتیک و نه با خاله‌بازی‌های هشتکی و تشتکی، حل نخواهد شد..

کدام کشور را سراغ دارید که وقتی دارید تصویری از مدیرانِ سه دهه یِ قبلش می بینید، در واقع در حالِ تماشایِ جوانیِ مدیرانِ فعلی اش هستید؟!

چرا و چگونه و با چه ضرورت و منطقی تعدادِ زیادی از مدیران نزدیک به چهل سال است که مدیر اند و از این قوه به آن قوه می روند و از این مسوولیت به آن مسوولیت؟!

یک انسان چقدر دانش چقدر تسلط چقدر خلاقیت دارد که هی می تواند وزیر باشد و چشمه یِ خلاقیت و ابتکار و دانشش خشک نشود؟!

چگونه است که خودشان محضِ رضای خدا و خلقِ خدا، نمی گویند آقا ممنونیم، ما سی سال مدیر بودیم دیگر بس است، شخصی جوان تر و با نشاط تر بیاید.
اما
امامان جمعه عزیز...
چرا برخی امامان جمعه ی عزیز و دوست داشتنی که به ایشان، خدمات شان و تلاش های شان احترام هم می گذاریم، خودشان پیش قدم نمی شوند که به هر حال ما الان نزدیک چهل سال است امام جمعه ایم، بیست سال است امام جمعه ایم، شاید لازم باشد بعد از بیست سال سی سال، مردم در نماز جمعه شخصِ دیگری را ببینند. باری شاید این تغییر موجب رونق نماز جمعه شود.

برای انقلاب، برای کشور، برای مردم، برای خودتان هم که شده، داوطلبانه کنار روید و بگذارید جوان ترها و بانشاط ترها بیایند. به خدا انقلاب مدیر جوان خوب، روزنامه نگار جوان خوب که بتواند مدیر مسوول شود، روحانی جوانی که بتواند امام جمعه ی موفقی باشد کم ندارد.

انسان فوقِ فوقِ فوقِ تخصص هم که باشد لازم است پس از گذشتِ چند سال جایش را به چهره هایِ جوان تر بدهد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ای کاش عرصه را به جوانان کاربلد و باتقوا و سرشار از نشاط و انرژی بگذارند..
متاسفانه چه بسیارند!! افرادی که پس از پرپر شدن بهترین گلهای زیبای ایران عزیز ما در دفاع مقدس.. صاحب ثروت بادآورده و کرسی مجلس و مقامات دنیوی شدند.. و بر روی خون مقدس شهیدان و آرمان هایشان با بی حیایی و بی شرمی تمام پا گذاشتند..و چه ها که نمی گویند؟؟

شما حماسه سرودید و ما به نام شما
فقط ترانه سرودیم، نان در آوردیم
برای این که بگوییم با شما بودیم
چقدر از خودمان داستان در آوردیم
و آب های جهان تا از آسیاب افتاد
قلم به دست شدیم و زبان در آوردیم
سلام ، میگویند مدیرانی در پستهای حساس قرار دارند که صاحب هزاران کارخانه و شرکتهای خصوصی هستند که از مواد اولیه و سوخت رایگان استفاده میکنند و از این طریق به درآمدها و ثروتهای نجومی رسیدند بنابراین هر فردی دارای چنین ثروتی باشد نیاز به کار و تلاش ندارد و میتواند پستی حساس برای پرستیژ اجتماعی و آخرتش بگیرد و با ارسال ارز ناشی از ثروت ملی به خارج خانواده در کشورهای غربی ساکن و اقامت دایم داشته باشند. در این وضعیت مشکلات کشور و خطرات رکود ، فروپاشی خانواده ها ، آلودگی شدید هوا ، نابودی محیط زیست و توسعه بیابانها ، فعالیت جاسوسان بر علیه امنیت ملی و هزار درد دیگر اقتصادی و فرهنگی هیچ تاثیری در طرز فکر و زندگی مدیران هزار میلیاردی ندارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi