شناسه خبر : 58298
یکشنبه 13 اسفند 1396 , 15:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکریم از خانواده شهدا و ایثارگر در مجلس

فاش نیوز - جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگر با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر لاریجانی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، به مناسبت روز تجلیل از مادران و همسران شهدا، جمعی از اعضای خانواده شهدا و ایثارگر با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با نمایندگان ایثارگر در خانه ملت دیدار و مورد تکریم قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که در آستانه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، مادر و همسر شهید علی توده فلاح، جعفرزاده، زارع، تیموری، عبداللهی، فرامرزی و ارادتی با حضور در جایگاه تماشاچیان مجلس شورای اسلامی، از نزدیک در جریان قانونگذاری در خانه ملت قرار گرفتند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، اعضای خانواده شهدا و ایثارگر که تعدادی از شهدا و ایثارگران مجلس در میان آنها حضور داشتند، در پایان با دکتر لاریجانی رئیس قوه مقننه دیدار و گفت و گو کردند.

اینستاگرام
سلام.تکریم یعنی چه؟!یعنی اینکه جانبازان رابخاطرمصرف دارو،به پای میزمحاکمه بکشند!که چراجانبازان داروهای گرانقیمت مصرف میکنند!!!خب،چه ربطی به جانبازداره که داروهاگرانقیمته!یا،،،سروکارش بااطلاعاته!یا حراسته!و یا ..........!درضمن انگ داروفروش هم به جانبازان میزنند!!!!!وای به حال روزمسئولین بدبختی که نمیدونن ازکجا،نون میخورن!حالا گیریم بعضی ازاین عزیزان داروی خودشون رو هم بفروشن***خب؟!که چی?؟؟!!!!!.....شماهابایدخجالت بکشید!که نمیکشید،،،چونکه پوست تون خیلی کلفته!بجای این تخریب ها،بیاییدبه وضع حقوقاشون برسید،،،خودتون بااین حقوقهای.....میتونیدزندگی کنید؟میتونیدهزینه دانشجوبپردازید؟میتونیدبچه هاتون روبفرستیدخونه بخت؟!و...و..و...و...................!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi