شناسه خبر : 58405
دوشنبه 21 اسفند 1396 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمت به ایثارگران وظیفه است

وظیفه خدمت به ایثارگران بر عهده همه دستگاه های اجرایی است
 

وظیفه خدمت به ایثارگران بر عهده همه دستگاه های اجرایی است

شهیدخبر: نماینده ولی فقیه در اردبیل تصریح کرد: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران اصلی ترین خدمتگزاران خانواده های شاهد و ایثارگران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند ولی در عین حال وظیفه خدمت به ایثارگران بر عهده آحاد ملت و همه دستگاه های اجرایی است.
 

  
به گزارش شهیدخبر/شهیدنیوز در آستانه 22 اسفند روز برگداشت شهدا یاسر شاهی مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد استان و اداره بنیاد شهرستان اردبیل و نخبگان و سرآمدان خانواده های معظم شاهد روز شنبه 19 اسفند 96 با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.
آیت الله عاملی با تجلیل از مقام شامخ شهدا، گفت: انقلاب اسلامی پدیده ای با عظمت و شگرف در عصر حاضر است که سنگینی آن بر دوش خانواده های شاهد و ایثارگر است. مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران اصلی ترین خدمتگزاران خانواده های شاهد و ایثارگران و مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند ولی در عین حال وظیفه خدمت به ایثارگران بر عهده آحاد ملت و همه دستگاه های اجرایی است.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: ما برای رسیدن به آرمان های خود هزینه های آرمانی پرداخت کرده ایم و شهدای ما انسان های آرمانی و بزرگی بودند که از برکت نفس امام راحل پرورش یافتند. هشت سال دفاع مقدس سند افتخار و هویت ملت ما است.
امام جمعه اردبیل با بیان فرازی از تاریخ 200 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و وقوع جنگ و رخدادهای تلخ در برهه های مختلف آن و جدا شدن بخش های وسیعی از خاک کشور از تمام جهات جعرافیایی و همچنین عقب ماندگی ایران از غافله پیشرفت های علمی، خاطرنشان کرد: تمامیت ارضی و غرور مقدس ما توسط شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس حفظ شد.
وی با اشاره به معضلات اشتغال کشور و جامعه ایثارگری گفت: نباید به امید استخدام دولتی باشید؛ رویکرد و راهبرد شما باید استفاده از ظرفیت های اشتغال بخش خصوصی باشد./ایثار

 

اینستاگرام
با سلام واحترام
خدمت به ایثارگران وظیفه است .؟؟؟؟؟؟؟ تا کی میخواهید از شان ومنزلت شهدا مایه بگذارید این همه سال شعار دادید بس نیست . همه ساله در 22اسفند برای شهدا بزرگداشت وتجلیل میگیرند و در کنارش کمترین اهمیتی به فرزندان همین شهدایی که بزرگترین سرمایه که جان می باشد را تقدیم کردند حال همانها که اکثراً همرزمان شهدا هستند وبازمانده جنگ هسشتند در پست های بالای حکومتی تشریف دارند وبی اعتنا فرزندان همرزم خود هستند مادیات مال خود مادی گرایشان قطره ای احترام را هم از ما فرزندان شهید دریغ میکنند ما که به خدا واگذارشان کردیم کاش در این 30 سال گذشته از جنگ حتی برای ساعتی جویای احوالات ما میشدند بنیاد هم که متولی امور ایثارگران است سردمدار بی اعتنایی به ایثارگران شده .خدایا در این روزهای پایانی سال کمی صبر عنایت فرما تا این همه بی مهری مسئولان وبنیاد را تحمل کنیم . آمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi