شناسه خبر : 58728
سه شنبه 28 فروردين 1397 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح سهمیه کنکور جانبازان زیر ۲۵ درصد به صحن علنی می رود

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از بررسی طرح یک فوریتی سهمیه کنکور برای فرزندان جانبازان زیر ۲۵درصد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از بررسی طرح یک فوریتی سهمیه کنکور برای فرزندان جانبازان زیر 25درصد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "حجت الاسلام حسن نوروزیی" نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری مصوبات برنامه ششم توسعه در خصوص ایثارگران به بررسی طرح سهمیه کنکور فرزندان جانبازان زیر 25 درصد در روز یکشنبه در کمیسیون آموش و تحقیقات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: در رابطه با ایثارگران در حال حاضر یک طرح یک فوریتی اصلاح ماده 89 قانون برنامه ششم توسعه کشور را در دست بررسی داریم.

وی افزود: متاسفانه این موضوع در قرائت مصوبات برنامه ششم توسعه در مجلس گنجانده نشده بود که بر این اساس یک طرح دو فوریتی به مجلس ارائه کردیم که امروز در کمیسیون آموزشی و تحقیقات مجلس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه پس از انجام کار کارشناسی، این طرح به صحن علنی مجلس برای تصویب ارائه خواهد شد، اضافه کرد: امیدوارم دغدغه جانبازان زیر 25 درصد با تصویب این طرح در مجلس برطرف شود، چرا که قبلا بر اساس این طرح، جانبازان، آزادگان و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد فقط از این سهمیه استفاده می کردند اما بنا داریم که خانواده ها و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد از این سهمیه علمی در کنکور سال 97 استفاده کنند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم ادامه داد: موضوع استفاده از این سهمیه قبلا تصویب شد منتهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از قلم افتاده بود که امیدواریم با طرح یک فوریتی ارائه شده بررسی و تصویب شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی در خصوص سهمیه معافیت و کسر خدمت فرزندان ایثارگران و اجرای آن  از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: در این خصوص در ابتدای سال جاری تقاضا کردیم نشستی با ستاد کل داشته باشیم تا این دغدغه برطرف گردد، از جهتی بسیار تحت فشار هستیم تا این مشکل به طور کامل برطرف شود، بنابراین فراکسیون ایثارگران مجلس در این راستا تصمیم گرفت دیداری عیدانه در مجلس شورای اسلامی برگزار کند.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
یا علی مدد جناب اقای نوروزی روز تولد ابوالفضل نزدیک است عیدی فرزندان ما بدهید
کدوم نفعی برای جانبازا.آقا بیدار باشید دلرن با تیترهای خوش آب و رنگ تو مجلس کف حد نصاب میبرن رو 85 درصد نفر آخر سهمیه آزاد که اگه اینجوری بشه عملا فقط دو درصد از سی درصد سهمیه ایثارگران پر میشه. من همون سهمیه 5 درصدی راضی هستم خداخیرتون بده دو ماه به کنکور همینم نگیرید ازما.
هدیه روز جانباز سال 97 تولد حضرت ابوالفضل (ع) انشاءالله تصویب سهمیه کنکور جانبازان زیر 25 درصدوفرزندان آنهاباشد
اولا"‌در ماده 70 قانون جامع جانبازان بدون در نظر گرفتن درصد مشمول سهميه شناخته شده اند.
ثانيا" در ماده 90 قانون برنامه ششم با الحاقات مصوب مجلس سهميه 5 درصد اختصاصا"‌به جانبازان زير 25 درصد و فرزندان آنان به تصويب رسيده است .
ثالثا" اين سهميه در دفترچه آزمون سال 97 پيش بيني شده است
با توجه به مراتب فوق آيا ايشان اطلاعي از تصويب قوانين ندارند يا اينكه مخالفان اين سهميه كه در حد وزير و گروههاي ديگر با آن مخالفت كردند به دنبال ير هم زدن آن در غفلت برخي از نمايندگان نيستند و يا اينكه عده اي با دسيسه اي هماهنگ به دنبال شيطنت نيستند تا با هياهو و جنجال و ابهام آفريني آن را به نحوي اصلاح و يا تعديل كنند. از اظهارات ايشان كه رئيس فراكسيون ايثارگران است بايد تعجب كرد.
سلام جناب اشتباه میگید در قانون سهیمه کنکور سهیه ۲۵ درصد به فرزندان شهدا و اسرا و جانباران۲۵درصدببالا و فرزندانش تعلق دارد وفرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان جزو سهمیه پنج درصد ی هستند حالا که بعد از حدود ۳۰ یه قانون بنفع جانبازان زیر ۲۵ درصد میخاد تصویب بشه شبهه نندازید
بند الف ماده 90 قانون برنامه ششم : الحاقات زیر در ماده (70) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و اصلاحیه بعدی آن و در ماده (47) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) به شرح زیر صورت می‌گیرد:
سهمیه ورود با پنج‌درصد(5%) سهمیه اختصاصی برای جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و همسران و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و همسران و فرزندان رزمندگان، با حداقل شش‌ماه حضور داوطلبانه در جبهه به سی‌درصد(30%) افزایش یابد.
تبصره- در صورتی که سهمیه بیست و پنج درصد (25%) ایثارگران (مشمولین ماده(70) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و اصلاح بعدی آن) تکمیل نگردد و پنج‌درصد (5%) سهمیه اختصاصی جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و همسران و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) فرزندان و همسران رزمندگان با حداقل شش‌ماه حضور داوطلبانه در جبهه، پاسخگوی متقاضیان واجد الشرایط نباشد دولت مکلف است مانده ظرفیت خالی بیست و پنج درصد (25%) ایثارگران را مازاد بر پنج درصد (5%) مذکور به جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و همسران و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%)فرزندان و همسران رزمندگان با حداقل شش‌ماه حضور داوطلبانه در جبهه که شرایط لازم را داشته باشند، اختصاص دهد.

لذا اين قانون تصويب شده و اكنون در دفترچه هاي ثبت نام كنكور لحاظ شده است . خاطرتان باشد وزير بهداشت ، سازمان سنجش و تعدادي كانالهاي به اصطلاح دانشجويي با اين سهميه مخالفت كردند و به دنابال ابطال آن بودند. چون موفق نشدند با اين حيله و فريب به دنبال كاهش سهيمه در غفلت جامعه ايثارگري هستند تصويب قانوني كه وجود دارد را بر آنان منت مي گذارند.
باسلام وتشکرفراوان از دلسوزي برخی نمایندگان فهیم در خصوص سهمیه کنکور ايثارگران که جانبازان زیر ۲۵ درصد هم از سهمیه 25 درصدی ظرفیت استفاده بکنند با عرض معذرت این سهمیه که هيچ وقت هرساله توسط ايثارگران تکمیل نمی شه و باید حداقل نمره رو آورد چه اشکالی داره که جانبازان زیر ۲۵ درصد هم در این سهمیه باشند و این در حالی است که فقط جنبه رقابت علمی وجود داره و نون و حقوق و وام هم تقسیم نمی کنند همسر و فرزند جانبار 25 درصد داره رایگان و مفتی برای خودش در دانشگاه آزاد درس ميخونه ولی خود شخص جانباز زیر ۲۵ داره تمام و کمال هزینه پرداخت می کنه حالا که فقط يه سهمیه ورود گذاشتند و هیچ لطمه ای هم به عزيزان بالای 25 نمیزنه در واقع انقدر فضای پذیرش وجود داره که چنانچه کسی تا حدی نمره لازم رو بياره در رشته مورد نظرش قبول شه بنابراین خواهش میکنم کمتر سنگ اندازی کنید بگذارید افراد بت سوادتر وارد دانشگاه بشن تا وزیر بهداشت نياد در اخبار سراسری بگه رتبه 60000 کنار نفر دهم کنکور نشسته
امید انکه همه نمایندگان به حق قانونی جانبازان زیر25% رای مثبت بدهند
با سلام و تشکر از فراکسیون ایثارگران مجلس
قوانین اگر متناسب با شرایط زمان و اکثریت جامعه هدف نوشته شود ، همه عدالت را احساس خواهند کرد .
اکثریت شرکت کننده ها در کنکور فرزندان جانبازان و رزمنده ها هستند و از نظر جسمی تفاوتی با هم ندارند بنابراین پیشنهاد اولویت بندی تبعیض امیز است و طرح ادغام سهمیه بسیار عادلانه .
فرزندان شهدا با میانگین سنی 37 سال و با داشتن سالیان سال سهمیه بسیار بالا هم اکنون اکثرا فارغ التحصیل شده اند و در مقاطع تحصیلی دکتری سهمیه کلا باید حذف و همه متناسب با تخصص در دانشگاه حضور پیدا کنند .
حق همه داوطلبان ازاد هم باید حفظ شود تا خدای ناکرده ایثارگران باعث گناه حق الناس نشوند .
قانون باید طوری نوشته شود که منجر به فرار مغزها نشود .
چقدر که اقای نوروزی کسر خدمت رو تونستن اجرایی کنن اینم اجرایی میکنن کلا جانبازان و ایثارگران رو مسخره کردن !!
سلام در کامنت های بعضی از عزیزان نام کاربریشونو مثلا جانباز زیر بیست و پنج درصد اعصاب روان و شیمیایی گذاشتن برادر من خواهر من ملت و چی فرض کرد جانبازی هم اعصاب روان باشه محاله درصدش زیر 35 باشه لطفا یذره صادق باشید قبول کنید بالای بیست پنج درصدی زندگی سخت تری دارن .درضمن تو کاموا نوشته بنیاد شهید به جانبازان حق پرستاری و خدمات میده من فرزند جانباز 35 درصد هستم والا تا حالا خدماتی ندیدم .اگه سهمیه ها تغییر کنن امثال من یا کسایی که بخاطر شرایط پدرشان یا مادرشون و فضای خونه ذهنشون مشغوله باید به رشته خوب و تحصیل فکر نکنن چون با ذهن درگیر و وقت کم نمیشه موفق شد .خدا جای حق نشسته ما همه چیزو به خودش می سپاریم.
با سلام متن ارسالی کپی شده است همه ما و خانواده ما از شما تشکر می کنند.دست ابوالفضل پشت سر شما و علی نگهدار نمایندگان فهیم وشريف ما که این را تصویب می کنند.به امید دل شاد برای خانوادهایمان.روز جانباز برا همه جانبازان مبارک
تشکر ویژه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سلام نمایندگان محترم مردم تشکر ، آمدید ابرویش را درست کنید زدید چشمش را هم کور کردید. تصویب کردید که به فرزندان جانبازان در ازای هر درصد جانبازی والدین ، یک ماه کسر خدمت سربازی تعلق بگیرد ، نه تنها این مصوبه اجراء نشد قانون قبلی هم که به ازای هر درصد جانبازی ، 9 روز کسر خدمت محاسبه می شد نیز ملغی شد .!!! دستتان درد نکند، زحمت کشیدید ، از اینکه به فکر جانباز زیر 25 هستید تشکر می کنم لطفا بررسی کنید چند مزایای جزئی دیگر هم برای زیر 25 درصدی ها هست ، ببینید می توانید آنها را هم کن فیکون و ملغی نمائید !. ممنون
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که هم نوع سازی نشد فقط اولویت بندی شد اونم هیچ فرقی نداره
این طر ح با اولویت بندی کردن فرزندان جانباز و قرار دادن زیر 25 درصدی ها در اولویت چهارم مسروط بر کسب حد نصاب 80 درصدی برای اونااونم در شرایطی ک فرزندان شهید از حد نصاب معافندو اولویت اول قبولی قرار گرفتن وفرزنذان جانباز 25 درصد به بالا نیاز مند 70 درصد حد نصاب قرار گرفتن کاملا این طرح سود خاصی برای زیر 25 درصدی ها نداره واولویت سوم ک فرزندان 25-49 هستن از یه طرف چون دیگه با اولویت اول و دوم رقابت نمیکنن وفرزندان سهید چون حد نصاب لازم ندارن و راحت تر قبول میسن مازاد کمی بهسون میرسه بزرگترین بازندها هستن البته با احتمال زیاد رفیتی ک به اولویت چهارم واسه رسته تاپ میرسه انگست سمار خواهد بود وبدون سک بیستر از 25 درصدی ها بعد اعلام نتایج تعجب میکنن
سلام .مطمعا هستین که حد نصاب نمره برای الویت سهمیه های بالای 25 همون 70 % هستش؟
در جلسه امروز مجلس چه تصمیمی برای سهمیه کنکور ایثارگران اتخاذ شد؟؟


️سرکار خانم دکتر اولادقباد فرزند معزز شهید و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تماس تلفنی با دکتر سلگی گفتند :

در جلسه امروز دو سه راهکار برای مساله سهمیه کنکور مطرح گردید :

تجمیع سهمیه فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان ۵۰ درصد به بالا و مابقی در اولویت پس از آن لحاظ ‌گردند .

تجمیع سهمیه فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و مابقی در اولویت پس از آن

این موضوع در جلسه فردا مورد بحث و بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت

آنچه مهم است رعایت عدالت و کمک به اعتلای همه اقشار معزز ایثارگران است
در هر حال یکسان سازی منتفی است
یا فرزندان شاهد طبق قانون فعلی با فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر در رقابت خواهند بود یا یکی از موارد فوق

یکسان شدن سهمیه ایثارگران از دستور کار خارج است ولی احتمالا همه جانبازان به تناسب از آن بهرمند خواهند شد.
طرح یکسان سازی از اساس خلاف منطق و عدالت بوده است .
سلام با این حساب که بنا شده فرزندان زیر ۲۵ درصد ۸۰درصد نمره و فرزندان بالای ۲۵ درصد ۷۰درصد نمره اخرین نفر قبولی هر دانشگاه کسب کنندوضعیت که برای جانبازان زیر۲۵درصد که بدتر از قبل شد باز قبلا اگر سهمیه ۲۵درصدیا خالی میموند میشد با ۷۰درصد نمره اخرین نفر هر دانشگاه قبول شد ولی اینجوری اصلا امیدی نیست واقعا خیلی طرح کارشناسی شدست!!!!!خسته نباشید واقعا
تبعیض های فاحش از اساس خلاف عقل وقانون وعدالت بوده است.
کاش یکی توضیح میداد منظور از الویت بندی چیه
به نام خدا
با عرض سلام به همه ایثارگران شجاع و رئیس محترم فراکسیون ایثارگران مجلس
ازاینکه پیگیرحل مشکلات ایثارگران و موضوع سهمیه جانبازان زیر25درصد درکنکور هستید جای قدردانی دارد اما حاج اقا نوروزی ای کاش جنابعالی بحث جانبازان و رزمندگان معسر که چندسال است تشکیل پرونده داده اند اما هنوز هیچ اقدامی برای آنها صورت نگرفته را هم درصحن مجلس مطرح بفرمایید تا این موضوع هم حل شود چون هم دربرنامه ششم و هم در بودجه سالیانه و دربودجه 1397 هم به تصویب رسیده اما اجرا نشده من خودم دراردیبهشت 1395 تشکیل پرونده دادم اما تا الان که دوسال گذشته هیچ خبری نشده است تقاضای رسیدگی دارم. با تشکر. ازفاش نیوز هم که امکان طرح مشکلات را برای همه ایثارگران فراهم می کند تشکر و قدردانی می کنم.
پس ازادگان کجای این طرح اولویتی اند.....ایاکلن فراموش شده اند
با عرض و سلام و تهنیت خدمت اقای نوروزی عزیز ، امیدوارم در درگاه حق و تعالی هر چیزی که بخواینبهتون برسه که اینقدر به فکر ما هستین ، انشالله که تصویب میشه تا قبل کنکور به امیدخدا ، به امید موفقیت ما فرزندان جانباز در تمامی عرصه ها با لطف شما ، سلامت و موید باشید ، یاعلی
سلام خسته نباشید نمایندگان عزیز .در سایت فاش نیوز نحوه جدید بررسی سهمیه ها توضیح داده نشده است ولی سایت های دیگر توضیح های مختصری دادند که ظرفیت ها تغییر نکرده فقط اولویت بندی شده .تمام سایتا گفته اند که حد نصاب نمره اخرین نفر از ۷۰% به ۸۰% رسیده است .برادران گرامی ک این طرح رو دادین .سالای قبل که ۷۰% نمره رو میخواست ظرفیتا نصفشون پر میشد الا که میخوان بکننش ۸۰% نمره پنج درصد هم سهمیه ها پر نمیشه .
این مصوبه صرفا تامین کننده نظر مخالفین سهمیه های ایثارگری است در قوانین قبلی به وضوح این سهمیه دیده شده است و طرح دوباره آن جهت محدود کردن ایثارگرآن با اعمال حد نصاب 80 درصد بجای 70 درصد میباشد چه آن که عمده مشمولین سهمیه ایثارگر بدلیل نرسیدن به حد نصاب قبلی قادر به استفاده از آن نبودند و با اعمال حد نصاب جدید عملا دیگر سهمیه ای وجود ندارد و بخش عمده سهمیه به داوطلبان آزاد بر میگردد.لذا جوامع ایثارگری بهوش باشند تا این کلاه گشاد را با تزویر و حیله گری آن هم به بهانه کمک به آنان تصویب ننمایند.
سلام .فعلا مصوبه رسمی اعلام نشده .عده ای میگن همون ۷۰ درصد نمره رو میخواد عده ای میگن ۸۰ درصد نمره .
سلام ۸۰درصد نمره اخرین فرد قبول شده برای رشته های کم طرفدارهستش برای رشته پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی و مهندسی فنی باید طبق طرح جدید ۸۵ درصد نمره اخرین فرد قبول شده کسب شود یعنی عملا با این طرح میخوان کل ایثارگران رو از سهمیه محروم کنند چون سالهای قبل با ۷۰درصد نمره بیش از نصف سهمیه خالی میموند و میرسید به مناطق و با طرح جدیدتقریبا همش میره برا مناطق این یک طرح انحرافی هست برای محروم کردن ایثاگران و خانواده شهدا و جانبازان از دانشگاهها و مخصوصا رشته های پزشکی و مهندسی دانشگاههای برتر کشور.لطفا روشنگری کنید
سلام مجدد یعنی سهمیه ایثاگران بی عدالتیه ولی سهمیه نانوشته هیئت های علمی عادلانست یعنی استاتید دانشگاهها حقی بیشتری بر گردن مردم دارند تا ایثارگران چرا کسی به این قانون (هیئت علمی)اعتراض نداره چون بصورت علنی نیست نمایندگان محترم جواب بدند کدوم یک ناعادلانست سهمیه ایثاگران که به هر ترفندی میخوان خنثاش کنند یا سهمیه هیئت علمی
درود بر حاج نوروزی عزی و دیگر دتگزاران واقعی ایثارگران
نمایندگان محترم مجلس بهوش باشند تا خام دام مزورانه اصحاب و اعوان قدرت و ثروت نشوند. تصویب این طرح حرکت در صفحه شطرنج مخالفین سهمیه های ایثارگری و محروم کردن ولی نعمتان این مرز و بوم از این فرصت عدالت گسترانه است.اگر راست میگویند سهمیه اعضای هیات علمی دانشگاهها را که هیچ مبنای حقوقی و قانونی ندارد تعدیل کنند نه آنهایی را که از زندگی و جوانی خود گذشتند تا شرف و حیثیت و این آب و خاک بماند این کمترین توجه به این عزیزان و خانواده های آنهاست .چرا ده ها امتیاز ویژه و رانتها جور واجور دیگر خواب آنها را آشفته نمردند. این قشر تمامیت خواه همه کشور را یکجا فقط برای خود میخواهند و به چیزی کمتر آن راضی نمیشوند. وقتی که در دانشگاهها شرایط برای همه یکسان است و دانشجویان ایثارگر برای فارغ التحصيلي همه استاندارد های وزارت علوم را دقیقا مثل سایرین پاس میکنند، یعنی صلاحیت لازم رابه نحو کامل دارا هستند. اگر بهانه و البته دام تزویرتان این است و راست میگویید فیلترهای خروجی را ارتقا ببخشید اگر چه همین حالا هم ایثارگر و غیر ایثارگر ندارد.و این عزیزمان موفق به پاس کردن امتحانات با کیفیت ترین دانشگاه هاي شما میشوند و هر کدام که انصافا قادر نبودند شرعا و قانونا مسولید در اعمال قانون و حتی اخراج. شما که قوانین لازمه را در اختیار دارید.البته وزرای علوم و بهداشت به صراحت به این سهمیه تاخته ودليلی جز مخالفت با تسهیلاتی قانونی برای ورود جامعه ایثارگری به دانشگاه را ندارند ولی اینکه نمایندگان مجلس از اهداف پشت پرده آنان غافل وبا آنها همزبان شده اند جای شگفتی دارد.
تو کمیسیون آموزش رای نیاورد...بازم حق جانبازان زیر 25 درصد ضایع شد..خدا ازتون نگذره
جمع بندی شده در صحن علنی تصویب خواهد شد
یعنی چه توضیح دهید
انشاءالله که جانبازان زیر 25درصد هم از سهمیه کنکور استفاده نمایند .جناب نوروزی تشکر تشکر
خاهشا نمايندگان ب فکر جانبازان زير25%باشن
سلام در كنكور ٩٦ شخصي درسهميه منطقه اي با تراز ١٠٦٧٠ ورتبه كشوري ٢٩٦٥ بزشكي سمنان قبول شده ويك نفردر سهميه ايثارگران با تراز ٧٠٠٣ ورتبه كشوري ٨٤٩٥٣ در همين رشته محل بذيرفته شده، بنظر شمااكه ٨٥ درصد اخرين نفر باشه منطقي تر نيست كه اين همه اختلاف نباشه
اگر سهمیه جانبازان و رزمندگان بکی شود فرزندان عزیز باسواد رزمنده و جانباز وارد دانشگاه مبسوند و در اینده نجات بخش جامعه اسلامی خواهند بود ،ادغام 5 و 25 درصد برای کلیه عزیزان شرکت کننده در دفا ع مقدس
تمام فرزندان جانبازان و رزمندگان با هم یکی هستند پس سهمیه رزمندگان و جانبازان هم ادغام شود امتیاز ان به همه نیرید و رشد و شکوفایی انقلاب و نظام همراه دارد
با عرض سلام خدمت تمام عزیزان
این طرح مثل بسیاری از طرحهایی که در این سالها برای قشر شاهد و ایثارگر ارایه شده فاقد کارشناسی صحیح است و در مجموع به ضرر تمام شرکت کنندگان سهمیه ایثارگری تمام میشود از جناب اقای نوروزی که خود را خادم جامعه ایثارگر مینامد بعید است که چنین اجحافی را در حق این قشر رنجور وزخم خورده انجام دهد
اقای وزیر چرا در مورد فرزندان هیت علم هیچی نمیگی برو ببین با چه درصدهایی پزشکی ودندان ودارو می خونند چطور مثل اب خوردن به بهترین دانشگاهها مهمان میشن خبر ندارید ویا اینکه دوست نداری مطرح بشه این پنج درصد سهمیه نیست شیره مالیدن هست به سر رزمندگان واقعا فکر کردی اگه رزمندگان نبودند الان جنابعالی نمیتونستی وزیر بشی به نطر من کلا حدف کنید تا بچه های رزمندگان سر در گم نشن در باع سبز به این بیچاره ها نشون داده امیدوارشون نکنید همون درخفا به بچه های هیت علمی خودتون برسید واقعا هم برای تو وهم برای نمایندگانی که میخوان این حرفها رو بررسی کنند متاسفم ببین با این طرح چند درصد قبول میشه هی میگین سهمیه نخواستیم ما رزمندگان خون دادیم با جانمان بازی کردیم ایه هم مال شما اقای نوروزی دست مریزاد
کنکور 98 تموم شد و طرح آقای نوروزی به جایی نرسید و دوباره سر بچه های جانباز زیر 25 بی کلاه ماند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi