شناسه خبر : 59086
شنبه 22 ارديبهشت 1397 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیانت به خون شهیدان هسته ای

از ابتدای انقلاب، جریانی در کشور باور به سنت های الهی و توانایی های ملت در مقابله با ابرزورگویان و ابرمستکبران نداشته است و علی رغم پیروزی هایی که با اعتماد به خدای متعال و تکیه بر توان داخلی ملت و چشم ندوختن به بیگانه به دست آمده است هنوز این جریان بر اعتقاد غلط خود مصر است.

جانباز۷۰%  - ..... از ابتدای انقلاب، جریانی در کشور باور به سنت های الهی و توانایی های ملت در مقابله با ابرزورگویان و ابرمستکبران نداشته است و علی رغم پیروزی هایی که با اعتماد به خدای متعال و تکیه بر توان داخلی ملت و چشم ندوختن به بیگانه به دست آمده است هنوز این جریان بر اعتقاد غلط خود مصر است. در سال های گذشته و خصوصا" دولت های نهم ، فرزندان غیور این ملت، در فناوری هسته ای به پیشرفت های قابل توجه و چشمگیری دست یافتند و در مقابل، مستکبرین و زورگویان برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران اقدام به فشار، تهدید و تطمیع کردند و همان جریانی که ذکر شد و از ابتدا اعتقاد به زد و بند با شیاطین داشت در این مورد هم بر موضع خود مصر بود و شرایط به سمت و سویی رفت که با شیاطین پای میزمذاکره بنشینیم.

اما از قدیم بین ما رسم بوده است وقتی کسی به سفر می رود برای بدرقۀ، آب پشت سرش می ریختیم که با سلامت برگردد اما این بار پشت سر دولتمردان دیپلمات کشورمان، خون شهدای فناوری هسته ای و جهاد علمی را ریختیم که عزیزترین و گرانبهاترین ذخایر این ملت بودند تا با فناوری غنی سازی بیست درصد اورانیوم آنها، با دست برتر در مقابل ابرزورگویان و ابرمستکبران پای میز مذاکره بنشینند و خروجی مذاکرات به نفع ملت و مستضعفان جهان باشد.

اما امروز می بینیم رییس جمهور شیطان صفت آمریکا که دست های چدنی اش بیش از هر زمان دیگری از زیر دستکش های مخملی نمایان شده، با بالاترین حد تکبر و غرور می گوید «بدون اینکه حتی یک گلوله به سمت ایران شلیک کنیم فناوری هسته ای را در این کشور متوقف کردیم» یا وزیر خارجه گرگ صفت وددمنشش به همتای بعدی خود وصیت می کند فشار را از روی ایران برندارد.

مگر قرآن به ما نیاموخته که تکبر و غرور از صفات شیطان است و به همین خاطر از درگاه الهی رانده شد. مگر شیطان به عزت خداوندی قسم نخورده است که همۀ بندگان را جز مخلصین اغوا کند، آنجا که می گوید «فبعزتک لاغوینهم اجمعین الاعبادک المخلصین» و مگرامام امت به ما نیاموخت «رابطۀ ما با آمریکا مانند رابطۀ گرگ ومیش است». حال مذاکرۀ برد-برد با چنین دشمن قسم خورده ای چه مفهومی دارد؟! آیا تحقق چنین مذاکره ای امکان پذیر است؟

اکنون که شیطان بزرگ نقض عهد کرده است و تحریم ها علیه ما را تمدید کرده، چرا دولتمردان ما اقدامی متقابل انجام نمی دهند؟ فاین تذهبون؟! سلام بر مجاهدان و شهیدان و سلام بر عدالت خواهان.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
در سایت... این بخش سخنان دکتر احمدی نژاد برایم جالب بود:
...رئیس جمهور با اشاره به سیاست منفعلانه برخی از دولتمردان در سالهای قبل خاطرنشان کرد: ما باید انگشت سوال را به طرف آنان ببریم و بگوییم که شما پایه جنایت هستید و هر جا جنایتی اتفاق می‌افتد دستتان به خون مردم آغشته است. احمدی‌نژاد ادامه داد: دنیا در حال تحول است و دشمنان می خواهند نسل جدیدی را بر همان پایه‌های گذشته تجدید کنند چرا که نسل فعلی شکست خورده لذا می‌خواهند با دغل‌بازی نسل جدیدی را بر همان پایه‌‌های گذشته تجدید کنند. وی ادامه داد: کسانی در جنگ جهانی دوم میلیون‌ها انسان را کشتند بعد از جنگ خود را صاحب بر حق وتو و حاکم دنیا کردند و باز هم طلبکار هستند. احمدی‌نژاد ماموریت اصلی را در ساختن ایران و وارد شدن در مدیریت جهانی توصیف و خاطرنشان کرد: اگر در مدیریت جهانی با قدرت وارد نشویم آنها بار دیگر ۶۰ سال دیگر به این ظلم خود ادامه می‌دهند. وی با اشاره به وقایع جنگ جهانی دوم و عنوان کردن ایران به عنوان پل پیروزی در آن جنگ اضافه کرد: در جنگ جهانی دوم از همه امکانات ایران استفاده کردند تا توانستند آلمان را شکست دهند و بعد از جنگ تمام منافع آن را در جیب خودشان ریختند و آقای جهان شدند و ایرانی‌ها را دسته چندم قرار گرفتند و بعد از چند سال که مردم نفت را ملی کردند باز با دخالت در امور ایران طاغوت را به مملکت ما حاکم کردند. رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پایه ساختن ایران بر فرهنگ است گفت: وجهه اصلی مردم ایران فرهنگی است و انتظار ما از مردم خوزستان، نخبگان، علما، جوانان و عشایر این است که مثل گذشته در این ۲ ماموریت ساختن ایران و وارد شدن در مدیریت جهانی پیشتاز شوند. احمدی‌نژاد حضور مردم در استقبال از وی را موجب سردرگمی و انفعال دشمنان توصیف و خاطرنشان کرد: باید در ساختن ایران و تولید فرهنگی مردم خوزستان پیشتاز باشد. وقتی می‌خواهیم در مدیریت جهانی دخالت کنیم باید با معیارهای خودمان وارد شویم چرا که اگر با معیارهای آنها عمل کنیم وضعیت همچنان ثابت باقی خواهد ماند. احمدی‌نژاد وجه ملی و فرهنگی ملت ایران را مایه اقتدار ملی دانست و اظهار داشت: با وجود این باید در اقتصاد، صنعت و کشاورزی هم اول باشیم. دشمنان نمی‌خواهند ما وارد این مراحل بشویم نمی‌خواهند بگذارند وجهه ملی و فرهنگی ما شکوفا شود و عمق کینه دشمن را می‌شود که از ترور اخیری که صورت گرفت دید و بلکه بیشتر از آن در شیوه ترور عمق کینه دشمن را می‌توان پیدا کرد. رئیس جمهور با بیان اینکه براساس گزارش‌های رسیده شیوه بمب‌گذاری در ترور اخیر یک استاد دانشگاه، صهیونیستی است، بیان داشت: دشمنان نمی‌خواهند ایران پیشرفت کند چرا که می‌دانند ایران در آن صورت دنیا را می‌گیرد البته نه به صورت نظامی بلکه به صورت فرهنگی .... و.....
[Forwarded from جمشید]
خاطرات #ملانی_کلاین
روانشناس کودک و مطرح اتریشی

روزی در یک مدرسه چند ملیتی در حومه وین از دانش آموزی هندی تبار خواستم که به پای تخته بیاید و سوال درسی را جواب دهد. پس از اتمام به دانش آموز گفتم آیا اجازه دارم یک سوال شخصی از شما بپرسم ؟ دانش آموز گفت بله ، گفتم آیا شما که پیرو #دین_سیک هستید برخی از حیوانات نظیر گاو و موش را مقدس میدانید؟ گفت بله ...

باز گفتم آیا تا به حال برایت پیش آمده که به باورهایت شک کنی یا به خودت بگویی شاید این باورها درست نباشد ؟ گفت : من در تمام عمرم همانند تمام خانواده‌ام پیرو دین سیک بودم و این دین را موجب آرامش و رسیدن به کمال میدانم ، از نظر من این دیگرانند که باید به باورهایشان شک کنند و از دین باطل خود دست بکشند !!

خطاب به بقیۀ دانش‌آموزها گفتم آیا شما هم فکر میکنید که دین‌تان مایۀ نجات است و این دیگران هستند که در راه باطلند ؟؟ دانش آموزان یهودی ، کاتولیک و مسلمان نیز این گفته‌ را تایید کردند !!.
فوروارد برای جمشید
چنانچه حقیقتا مایلی درک کنی که اخرین وکاملترین دین کدام است
وچرا بعد اخرین پیامبر پروردگار حجت را تمام کرد وبعد از اخرین پیامبر دیگر پیامبری مبعوث نشد ؟

فقط به چند خط مکتوب به قلم روانشناس کودک مطرح اتریشی ،ملانی کلاین اکتفا نکن چون باز هم مثل همان دانش اموز سیک یا هندو ،تفکر وعمل کرده ای
ایا حجت برای شما نظریه ی یک روانشناس مطرح اتریشی میباشد؟
التماس، تفکر وتامل
اقای عزیز متوجه متن نشدید ومنظوزش را نفهمیدید حرف روانشناس این است هرکس بر عقیده ای که دارد پافشاری میکند ولی در اسلام عزیز که بجز افراطی هایش که سر میبرند وتقلید کور کورانه میکنند به تفکر وتعقل سفارش شده وشک کردن را عیب نمیداند چرا که بیشتر فیلسوفان اسلامی این شک را قبول دارند وامام مان (ع) حتی با کسانی که به وجود خدا شک داشتند ویاخدا را قبول نداشتند به مناظره ومباحثه میپرداختند وسرشان را نمیبریدند شما از کدام دسته اید منظور بنده راجع به بحث هسته ای بود که باید با انصاف در موردش قضاوت کرد والان اتحاد ملی از هر چیزی بیشتر ارزش دارد نه تفکر باندی وجناحی .همیشه باید همه جوانب را سنجید وبا احترام به مسئولان کشور فرق نمیکند که باشد او را نقد کرد وبهانه بدست دشمن نداد وهرکس بنا به تخصصش در امور مربوطه نظر دهد نه واکنش احساسی وشعارگونه موفق باشسد
خجالت داره .دولت زیر نظر مستقیم رهبر مذاکره کرد .حالا که ترامپ رفت کنار چرا رهبر و دولت می کوبید؟ چون یه بی منطق اشتباه کرد چرا کار درست خودمون را غلط میپنداریم؟
8 ماه پیش؛ شریعتمداری: ترامپ هرگز نخواهد گفت «از برجام خارج شدیم»
اظهارات شریعتمداری در حالی است که او 8 ماه پیش در 22 مهر 96، نوشته بود: بارها گفتیم اما شنیده نشد. اکنون هم تکرار می‌کنیم و امید است که شنیده شود تا جلوی خسارت را تا دیرتر نشده بگیرند، چرا که جلوی ضرر را از هر جا بگیری، منفعت است. برجام برای «تمام» طرف‌های 1+5 به ویژه آمریکا و شخص ترامپ ارزشمند و مفید است مگر برای جمهوری اسلامی ایران. دقیقا به همین دلیل، این کشورها حاضر نخواهند شد از آن خارج شوند. رژیم صهیونیستی و ترامپ بیش از همه به ارزش این توافق که 20 ماهی می‌شود آن را یکطرفه اجرا می‌کنیم! واقفند. گفته بودیم که ترامپ برای گرفتن امتیازات بیشتر به برجام حمله خواهد کرد اما هرگز آن را از بین نخواهد برد. مقامات کاخ سفید پیش از این و به کرات گفته‌اند و از تکرار آن نیز هیچ ابایی ندارند که، عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای توسط ترامپ، به معنای خروج آمریکا از برجام نیست! این یعنی، حمله به برجام به قصد نیمه جان کردنش با این هدف که از طریق دریافت امتیازات بیشتر به آن تنفس مصنوعی بدهند.
ترامپ هرگز نخواهد گفت «از برجام خارج شدیم.» این موضع هم، نه به‌خاطر هشدارهای مثلا جدی! غربی‌ها به وی که، به دلیل آگاهی آنها از ارزش این توافق. برای دشمن، چه توافقی بهتر از اینکه ایران، یک‌طرفه به اجرای تعهداتش ادامه دهد بدون اینکه حتی یک پول سیاه به‌دست آورد؟ برجام اگر برای ترامپ خسارت بار و «بد» بود، هرگز به دنبال مادام‌العمر کردن آن نمی‌رفت! حرف هایشان یادشان رفته حالا جشن خروج گرفته اند
قضیه خروج امریکا از #برجام اصلا چیز خاصی نیست. مثل این می مونه که 6 تا رفیق قرار گذاشتین برین شمال یهو یکی از رفیقا بگه من نمیام خب اتفاق خاصی هم نیافتاده ! فقط مشکل قضیه اینجاست که اون رفیقی که نمیاد همونه که ماشین و ویلا داره.

✔️مشكل اين است كه مهم‌ترين نقطه قوت برجام كه نجات كشور از فاجعه تمام‌عيار بود، اكنون به مهم‌ترين نقطه ضعف آن تبديل شده است. زيرا هنگامي كه اين كشتي نجات يافت، همه سرنشينان آن نيز نجات يافتند و دلواپسان نيز در اين كشتي بودند، و اكنون كه نجات يافته‌اند، همه خطرات گذشته را انكار مي‌كنند. برجام يكي از بزرگ‌ترين دستاوردهاي سياسي ايران بوده است. در بزرگي آن همين بس كه رييس جمهور ايالات متحده فارغ از اينكه انگيزه او چيست، برخلاف تمام قواعد شناخته شده سياسي از آن خارج مي‌شود و يك جهان را يك‌صدا عليه خود بسيج مي‌كند.
رهبری تحت فشار بی حدوحصر ، قیل و قال ،داد و هوار ،هوچی گری ، ایجادتفرقه ، دوقطبی و چند قطبی سازی جامعه ،تزویر و ریا ،انحراف و حاشیه سازی از جریان خاص دلداده به غرب و غرب باور ،غربگرا ،غربگدا ،غرب پرست وبرای جلوگیری از فتنه های ایشان که دنباله فتنه های گذشته در کشور را کلید زده بودند اما با شروط خاص موافقت نمودند
ایا شروط رهبری مد نظر حضرات افتاب تابان قرار گرفت؟
حضرات پاسخ دهند کدام شروط مقدماتی ، نه گانه و گام به گام رهبری در برجام رعایت گردید ،
کدام تضمین از طرف مقابل ۱+۵و کدام حق شکایت از طرف جمهوری اسلامی ایران وبه کدام مرجع بین المللی و جبران خسارت برچیده شدن صنعت صلح آمیز هسته ای انجام گردید
شباهت عجیب برجام با جنگ صفین
مقصر کیست؟
صفین
مالک اشتر در چند ده متری چادرهای مرکزی معاویه و پایان کار معاویه
عمروعاص، دسیسه /جنگ مسلمان با مسلمان/ رفتن قران برسرنیزه/
جمعیت ،صلاح طلب مسلمان خوارج با شمشیر های آ خته وفشار حداکثری به علی بن ابیطالب تا سرحد کشتن علی بن ابیطالب
علی بن ابیطالب !!دارند، دسیسه می کنند ،گمراهتان میکنند
خوارج ،برادر کشی بین مسلمان/ از جنگ دست بکش/ وگرنه بوسیله ما کشته خواهی شد تاکید تاکید تاکید
علی بن ابیطالب صلاح شماست ولی پشیمانی دارد
دستور توقف جنگ
طرح ابدایی صلاحیت طلب ها
حکمیت
ابو موسی اشعری بافشار صلاح طلب های خوارج
عمروعاص سیاس معرف از طرف معاویه
تصمیم گیری
ابو موسی اشعری گرفتن خلافت از علی بن ابیطالب
عمروعاص به خلافت رساندن معاویه بن ابوسفیان
صلاح طلب های خوارج ،
علی ما نمیدانستیم توکه میدانستی چرا حرف ما را به حکمیت قبول کردی پس تو مقصر میباشی
باز هم باید بوسیله ما کشته شویی شهادت علی بن ابیطالب بوسیله صلاح طلب های خوارج
خروجی انحراف ۱۳۰۰ سال
تفرقه تفرقه تفرقه ادامه دارد این داستان نیست واقعیتی است که در طول تاریخ از صدر اسلام تا حالا ادامه دارد
صلاح طلب خروج کنندگان بر امام زمان خود
منافقین
دنیا گراها
دنیا گداها
سخن رئیس‌جمهور در شهر مشهد که: (برجام بدون آمریکا بهتر است...) و هنوز معلوم نیست به چه علت بیان شده است پیامی بود که دغدغه مقامات آمریکایی از پیامدهای خروج از برجام را برطرف کرد!!! و به ترامپ اطمینان داد که با خروج آمریکا از برجام این سند طلایی دست نخورده باقی می‌ماند! و جمهوری اسلامی ایران با ادامه حضور خود در برجام، اجازه نمی‌دهد کمترین خدشه‌ای بر آن وارد شود! بنابراین چرا باید نگران از دست‌دادن این کلاه گشادی باشد که بر سر ایران گذاشته‌اند؟!
و اما، نکته‌ای که در این میان به ارزیابی دقیق نیازمند است اینکه بلافاصله بعد از سخنان دونالد ترامپ و اعلام رسمی خروج از برجام، آقای روحانی در یک پیام رسمی اعلام کرد «خوشحالم که یک موجود مزاحم از برجام خارج شده است و بی‌تردید راه خود را با موفقیت ادامه می‌دهیم»! این بخش از سخنان آقای روحانی نیز تاکید دیگری بود بر اظهارات ایشان در مشهد مقدس که برجام را بدون حضور آمریکا ادامه می‌دهیم! و حال آنکه انتظار این بود - و منطق سیاسی نیز چنین حکم می‌کرد- که آقای رئیس‌جمهور با طی مراحل قانونی و کسب نظر مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی و نظر هیئت بررسی برجام، درباره تصمیم نظام اعلام نظر کند! چرا که تصمیم به ادامه حضور ایران در برجام و یا خروج از آن مسئله‌ای نیست که ایشان به تنهایی مجاز به تصمیم‌گیری درباره آن باشد! و بلافاصله بعد از سخنان ترامپ نیز آن را رسما اعلام کند! آنچه که بر ضرورت بررسی اظهارات آن شب آقای روحانی می‌افزاید، بیانیه‌ای است که سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان، بلافاصله بعد از خروج آمریکا از برجام- ۸ می‌۲۰۱۸ / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷- صادر کرده و بر ادامه برجام بدون حضور آمریکا تاکید ورزیدند! رسانه‌های داخلی و از جمله رسانه‌های وابسته به دولت از انتشار متن این بیانیه خودداری کردند! و نگارنده در یادداشت کیهان پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت با عنوان «دستبند جدید آورده‌اند» به آن پرداخته بود. سه کشور اروپایی در این بیانیه ضمن تاکید بر ادامه محدودیت‌های تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، خواسته‌های بر زمین مانده ترامپ که بهانه خروج آمریکا از برجام بود را نیز خواستار شده‌اند و بر ضرورت محدودیت برنامه موشکی ایران و مهار منطقه‌ای کشورمان تاکید ورزیده‌اند! به بیان دیگر رسما اعلام کرده‌اند که جای خالی فشارهای آمریکا بر ایران را پر خواهند کرد!!
یعنی فشار بر ایران چندبرابر خواهد شد.. و دولت همچنان به توافقی خسارتبار بصورت یکطرفه وفادار خواهد بود!!!!
باور کنید که این همه ؟؟؟ تعجب همه سیاستمداران را برانگیخته است!!!
سخن رئیس‌جمهور در شهر مشهد که:(برجام بدون آمریکا بهتر است...) و هنوز معلوم نیست به چه علت بیان شده است پیامی بود که دغدغه مقامات آمریکایی از پیامدهای خروج از برجام را برطرف کرد!!! و به ترامپ اطمینان داد که با خروج آمریکا از برجام این سند طلایی دست نخورده باقی می‌ماند! و جمهوری اسلامی ایران با ادامه حضور خود در برجام، اجازه نمی‌دهد کمترین خدشه‌ای بر آن وارد شود! بنابراین چرا باید نگران از دست‌دادن این کلاه گشادی باشد که بر سر ایران گذاشته‌اند؟!
و اما، نکته‌ای که در این میان به ارزیابی دقیق نیازمند است اینکه بلافاصله بعد از سخنان دونالد ترامپ و اعلام رسمی خروج از برجام، آقای روحانی در یک پیام رسمی اعلام کرد «خوشحالم که یک موجود مزاحم از برجام خارج شده است و بی‌تردید راه خود را با موفقیت ادامه می‌دهیم»! این بخش از سخنان آقای روحانی نیز تاکید دیگری بود بر اظهارات ایشان در مشهد مقدس که برجام را بدون حضور آمریکا ادامه می‌دهیم! و حال آنکه انتظار این بود - و منطق سیاسی نیز چنین حکم می‌کرد- که آقای رئیس‌جمهور با طی مراحل قانونی و کسب نظر مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی و نظر هیئت بررسی برجام، درباره تصمیم نظام اعلام نظر کند! چرا که تصمیم به ادامه حضور ایران در برجام و یا خروج از آن مسئله‌ای نیست که ایشان به تنهایی مجاز به تصمیم‌گیری درباره آن باشد! و بلافاصله بعد از سخنان ترامپ نیز آن را رسما اعلام کند! آنچه که بر ضرورت بررسی اظهارات آن شب آقای روحانی می‌افزاید، بیانیه‌ای است که سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان، بلافاصله بعد از خروج آمریکا از برجام- ۸ می‌۲۰۱۸ / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷- صادر کرده و بر ادامه برجام بدون حضور آمریکا تاکید ورزیدند! رسانه‌های داخلی و از جمله رسانه‌های وابسته به دولت از انتشار متن این بیانیه خودداری کردند! و نگارنده در یادداشت کیهان پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت با عنوان «دستبند جدید آورده‌اند» به آن پرداخته بود. سه کشور اروپایی در این بیانیه ضمن تاکید بر ادامه محدودیت‌های تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، خواسته‌های بر زمین مانده ترامپ که بهانه خروج آمریکا از برجام بود را نیز خواستار شده‌اند و بر ضرورت محدودیت برنامه موشکی ایران و مهار منطقه‌ای کشورمان تاکید ورزیده‌اند! به بیان دیگر رسما اعلام کرده‌اند که جای خالی فشارهای آمریکا بر ایران را پر خواهند کرد!!
یعنی فشار بر ایران چندبرابر خواهد شد.. و دولت همچنان به توافقی خسارتبار بصورت یکطرفه وفادار خواهد بود!!!!
باور کنید که این همه ؟؟؟ تعجب همه سیاستمداران را برانگیخته است.
!!!
ای کاش موافقان برجام کتاب خاطرات خانم کلینتون در کتاب انتخاب سخت که بخشی از ان در مورد جمهوری اسلامی ایران در دورانهای مختلف ضعف وقدرت ایران میباشد را میخواندند این اعتراف یکی از عضو های کلیدی در دوران اقای باراک اوباما رئیس جمهور قبل از اقای ترامپ میباشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi