شناسه خبر : 59302
سه شنبه 01 خرداد 1397 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بدون تبدیل وضعیت!

وحید- بنده فرزند ایثارگر هستم و مشغول کار با پست خدمت گذاری در آموزش و پرورش. و حدود ۴ سال است که مدرک لیسانس گرفته ام. ولی تبدیل وضعیت شغلی از خدمات به شغل دیگری نشده ام و مدرک بنده را نیز اعمال نکرده اند.

 لازم به ذکر است که بگویم دوستان و آشنایان و کسانی را که میل داشته اند را تبدیل وضعیت کرده اند. ولی هر سال به بنده وعده به آتیه می دهند.
راهنمایی بفرمایید ممنون می شوم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دوستان فاش نیوز مدام بحث خدمت سربازی وتحصیل ایثارگران را مطرح می کنند .کمی هم باید در مورد تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران که در سازمانها و ادارات دولتی سالها قراردادی هستند و حق و حقوق درستی به آنان نمی دهند پیگمیر باشند قانون هم که تصویب شده است. اگر رسمی شوند بار سنگینی از دوش پدارانشان برداشته می شود چون هر ماه باید به آنان کمک نقدی کنند.
خداوکیلی به فکر فرندان ایثارگربا۵ماه و۱۵روز هم باشید مگه اون بیچاره هابرای خوش گذرونی رفتن جبهه شمااون زمان بودین که الان برای اوما تصمیم میگیرید هم بچع وهم پدررو داغون میکنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi