شناسه خبر : 59819
پنجشنبه 07 تير 1397 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل پرونده جامع الکترونیکی سلامت برای ایثارگران

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر کمیته سلامت و توان‌بخشی خانواده‌های شهدا و ایثارگران از تشکیل پرونده جامع الکترونیکی سلامت برای تمام ایثارگران با همکاری بیمه دی خبر داد.

محمداسماعیل علی‌پور با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیته سلامت و توان‌بخشی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در محل دبیرخانه این کمیته گفت: در این جلسه تشکیل پرونده جامع الکترونیکی سلامت برای تمام ایثارگران با همکاری بیمه دی به تصویب رسید.
وی افزود: در حال حاضر و با همکاری اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران، نرم‌افزار لازم برای تشکیل پرونده الکترونیک سلامت ایثارگران تهیه و اطلاعات پایش سلامت حدود ۱۶۰ هزار ایثارگر در آن ثبت ‌شده است.
به نوشته ایسنا، مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه قسمت عمده خدمات سلامت ایثارگران از طریق بیمه مکمل انجام می‌شود، افزود: با توجه به همکاری خوب شرکت بیمه دی که در حال حاضر عهده‌دار بیمه مکمل ایثارگران است، مقرر شد اطلاعات مربوط به سلامت ایثارگران در پرونده الکترونیکی موجود ثبت شود.
با تکمیل این فرآیند، ایثارگران اولین خدمات گیرندگانی در کشور خواهند بود که دارای پرونده جامع الکترونیکی سلامت خواهند شد.

اینستاگرام
سلام ، چنانچه هنگام انتقال پرونده از استانی به استان دیگر اطلاعات تعداد نقاط مجروحیت تایید شده در پرونده فیزیکی در سامانه درج نشده و ناقص باشد لابد در پرونده سلامت جانباز نیز با اطلاعات ناقص باقی خواهد ماند.
پرونده فیزیکی جانبازی پس از انتقال و شرکت در کمیسیون پزشکی متوجه شدیم اطلاعات نقاط مجروحیت در پرونده فیزیکی در فرم کمیسیون پزشکی موجود در سامانه ناقص است یعنی دو مجروحیت از جمله موج گرفتگی اعصاب و روان و مجروحیت اصابت ترکش و موج انفجار به کمر علیرغم وجود تایید کمیسیون ماده 3 در پرونده فیزیکی متاسفانه در فرم کمیسیون پزشکی سامانه درج و ثبت نشده است. لطفا ضمن راهنمایی برای موارد مجروحیت تایید شده در پرونده فیزیکی و عینا ثبت در فرم کمیسیون پزشکی سامانه چکار کنیم ؟
بنیاد محل پرونده میگوید باید تهران اقدام کند و تهران میگوید پرونده در استان است و باید استان اقدام کند خلاصه بین استان و تهران پاسکاری میشویم. ضمنا درصد جانبازی نیز بر اساس فرم کمیسیون پزشکی ناقص موجود در سامانه تعیین شده که علیرغم وجود مدارک تایید شده در پرونده فیزیکی و مشاهده رییس کمیسیون پزشکی کماکان درصد جانبازی بر اساس فرم ناقص سامانه تعیین شده است که به این ترتیب درصد جانبازی نصف شده است.
واقعا موضوع اظهر من الشمس است زیرا تمام مدارک تایید شده در کمیسیون ماده 3 بنیاد که در پرونده فیزیکی موجود و تایید شده بود بعلت کوتاهی مسئول مربوط که مجروحیت های پرونده را عینا در فرم کمیسیون پزشکی سامانه ثبت نکرده مورد قبول کمیسیون پزشکی قرار نگرفت و دو نقطه مجروحیت تعیین درصد نشده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi