شناسه خبر : 59950
جمعه 15 تير 1397 , 19:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از پایگاه قربانیان ترور در همایش ایثارگران

نصیری خبر داد:

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: همایش ایثارگران پنجم مردادماه همراه با رونمایی از سایت قربانیان ترور با حضور خانواده‌های شهدای ترور برگزار می‌شود.

 

 

 

نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ایثارگران گفت: در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد به عنوان نماد دفاع جانانه ملت در برابر هجمه منافقین کوردل همایش بزرگ ایثارگران با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و با محوریت تشکل‌های ایثارگری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش که روز پنجم مرداد ماه با حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار از جمله نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، تشکل‌های ایثارگری، نمایندگان ایثارگر مجلس و شخصیت‌های کشوری و لشکری در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود از سایت قربانیان ترور رونمایی خواهد شد.

نصیری ایجاد زمینه و نمایش حضور فعال، مؤثر و انگیزه بخش ایثارگران در عرصه دفاع از ارزش‌های نظام، اعلام وفاداری و تبعیت کامل جامعه ایثارگری نسبت به آرمان‌های امام راحل(ره) و مواضع مقام معظم رهبری(مدظله)، واکنش فرهنگی در برابر هجمه دشمن، حمایت از برنامه‌های دولت در مقابله با تهاجم روانی و اقتصادی و تلاش برای نمایش وحدت، همدلی، انسجام و همگرایی از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.
مدیرکل بنیاد تهران با تأکید بر استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود در برگزاری این همایش بزرگ گفت: در بنیاد تهران برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این اجتماع باشکوه انجام شده است.

وی بیان کرد: سخنرانی، نماهنگ به مناسبت عملیات مرصاد، رونمایی از سایت قربانیان ترور با حضور خانواده‌های شهدای ترور از برنامه‌های این همایش به شمار می‌رود.

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi