شناسه خبر : 60728
یکشنبه 28 مرداد 1397 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توضیحات بنیاد شهید درباره درگذشت غریبانه جانباز دفاع مقدس در افغانستان

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی درباره انتشار خبر درگذشت غریبانه یکی از جانبازان دفاع مقدس در کشور افغانستان منتشر کرد.

توضیحات بنیاد شهید درباره درگذشت غریبانه جانباز دفاع مقدس در افغانستان

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی درباره انتشار خبر درگذشت غریبانه یکی از جانبازان دفاع مقدس در کشور افغانستان منتشر کرد. در توضیحات روابط عمومی بنیاد آمده است: بنیاد شهید و امور ایثارگران بار دیگر تأسف و تأثر خود را از درگذشت غریبانه جانباز عزیز قاسم رضایی در کشور افغانستان اعلام کرده و این ضایعه را به خانواده این ایثارگر عزیز تسلیت می‌گوید و تأکید می‌کند موضوع نحوه درگذشت این جانباز دفاع مقدس را که در بهترین سال‌های جوانی برای حفظ این آب و خاک از هستی خود گذشت مجدانه پیگیری خواهد کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران از نخستین ساعات اطلاع از این واقعه دردناک، به پیگیری موضوع پرداخته و درخواست بازگشت پیکر ایشان را از طریق وزارت امور خارجه دنبال کرده است و اقدامات لازم در این زمینه ادامه دارد. ضمن اینکه موضوع در دستور کار معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد قرار دارد از مراجع ذیربط همچون دادستانی محترم انتظار دارد شکایت خانواده این جانباز از افراد و یا مراجعی که زمینه انتقال ایشان به کشور افغانستان را فراهم کردند با سرعت و جدیت به سرانجام برساند.

در پایان بار دیگر تأکید می‌شود رسیدگی قضایی به موضوع به منظور روشن شدن ابعاد آن، انتظار به حق جامعه ایثارگری و عموم مردم است و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر آن تأکید می‌کند و از وزارت امور خارجه نیز درخواست دارد کلیه اقدامات لازم برای بازگشت پیکر این جانباز دفاع مقدس را به کار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
بنیاد باید این جانباز را شهید اعلام کند این خواسته ی ما خانواده های ایثارگر هست.
ایشان به خاطر مریضی اعصاب و روان فوت شدند بنیاد باید ایشان را شهید اعلام کنند.
خرده گرفتن مسئولان بنیاد به خاطر اینکه چرا با رسانه ها مصاحبه کردید یعنی چی ؟ بی لیاقتی های مسئولان نباید جار زده شود و جوسازی های دروغین را یک عده بی عقل علیه انها انجام بدهند درست است و هیچوقت هم جلوی این کارشان گرفته نمی شود و حتی از خود ایثارگران زیر 25 و رزمنده هم هستند.
این جانباز خیلی مظلومانه به شهادت رسید.
اگر بنياد شهيد به موقع سركشي مي كرد و از احوال جانباز با خبر بود شايد به اينجاها نمي كشيد فرداي قيامت چه جوابي داريد .......
این جنایت باعث تأسف است که اقایونی که ایشان را ظاهراًدیپورت کردن فقط از روی قیافه اش این کار را کرده اند !!!!وبنیاد هم حتماً باید نتیجه پیگیریش را علناًاعلام کند./.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi