شناسه خبر : 60817
پنجشنبه 01 شهريور 1397 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسیر رنج های غریبانه!

هستند زنانی که بیش از ۲۰ سال در اسارتند اما کسی از آنها خبر ندارد. اسارتی که خیلی مظلومانه است!

فریبا نصرت- همسر رزمنده ام و افتخار می کنم.

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود
جبهه ها درجبهه ها می ماند اگر بجا مانده نبود!

 السلام علیک یا زینب کبری!

 من عرض می کنم خانم اسارت سخت است وطاقت فرسا. علی الخصوص برادرانت را، برادرزاده هایت را درقربانگاه پیش چشمان مبارکت قربانی کنند وبازمانده ها را به اسارت ببرند..اما با تلاش وهمت بالاخره بتوانی زنجیراسارت را پاره کنی، به پیش آرامگاه آرام دلت برگردی.

 شاید این لحظه اندکی از غصه ها را کم کند شاید .. اما زینب جان در ایران کشور اسلامی وحسینی وشیعه هستند زنانی که بیش از 20 سال در اسارتند اما کسی از آنها خبر ندارد. اسارتی که خیلی مظلومانه است. همسران موج انفجار( اعصاب وروان ) را عرض میکنم که شاید سالهاست به دیدن نزدیک ترین کسش هم نرفته اند. همسرانی که برای خریدن نان ازسر کوچه چند بار می میرند و زنده می شوند. آیا چنان کرد وچنان شد؟ آیا خانه وکاشانه ام را که با خون دل خوردن جمع کردم، آتیش زد و...

اینک خانم من! حضرت زینب!

 با اینکه تمامی همسران رزمندگان ایران صبر وبردباری راازتو آموختند .خیلی جاها کم می آورند. شخصا خودم را عرض می کنم .. زینبا! بنده که  پول دوا درمانش را ندارم. پول بستری بعد از5 سال مرخصی از بیمارستان اعصاب و روان به دلیل موج و انفجار. شیمیایی ریه اش هم دروضعیت حاد قرار گرفته مثل اعصاب وروانش ..

 به هزاران دعا وصلوات اول بخاطر سلامتی همسر رزمنده بازمانده ام که قبلا به آنها اشاره کردم. نکندبلایی سر خودش بیاورد! چون دیگر از خسته شدن حرف میزند. قبلا نمیگفت .. ونیز با هزاران امید دیگراینکه امروزنامه ی بستریت را میگیرم میبرم بستری بشی خوب میشی نفست باز میشه .اعصابت اروم میشه دیگه میگی میخندی و... مثل بچه ها گولشون می زنیم.

 وقتی خسته برمی گردیم به خودمان می اندیشیم چرا رفتند؟ چرا این کار را با این مظلومان واقعی می کنند؟ مگر گناهشان چی بوده؟؟؟ و هزاران سوال ..

زینب جان! آزادی ما همسران رزمندگان اعصاب وروان شیمیایی هیچوقت نخواهد شد! .. ما همیشگی در اسارتیم .. زبانم لال، چشام کور اگر بلایی سرشان بیاد. دیگر بدجوری به اینان وابسته ایم!

به خدا سوگند تو اکثر نگاهاش رازی است که بچه ی شیرخواره تا کنون مادرانشون را جلب نکردند. به نظر من جدا شدن از بچه شیرخوار بسیار راحتر از رزمنده ی اعصاب وروان است. شیطنت می کنند، می زنند، می شکنند اما زود التماس می کنند. عذرش را می خواهند. همسر من طوریه که با اینکه عذرخواهی میکنه، میشینه زار وزار گریه میکنه. خودمو هم به گریه میندازه.

 زینبا! من شخصا نمیتونم از رزمنده ام که تاکنون هیچ کاری برایم نکرده.نه نهادی حمایتش می کند دل بکنم و حمایت کنم! برای تقبل هزینه ی رزمنده ی دفاع مقدس التماس هم باید بکنم؟؟

خانم جان چه می شود گوشه ی چشمی به این مظلومان فراموش شده بکنی!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
واقعا متن زیبایی بود
چه زیبا تمامیه الام و دردهایه جانبازانی که تحت حمایت خانواده خود هستند نوشتید
سوختیم از این درد که با تبعیض هایه ناروا بهانه تراشی کردند که مبادا حقی برای ما قایل شوند مگر اصلاح ماده ۷۰ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
چقدر بزرگ است که ذره ای مورد توجه قرار نمی گیرد ؟
بخوانید دردهایه مارا ....بعد درباره نابرابری جانباز فلان درصد با فلان درصد نظرات بی ارزش بدهید .
همه جانبازان ...از جان خود ،بهترین دوران زندگی خود ،ارزوهای خود و دنیای خود گذشتند ....کاش این همه درک موضوع برایه بالا دستی همه سخت نبود
مدیون ۷۰ هزار خانواده جانباز زیر ۲۵ درصد هستید ...هر کسی که به ناحق قضاوتی نابجا درموردشان کرده باشد و حقی را از انها زایل کرده باشد .
و من الله توفیق
سلام ، شباهت و همزاد پنداری یکی از عوامل آرامش روح و روان انسان در طوفانها و فجایع روزگار است اما شباهت این روزهای انقلاب اسلامی با دوران ظهور دین اسلام و مظلومیت شیعیان نکته ای برای تفکر در آیات الهی و اثبات حقانیت پیامبران و اوصیای الهی میباشد که مرجعیت شیعه را بدون نیاز به دمکراسی غربی بطور معجزه آسایی بوسیله قدرتها و امدادهای غیبی در تمام جهان بدون هرگونه هزینه و لشکر کشی رسمیت و مشروعیت جهانی بخشیده است.
محاصره اقتصادی پیامبر اکرم (ص) و یارانش در اول ماه محرم سال هفتم بعثت همچنین مقایسه بندهای عهدنامه قریش بر علیه رسول گرامی اسلام (ص) با روشها و انواع اعمال تحریمهای ظالمانه استکبار شباهت معنا داری وجود دارد. در سه بند عهدنامه کفار قریش ابتدا هرگونه خرید و فروش با پیروان پیامبر اکرم (ص) متوقف و ممنوع شد سپس حمایت همه جانبه از جبهه مخالف پیامبر اکرم (ص) در تمام حوادث و پیشامدها در دستور کار قرار گرفت همچنین شیوه برخورد کفار قریش با پیامبر اکرم (ص) را نظیر واسطه قرار دادن اشخاص با نفوذ برای مذاکره و پیشنهاد تطمیع با ثروتهای کلان آنگاه چنانچه آن شیوه ها موثر نبود نسبت به تهدیدات شدید و شکنجه مسلمانان اقدام کردند که آن وقایع بطور عجیبی با شرایط و وضعیت کنونی انقلاب اسلامی مطابقت دارد فلذا شباهت دوران ظهور اسلام با دوران کنونی انقلاب اسلامی بطور علنی جبهه حق و باطل را معرفی و آشکار کرده و جای هیچگونه تردید و شبهه ای برای تشخیص حق از باطل که با تلاش دشمنان سعی در مخفی کردن آن توسط فتنه های پی در پی دارند باقی نگذاشته است.
اگر بگوییم این موارد با فاصله 14 قرن بطور اتفاقی در شباهت با یکدیگر قرار گرفتند هیچ عقل و منطق سلیمی قبول ندارد بلکه عاقلانه و منطقی این است که میتوان رویدادهای تکرار شده در تاریخ را بعنوان بزرگترین آموزگار برای درسهای بصیرت، عبرت و خداشناسی شناخت و همچنان به پیامبران و اوصیای الهی اعتماد کرده و ایمان بیاوریم. ان شاالله
قطعا شما ادیب و فیلسوف و ادم بزرگی هستید.
خیلی عالی بود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi