شناسه خبر : 60851
یکشنبه 04 شهريور 1397 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چی شد این تخفیف!؟

ناشناس- یکی از مهمترین تکالیف بنیاد اجرای قانون برنامه ششم و تامین بودجه مورد نیاز است لیکن با گذشت یک سال و نیم هنوز هیچ تخفیفی برای شهریه دانشگاه فرزندان رزمندگان و جانبازان زیر25% داده نمی شود !

 اجرای این ماده قانونی مهم می تواند در زندگی  و توانمند سازی ایثارگران بدون حقوق و بی معیشت تاثیر زیادی داشته باشد.
لطفا از مسئولین بنیاد و ارتش و سپاه بخواهید پاسخگو باشند چرا هنوز هیچ تخفیفی به دانشجویان داده نمی شود؟

در حالیکه این قانون تکلیف دولت بوده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
مسیولین بایستی توجه لازم رادرحق ایثارگران مبذول کندومانع سواستفاده عناصرفرصت طلب مثل صدای آمریکاگردند
هم اکنون حتی بهزیستی هم با دانشگاه ازاد تفاهم نامه برای تخفیف دارد.
واقعا چرا بنیاد چنین امور مهمی را که به سرنوشت جوانان ایثارگر کشورمان مرتبط است ، پیگیری نکرده است ؟
و بخاطر همین است که بنیاد هرچه سریعتر باید تبدیل به وزارتخانه شود تا جانبازان زیر25% کمی عدالت را احساس کنند .
اگر اقای رفسنجانی زنده بودند حتما این تخفیف را اجرا می کرد ولی روسای فعلی دانشگاه ازاد اصلا به فکر ایثارگران و اجرای قانون مصوب نیستند !
کسانیکه این قانون را تصویب کردن وپیگیر آن نیستند توهین به شعور مردم می کنند یارو گفت پدر من نماینده مجلس است اون یکی گفت پدرم من پلیس است پدر تو که قانونی راتصویب می کنه با دو ریال از بین می بره دوستدارم هرچی از دهنم بر می آید نثار ای نمایندگان ،،،کنم دانشگاه قم اجرا نمی کنه واقعا متاسفم که روی عدم پیگیری مجلس، این دولت ضد ایثار ومقاومت از زیر وظایف خود شانه خالی میکنه
سلام بعد از 30 سال خدمت دولتی بازنشسته شدم و حقوق بازنشستگی حتی کفاف یک زندگی معمولی را هم نمیدهد پسرم در دانشگاه آزاد مشغول تحصیل کارشناسی ارشد است. 24 ماه سابقه خدمت در جبهه دارم و چند ماهی است کارت ایثارگری خود را از ارتش گرفته ام دلمان خوش بود که مجلس در برنامه ششم توسعه تسهیلاتی از جمله تخفیف 30 درصدی شهری دانشگاه را مصوب نموده. سال 98 با امور ایثارگران دانشگاه تماس گرفتم گفتند هنوز به ما ابلاغ نشده و اوایل سال آینده تماس بگیرید چند روز پیش مجددا تماس گرفتم فرمودند این موضوع منتفی است یعنی هیچ بیخود پیگیری نکنید قابل توجه مسئولینکه از شهریه ها خبر ندارند باید بگویم شهریه هر ترم بیش 4 میلیون تومان است حالا پیدا کنید پرتقال فروش را !!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi