شناسه خبر : 60894
سه شنبه 06 شهريور 1397 , 15:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موافقت مجلس با اعاده بکار جانبازان بازنشسته ۵۰ درصد

نمایندگان ملت با اصلاح طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان (جانبازان بازنشسته ۵۰% و فرزندان شهدا) اعاده شده از سوی شورای نگهبان موافقت کردند.

نمایندگان ملت با اصلاح  طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان( جانبازان بازنشسته 50% و فرزندان شهدا) اعاده شده از سوی شورای نگهبان موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، در جریان رای گیری در مورد اصلاح این طرح که 263 نفر حضور داشتند، 200 نفر رای موافق، 23 رای مخالف و 5 نفر از نمایندگان نیز رای ممتنع دادند و مجلس با اصلاح این طرح بر طبق نظر شورای نگهبان موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ما، بر اساس طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، جانبازان بالای 50%، آزادگان با بیش از 3 سال اسارت و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی شدند.

همچنین بکارگیری بازنشستگان وزارت اطلاعات تا سقف 1% از مجموع نیروهای شاغل این وزارتخانه در هر رده مدیریتی صرفا در وزارتخانه مذکور مجاز است.

این گزارش می افزاید بر پایه متن اصلاحیه تبصره 1، استفاده و بکارگیری بازنشستگان در سمت های ذکر شده در بندهای الف، ب، ج ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری نیروهای مسلح با مجوز فرماندهی کل قوا مجاز است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
چرا در انتخاب تيتر دقت نمي كنيد . مجلس رزمندگان ،‌جانبازان زير 50 درصد و آزادگان زير سه سال اسارت را حذف كرده بعد تير شما اين شائبه را ايجاد مي كند كه مجلس به ايثارگران خدمت كرده است
مجلس باید شرمسار ایثارگران باشد اگرچه این نماینده ها شرمساری را نمی فهمند!! آخه جالنباز 50 درصدکه در مرز شهادت هست کجا میتونه برگرده و دوباره کار کنه!!
چرا جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان بالای شش ماه را تصویب نکردند ؟؟ این مجلس و این دولت ضد ایثارگران هستند. واگذارشون می کنیم به خونهای مقدس همسنگرانمان در 8 سال دفاع جانه از میهن. واگذارشان می کنیم به خونهایی که از گلوی ایثارگران این سرزمین ریخته شد. مجلس معامله گر،!! مجلس قاچاقچی!!
سلام
درسایت دیوان عدالت اداری قسمت ایثارگران و در قسمت تازه های خبر سایتشان، درمورد تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان جانباز زیر 25 درصد از قراردادی به رسمی قطعی و پیمانی ، رای بدوی و تجدید نظر را مطالعه بفرمائید و با ما رهنمود بدهید. رای تجدید نظر شعبه 25 دیوان به نفع فرزند جانباز صادر شده است . شعبه بدوی 41 دیوان رای خوبی نداد ولی تجدید نظر آنرا اصلاح کرد. با توجه به اینکه تبدیل وضعیت استخدامی فرزندانمان مهم است لطفا در این مورد آقای مجتهد مجددا بررسی کند و راهنمایی کنند . ممنون از شما
به انتخاب تیتر دقت فرمائید بکار گیری با اعاده به خدمت جدا و هر کدام قانون خاص خود را دارد این تیتر نادرست است
آخه من از اون کسانی که تصویب کردن آزادگان زیر سه سال نباید اعادع بکار شوند سوال کنم که آیا حاضر هستن یک ماه در اسارت بسر ببرند با زجرهایی که ما کشیدیم آخه چرا باید این مملکت بعد از بنیانگذارش باید به فنا کشیده شود ؟ باید کجا دادمان را بزنیم مگر این مملکت اصلا صاحبی ندارد که بپرسد اون نامردی که این پیشنهاد را داده واون نامردهایی که تصویبش کردن حاضرهستند الان خودشون یا بچه سیزده سالشون یک ماه اسارت بکشند چرا چرا چرا ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi