شناسه خبر : 61031
چهارشنبه 14 شهريور 1397 , 14:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هزینه درمانی خانواده ‌های ایثارگران ۱۰۰درصد پرداخت می‌شود

مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هزینه درمانی خانواده ‌های ایثارگران به صورت 100 درصد پرداخت می‌شود ،گفت: تلاش برای رفع مشکلات این قشر وظیفه تک تک مسئولان است.

حجت الاسلام پرویز ولی زاده روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مشگین شهر با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در حمایت از ایثارگران به تصویب قانون جامع خدمات ایثارگری و ابلاغ آن اشاره کرد و افزود: اقدام دیگر دولت ساماندهی رزمندگان فاقد متولی بود.
وی گفت: هم اکنون بیش از سه میلیون ایثارگر در سراسر کشور زندگی می کنند که خدمت رسانی به این قشر در دستور کار دولت تدبیر و امید می باشد.
او تشکیل شورای فرهنگ ترویج ایثار و شهادت را در تمام استان ‌ها به دستور رییس جمهوری و انتخاب استانداران و فرمانداران را به عنوان روسای شورا کاری بسیار ارزشمند دانست.
وی همچنین افزود: هر سال به تعداد 50 هزار نفر تسهیلات 700 میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد اعطا می‌شود.
ولی‌ زاده با مقایسه وضعیت اقتصادی کشور در دولت روحانی و دولت گذشته گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از 530 هزار ریال به 2 میلیون و 500 هزار ریال یعنی رشد پنج برابری رسیده است.
دیدار با خانواده شهیدان محمدی و ملکی و دیدار با حجت الاسلام علوی امام جمعه سابق پارس آباد از دیگر برنامه های سفر یک روزه مشاور رییس جمهوری در امور ایثارگران به شهرستان مشگین شهر بود.
حجت الاسلام ولی زاده در بدو ورود خود به مشگین شهر با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

اینستاگرام
هروقت گزارشي از مسولين متولي ايثارگران به بهانه هاي مختلف ويا در ايام خاصي منتشر ميشود براي ان عده که خبر ندارند از واقعيتها ارامش بهمراه دارد وپيش خود ميگويند پس مشکل حل شده واما لندسته افراد که درگير مشکل هستند تا اعماق وجودشان ميسوزد که در روز روشن چرا چنين دروغهايي ميگويند که باعث نارلحتي تشنج ميشود اگر منظور از ساماندهي رزمندگان بدون متولي همان رزمندگان معسر است که حتي در اسم گذاري اين طرح هم اشتباه کردند ورزمندگان دلير وشيران روز وزاهدان شب را که امام ره بوسه بربازوان پر توانشان ميزد را ميتوانستند براي تکريم و نام گذاري حداقل دقت کنند را که ديگر اين مبلغ پرداختي بعد از گذجت سالها از دفاع مقدس انهم زماني که تعداد زيادي از اين دلييران ديگر در اين دنيانيستند اين همه منت ندارد حتي هنوز تکليف خيلي روشن نشده وهيچ حمايتي در کار نيست چرا اين همه دروغ مگر به سايرايثارگران حتي جانبازاني که درصد هم دارند رسيدگي کامل بوده ويا مگر مدير ومسول در رياست جمهوري وحتي استانها جوابگو هستند که اگر جوابگوي مشکلات بودند چرا پس اين همه مشکل دارند مسولين فقط قشنگ حرف ميزنند اما در عمل با حرف انها فاصله زياد است متولي نداريم ومشکلات خيلي زياد روي هم انباشته شده که با اين همه منابع وثروت چون همتي براي حل مشکل نيست بعيد است حداقل رضايتي باشد
بادرود وعرض ادب واحترام به محضرجناب حجت الاسلام ولی زاده عرض شوداززمانیکه بیمه دی متولی درمان وپرداخت هزینه ها شده است متاًسفانه اکثرقریب به اتفاق پزشکان ومراکزدرمانی بابیمه دی قراردادخودرالغونموده و وقتی علت راجویا میشویم درجواب میگویندچونکه بیمه دی حق الزحمه ما را یاخیلی دیرویااصلاً پرداخت نمیکنندو مامجبوریم ازجیب خود هزینه های درمانی خودوافرادتحت تکلفمان راپرداخت کرده وفاکتورها رابه بنیادشهیدمحل سکونتمان داده ومتاًسفانه گاهاً بیش از3ما هم طول میکشدوالبته باکسرمبلغی از اصل پرداختیها بحسابمان واریز میکننددرصورتیکه جناب آقای دکترعباسپورمعاونت محترم بهداشت ودرمان نهایتاً 30روزه پرداخت میشودآنهم همانطورکه عرض شدباکسرمبلغی نه درعرض30روزبلکه بیش از3ماهم طول کشیده ،جناب حجت الاسلام ولی زاده لطفاً درجلسات هئیات دولت مطرح وپیگیری نموده که همچون سالهای گذشته یاخودبنیادبلافاصله بعدازوصول فاکتورهای درمانی مبالغ هزینه ها را پرداخت کنندیااینکه به بیمه ایران واگذارگردد،باکمال تشکروامتنان مجروح دفاع مقدس
عجیب است که برخی از مسئولین نمی دانند که بسیاری از رزمندگان هنوز فاقد دفترچه درمان و بیمه تکمیلی هستند!
شایسته است در ایام هفته دفاع مقدس مصاحبه های خوبی تهیه شود و از مسئوالان سئوالات درستی پرسیده شود مثل سئوال شود :
چرا با وجود مصوبات برنامه ششم در خصوص رزمنده ها و با گذشت بیش از یکسال ، هنوز هیچ کدام اجرایی نشده است ؟
چرا یک مقطع رزمنده های شاغل را با بهانه های الکی اعطا نمی کنند ؟
چرا رزمنده وطن هنوز دفترچه درمان ندارد ؟
چرا رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی همه ایران را ازاد کردند، هم اکنون نباید از یک وام مسکن مناسب ، بهره مند باشند ؟
چرا تخفیف 30% شهریه ایثارگران گمنام و زیر25% و.... هنوز از طرف هیچ دانشگاهی اجرا نشده ؟ در شرایطی که داشتن شغل حق همه مردم است، برای توان افزایی فرزندان ایثارگران چه کاری انجام شده ؟
آیا کلمه معسر زیبنده دلاورمردان ایران است ؟ که با این نام ، حقوق ایثار ، ایثارگران فاقد شغل و معیشت پرداخت می شود ؟
لطفا از مسئولین سئوال شود برای هفته دفاع مقدس ، برای قدردانی از ایثارگران واقعی که در جنگ حضور داشته اند ، چه برنامه ای دارند ؟
سئوالات خوب و عالی می تواند مصاحبه شونده را بفکر فروبرد و مجبور به حرکت مثبت کند
باور کنید .
بگذرداین روزگارتلختر اززهر..اینها دست بگیردارند نه بده
دروغ در روز روشن شما فرموديد صد درصد تحت بوشش هستند حسابي خنديديم از روي درد جناب حجت السلام لطفا ناشناس به دمتر وبعد دارمخانه ها مراجعه واكر تونستيد همه داروها را مجاني تهيه فرموديد درست است حرف زدن خيلي راحت است جىن خرجي نداره
داروي تخصصي ازاد
فامتورهاي اراىه به بيمه دي تقريبا يك سوم قبول مابقي هيج
داروي خارجي كه اصلا ازاد است
وهزاران اما ديكر
آقا چرا مصاحبه دروغ انجام می دهید ،چرا آبروی ایثارگران را می برید ، به خدا هیچ کاری برای رزمنده گان انجام نداده اید ، نه مزایای ارتقاء یک مقطع تحصیلی، نه تخفیف 30 درصد شهریه فرزندان رزمنده، نه اعطای 5 درصد جانبازی به رزمنده گان فاقد بالینی ، خرید مسکن اینها همه جز قوانین لایحه برنامه ششم هستند به تصویب مجلس وتایید شورای محترم نگهبان رسیده ولی دولت وبنیاد شهید علیرغم نزدیک به دوسال از گذشت برنامه ششم به به بهانه بار مالی یکی از این قوانین را اجرا نمی کند
با عرض سلام و خسته نباشید در مورد پرداخت هزینه های درمانی برای جانبازان خواستم بدانم که وقتی در خبرها نوشته میشود که تمامی هزینه های درمانی آیا بخش دندانپزشکی. را هم شامل میشود ا
چون واقعا هزینه های سنگینی دارد که با حقوق بازنشستگی واقعا توان پرداخت آن را نداریم
سلام چرا هزینه درمانی والدین شهدا را بیمه دی پرداخت نمیکند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi