شناسه خبر : 61178
یکشنبه 25 شهريور 1397 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت اربعین یک رزمنده دفاع مقدس

در رثای «محسن جعفری» رزمنده دفاع مقدس، دبیر فدراسیون و مسئول برگزاری رقابت های لیگ باشگاهی گلبال و دبیر فدراسیون نابینایان.

فاش نیوز - به مناسبت اربعین «محسن جعفری» رزمنده دفاع مقدس، دبیر فدراسیون و مسئول برگزاری رقابت های لیگ باشگاهی گلبال و دبیر فدراسیون نابینایان.

«...پروردگارا! تو را شکرگزاریم و تو را حمد و ثنا می گوییم به خاطر نعمت هایی که به ما ارزانی داشتی.

معبودا! تو را ثنا می گوییم و در مقابلت رکوع و سجده می کنیم زیرا تو بالاترین افراد و بالاترین چیزها هستی.

پروردگارا! تو را می ستاییم و فقط به تو امیدواریم زیرا تو امید امیدواران و مستضعفانی، ای اول الاولین و در تاریکی های ظلمت و تاریک گناهانمان به تو امیدواریم ای نور صفات و جلوه حق و یا نور یا قدوس.

بارخدایا! از تو شکرگزاریم که به ما میدان دادی تا در راه تو جهاد و کوشش کنیم و فقط امیدمان به تو خالق مخلوقات است. ما آمدیم در بیابان های خشک و سوزان تا تو را از خودمان راضی نماییم "ای سریع الرضا"

بارپروردگارا! به خون پاک شهیدان و به حرمت خون مظلومان تاریخ از حسین مظلوم سیدالشهدای کربلای 61 هجری تا بهشتی مظلوم در کربلای سرچشمه تهران رزمندگان اسلام را در پناه خودت حفظ کن.

ربا و معبودا! به حرمت زینب قهرمان و شیرزن کربلا و به حرمت کودکان امام حسین ، آوارگان جنگی ما را هرچه زودتر به خانه هایشان بازگردان.

یا غیاث المستغیصین یا حبیب اله العالمین! به تکه تکه بدن های سوخته شهید رجائی و شهید باهنر، کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و فرزندان نامشروعش صدام و شاه حسین و منافقین را اعم از خارجی و داخلی نیست و نابودگران و همه آنها را از صفحه تاریخ محو و نابود گردان.

پروردگارا به حرمت پاکان درگاهت و به خون شهیدان در راهت امام ما خمینی بت شکن این قلب تپنده است و امید مستضعفان جهان را در پناه خودت  تا ظهور و انقلاب مهدیت حفظ فرما...»

حاج محسن جعفری در سال 1339 در روستای «غنی آباد» شهر ری دیده به جهان گشود و در خانواده ای مذهبی پرورش یافت. او در سال1361 با قافله عظیم راهیان جبهه و دفاع مقدس همراه شد و از ارتفاعات صعب العبور جبهه های غرب تا تپه ماهور و رمل و دشت های وسیع جنوب در اکثر عملیات ها پرکار و توفنده بود و تمامی نقاط جبهه و جنگ زیر گام های پر توانش عاجز و در مانده بودند. او در این رهگذر هرگز خطی و جناحی عمل نکرد و چه در سنگر کار و کارگری و چه در سمت دبیر فدراسیون جانبازان و مسئولیت های دیگر، هرگز از صراط حق و حقیقت به انحراف و باطل سوق نیافت و سرانجام، مرداد ماه 97 پس از دورانی طولانی تحمل رنج و درد که سوغات سال های جنگ تحمیلی بود، قفس تنگ تن را درید و به خیل عظیم کاروان شهدا پیوست و کوچ نابهنگامی شهادت گونه داشت.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi