شناسه خبر : 61229
دوشنبه 26 شهريور 1397 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ابلاغ تصویر کارت‌های شناسایی جدید ایثارگران به سازمان‌ها

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ابلاغ تصویر کارت‌های شناسایی جدید ایثارگران به سازمان‌ها و ادارات، از فاقد اعتبار بودن کارت‌های قدیمی ایثارگران برای انجام امور اداری خبر داد.

ابلاغ تصویر کارت‌های شناسایی جدید ایثارگران به سازمان‌ها و ادارات

حجت‌الله فرهادی، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی کشور برای معرفی کارت‌های شناسایی جدید ایثارگران گفت: طبق این بخشنامه که با امضای معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برای دستگاه‌ها ارسال شده است، تصاویر کارت‌های جدید شناسایی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به عنوان مدرک معتبر معرفی شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس از این پس کارت‌های شناسایی قدیمی ایثارگران فاقد اعتبار خواهد بود و ایثارگران معزز برای احراز ایثارگری خود در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی نیازمند ارائه کارت‌های جدید خواهند بود.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تاکنون حدود 320 هزار ایثارگر تقاضای دریافت کارت‌های ایثارگری جدید را در «سامانه خدمات الکترونیک ایثار» ثبت و کارت‌های جدید را دریافت کرده‌اند، افزود: توصیه ما به آن دسته از ایثارگران عزیزی که تاکنون در این راستا اقدامی انجام نداده‌اند این است که هرچه سریع‌تر مراحل ثبت‌نام خود را در این سامانه ثبت کنند تا در اسرع وقت کارت‌های جدید را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
با سلام
جناب اقای شهیدی تقریبا مهرماه سال 96 قول داده بودند که همراه با صدور کارت های شناسایی جانبازان بالای 25% ها ، برای همه جانبازان زیر25% نیز کارت صادر خواهد شد
ولی 6ماه از صدور کارت های سایر ایثارگران گذشته و هنوز زیر25% ها برای صدور کارت دعوت نشده اند ؟
آیا وقت آن نرسیده است که برای یک بار تبعیض ها برداشته شود و همه جانبازان عدالت را حداقل در کارت های شناسایی خود رویت کنند؟

اقای فرهادی مدیرمحترم بنیاد،
بیایید و در این ایام هفته دفاع مقدس برای قدردانی از شهدای زنده ایران عزیز، نام نیک از خود به یادگار بگذارید و این تبعیض 30ساله را پایان دهید.
و همه جانبازان زیر25% را نیز برای ثبت نامه کارت شناسایی دعوت کنید .
قبلا از این دعوت قدردانی می گردد .
آنهایی که زیر 25 درصد هستند چکار کنند ؟ اگر در جایی کارت شناسایی خواستند چه بگیم ؟ چرا بین ایثارگران فرق میگذارید ؟ اگر مشکل مالی است پول کارت را می پردازیم !!!!
با سلام ،
ابتدا مجلس در تصویب قانون ، سپس شورای نگهبان در تایید آن ، و دولت هم بدلیل عدم اجرایی شدن بعضی از قوانین در " قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران " ما بین کلیه ایثارگران فرق گذاشتند و رزمندگان را که در واقع بدنه اصلی ایثارگری بوده اند را جدا نموده و متولی امورات آن را به ستاد نیروهای مسلح واگذار کرده اند ./
دو ماه پیش سردار کمالی از امور ایثارگران نیروهای مسلح ، خبر مهمی در رابطه با کارت ایثارگری رزمندگان و پیرو آن " سند راهبردی رزمندگان " را در همین سایت اطلاع رسانی کردند و قول یکماهه داده بودند....چی شد ؟؟
مسئولین محترم فاش نیوز
با سلام ، لطفا کارت شناسایی جانبازان زیر25% را هم پیگیری کنید. شاید به احترام شما دستور لازم برای صدور کارت های جانبازان زیر25% را هم صادر کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi