شناسه خبر : 61317
یکشنبه 01 مهر 1397 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به بهانه شهادت مظلومانه جانبازان «حسین منجزی» و «علی لویمی»

در باغ شهادت را نبندید!

حاج حسین منجزی و علی لویمی پس از سال ها جانبازی و دست و پنجه نرم کردن با جراحت های ناشی از هشت سال دفاع مقدس، در حمله تروریستی گروهی تجزیه طلب و وابسته به امرای وهابی، به خیل عظیم شهیدان پیوستند.

ح.یگانه از استرالیا - حاج حسین منجزی و علی لویمی پس از سال ها جانبازی و دست و پنجه نرم کردن با جراحت های ناشی از هشت سال دفاع مقدس، در حمله تروریستی گروهی تجزیه طلب و وابسته به امرای وهابی، به خیل عظیم شهیدان پیوستند.
سال ها پیش وقتی نوجوانی را پشت سر گذاشته بودند، برای دفاع از کیان ایران اسلامی، لباس رزم پوشیده و در جبهه حق جنگیده بودند تا به دشمنی که با ادعای جدا کردن خوزستان از پیکره ایران زمین، خاک ما را اشغال کرده بود نشان دهند، ایران سرزمین آبا و اجدادیشان، جایی برای تجزیه طلبان و دشمنان ندارد.
جانبازی آنان را از ادامه جنگ باز داشته بود. سال ها بود که ویلچر برایشان یادگار روزهای نورانی دفاع مقدس بود. اما شاید هرگز گمان نمی کردند که همان ویلچر در سالگرد شروع جنگ تحمیلی آنان را به سوی دروازه های بهشت راهی کند.

وقتی یارانشان به شهادت می رسیدند، ملتماسانه گفته بودند:
"
اسیر و زخمی و بی دست و پا من

رفیقان این چه سودا بود با من؟ "


این همه سال ها را بدون دوستان شهیدشان پشت سر گذاشته بودند و بارها شاید با خود زمزمه کرده بودند " اگر دیر آمدم مجروح بودم"؛ " در باغ شهادت را نبندید/ به ما بیچارگان زآن سو نخندید."

آنان اما هنوز هم چشمشان به نردبان آسمان بود و بارها از خود می پرسیدند که " چرا بستند راه آسمان را".  سی و یکم شهریور ماه 1397، اما برای این دو شهید زنده روز دیگری بود. با همان چفیه ها باز به میدان آمده بودند. دوستان و همرزمانشان را می دیدند، این بار نه سلاح به دست که بر ویلچر ایمان. چرخ هایی که سال هاست بار غم هجران را بر خود می کشند. در صف جلو قرار داشتند. وقتی همه فریاد می زدند، روی زمین بخوابید. اینان بر ویلچر نشسته بودند، پایی برای رفتن به زمین نداشتند! " آسمانی " بودند. معلوم بود که هنوز هم " دستی بر بام آسمان و پایی به دست نردبان دارند."
از ویلچر به زمین افتادند و غرق در خون شدند. با همان سلاحی که تعدادی از دیگر همرزمانش به شهادت رسیده بودند.

تقدیرشان شهادت " بود. سال ها بود که طاقت ماندن نداشتند. آنقدر در "قصر نور" را کوبید تا سرانجام آسمانی شدند و بالا رفتند."

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام .سلامی جاودانه بر شهیدانمان که حسینی ع عمل کردند و سلام بر شما خواهر و اعمال زینبی ع شما.
استرالیا !!!!
خیلی هم عالی بود .
دکتر متخصص زنان و زایمان از یافت آباد .
در باغ شهادت وجانبازی رانبندید،،،آقازاده هامیخوان ازفرنگ برگردن!!!چرا در باغ شهادت فقط به روی ملت بایدبازباشه؟!نکنه یک درب پشتی هم داده،مخصوص آقازاده هاومسئولین بلندپایه اس؟!خیلی ازمسئولین دنبال درصدجانبازی اندکه بازنشسته نشن و۳۵سال خدمت کنند!خدمت نه...دزدی!!!!!ازاین ببعدمسئولین بایدباآقازاده هاشون بیفتاندجلو،،،ماهم پشت سرشون،،،که باهم بریم شهیدوجانبازبشیم

اگرازدلسوزان نظام هستیدچرابه سوریه نمی رید؟!چون میترسی!چون فقط دنبال اسم ومقامی!چون دنبال حقوق های آنچنانی هستی!چون..........!سردارکاظمی ها،سرداردایی پور ها،سردارحججی هاوسردار...........میرن میجنگندوشهیدمیشن
سلام...چرانام سردارکارگرراحذف کردید؟!بذاریدمردم واقعیت هایی روکه مادیدیم بهشون انتقال بدیم و..........!مگرشمافاش نیوزنیستید؟!فاش کنیدواقعیت هارا...!من باسردارکارگرخدمت کرده ام،،،ایشان حتی صدای یک گلوله راهم نشنیده!نکنه شماهم باسردارکارگر.....آره ه ه!!!
سلام دوستان این افراد که دلشان برای من تو درد نمیکنه وجایشان هم گرمه حقیرباماشینم همراه زن وبچه ام در جاده افسر قدر شناس بقول خودشان جلی من را گرفته می گوید چرا کمر بند نبسته ای میگویم که نگاه پلاک ماشینم کن نمگذارد من حرفم را بزنم وبا گستاخی می گوید می دانم که جانباز هستی به من ربطی ندار د ومرا جریمه می کند می گویم برادر من بخاطر اینکه کمر بند نبسته ام مشکل ریه وتنگی نفس وشیمای بودنم است در جواب به من مگوید برای خودت جانباز هستی واستفاده اش را می بری ای است مامور وظیفه شناس که فرق یک جانباز با یک فرد معمولی را تشخیص نمی دهد که اگر امسال ما ها نبود ایشان به این راحتی وبا گستاخی به یک جانباز حرف نمی زد وهمین افراد هستند که باعث بد بینی نسبت به نظام مقدس جمهور ی اسلامی ایران عزیز میشود جای تاسف است که برخور مامور پلیس این طو رباشد وبا ید فرمانده پلیس این افراد را مور تذکر قرار دهد نه اینکه تشویق بکند وبگوید من وظیفه اعمال قانون را دارم وبنده از این موضوع از فرمانده انتظامی گلایمند هستم واز طرف جانبازان می گویم که در این موارد هم زیاد اتفاق افتاده است وحتی در مواردی هم بوده که حتی مامور پلیس ماشین باارم جانبازی که در زیر تابلو مخصوص جانبازان بوده جریمه کرده است متاسفانه در این مورد مامورین پلس هیچ تو جهی به ای قشر جانباز را ندارند ویا اینکه توجیع نمی باشند فقط جهت اطلاع دوسنان وگرنه که اقایان به فکر خودشان هستن ......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi