شناسه خبر : 61723
چهارشنبه 25 مهر 1397 , 15:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت و جراحت۳ محیط بان در استان گلستان

شهادت و زخمی شدن سه محیط بان در استان گلستان

ساعت 24- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گلستان از شهادت و زخمی شدن سه محیطبان استان گلستان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

 سرهنگ جمشید محبت خانی درباره جزییات شهادت و زخمی شدن چند نفر از محیطبان‌های استان گلستان گفت: این حادثه در ساعت چهار بامداد امروز و در نتیجه درگیری محیط بانان با شکارچیان در پارک ملی گلستان رخ داد.

وی ادامه داد: در منطقه سولگرد پارک ملی گلستان شکارچیان غیرمجاز با محیط بانان درگیر شده و اقدام به تیراندازی می‌کنند که ضمن به شهادت رساندن محیط بان تاج محمد باشقره، دو همیار و محیطبان دیگر را زخمی کردند.

 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سلزمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه هنوز از تعداد متخلفان اطلاعاتی در دست نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه دسترسی به محل حادثه بسیار سخت است و انتقال مصدومان به مرکز درمانی درحال انجام است.

 سرهنگ محبت خانی با بیان اینکه متهمان متواری شده‌اند، تصریح کرد: محیطبانان در استان گلستان و خراسان شمالی با همکاری نیروی انتظامی تلاش می‌کنند تا متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi