شناسه خبر : 62937
چهارشنبه 03 بهمن 1397 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر سردار جانباز حاج حسین رجایی در کرمان

تشییع پیکر سردار جانباز حاج حسین رجایی در کرمان

پیکر مطهر سردار جانباز حاج حسین رجایی از یادگاران دوران دفاع مقدس و از مدافعان حرم، در کرمان تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در مراسم تشییع پیکر این فرمانده مستشاری جبهه مقاومت و مدافع حرم اهل بیت(ع) که از محل حسینیه ثارالله شهر کرمان آغاز شد گروه های مختلف مردم، مسئولان و همرزمان وی حضور داشتند. مرحوم سردار حسین رجایی که بعد از مدت ها تحمل بیماری به لقاالله پیوست سابقه طولانی حضور در عرصه های دفاع مقدس، دفاع از امنیت کشور و دفاع از اسلام در مقابل گروههای تروریستی را در کارنامه پربار خود داشت.

تشییع پیکر سردار جانباز حاج حسین رجایی در کرمان
درپی درگذشت سردار جانباز حسین رجایی، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
دراین پیام آمده است : بار دیگر خبر عروج آسمانی یکی دیگر از یادگاران دوران عزتمند دفاع مقدس درفضای عطرآگین میهن اسلامی و دیار کریمان، استان کرمان منتشر شد.
برادر نستوه و جانباز بی‌ادعای عرصه دفاع از حریم اسلام عزیز، حاج حسین رجایی پس از دوره نسبتا طولانی بیماری، از دنیای فانی رخت بربست و به دیار باقی شتافت. این رزمنده رشید و بصیر پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرد

تشییع پیکر سردار جانباز حاج حسین رجایی در کرمان

ابتدا در شرق کشور با اشرار و گروههای منحرف و سپس در کسوت اولین مدافعان حرم آل‌الله به مبارزه با اذناب و ایادی استکبار جهانی پرداخت و منشا خدمات شایانی در این مسیر نورانی گردید. سردار رجایی شهیدی زنده بود که تا آخرین لحظه عمر با برکت خود آنی از مجاهدت در راه دفاع از اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی دریغ ننمود و بارها در صحنه‌های گوناگون به شرف جانبازی نائل شد.
رحمت خداوند بر آن جانباز مجاهد که از دوران نوجوانی تا واپسین دم حیات با برکت خود پیوسته در حال ایثار و فداکاری بود و در نهایت در سلک مجاهدین و با لباس جهاد به جمع دوستان شهیدش پیوست.
اینجانب ارتحال شهادت گونه این فداکار دلاور دوران عزت و شرف دفاع مقدس را به پدر و مادر، خانواده گرانقدرش، برادران و خواهران و همه دوستان مجاهدش تسلیت عرض می‌نمایم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi