شناسه خبر : 63067
سه شنبه 18 دي 1397 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پزشکیان:

مجلس باید مشکلات ایثارگران را کاهش دهد

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران حمایت و بر تصویب قوانین حمایتی ایثارگری تاکید کرد.

فاش نیوز - نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران حمایت و بر تصویب قوانین حمایتی ایثارگری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی در گفت و گوی اختصاصی با فاش نیوز با اشاره به رای قاطع نمایندگان به دو فوریت طرح بیمه تکمیلی در صحن مجلس خاطر نشان کرد: رای بالای نمایندگان به این طرح بدیهی و قابل پیش بینی بود و حتی یک نفر هم با آن مخالف نبود. متاسفانه یک اشتباهی که قبلا" صورت گرفته بود، این بود که حالا نمی دانم با چه تحلیلی گفته بودند جانبازان و ایثارگران اگر خواستندد از بیمه تکمیلی استفاده کنند از همان ادارات خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر برای این موضوع هم منابعی نگذاشته بودند و چون متوجه این موضوع نبودند، ایثارگران را با مشکلات زیادی مواجه کردند، در نتیجه با طرح جدید که با اکثریت آرا در مجلس به تصویب رسید، نمایندگان به واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به بنیاد شهید رای قاطع دادند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان نباید کاری بکنند که خدای ناکرده مشکلی برای جانبازان و ایثارگران ایجاد شود. در واقع ما باید کاری بکنیم که تا جایی که ممکن است برای این قشر تاثیرگذار مشکلی در آینده بوجود نیاید.

پزشکیان با اشاره به طرح اصلاح بیمه تکمیلی در صحن علنی متذکر شد: ایثارگران عزیز نگران نباشند، طرح بیمه مکمل در مجلس شورای اسلامی تایید خواهد شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام علیکم......اتفاقأمن باآقای دکترعباسپورصحبت کردم وبه ایشان پیشنهاددادم که بنیادشهید،مستقیمأاین مسولیت رابعهده بگیرد،واگرسودی هم به جیب بیمه هامیرود،به نفع بنیادمیشود،،،و بااستخدام تعدادمحدودی کارمند،ضمن اینکه کارمندان بهداشت ودر.مان اکثرأبیکارند!!!چونکه بنیادبهترجانبازان اش رامیشناسدوموفق تراست،،، ،،،جانبازان هرساله بایک بیمه جدیدطرف میشوندکه باعث کلی مشکلات میشود!تابیمه هابامشکلات جانبازان آشناشوند،،قراردادتمام شده و .....!درضمن رانت خواری هن تاحدودزیادی جمع میشود و...!اماآقای دکترعباسپورباپیشنهادمن مخالفت کردندوگفتندکه بیمه ها،،،بابت قرارداد درمان یودی نمیبرند!!!وحتی ضررهم میدهند!!!!!آیاواقعأچنین است؟!اگرچنین است پس مسولین نظام فکرچاره باشند،،ضمن اینکه بیمه جامعه هدف طبق قانون۱۰۰%رایگان است!اماهمیشه ازمبالغ فاکتورهای دارویی ودرمانی کسری های قابل توجه لحاظ میکنند!!! این یعنی چه؟!داروخریدیم،،، ،،،چلوکباب که نخریدیم!!!اگر رایگانه،پس چراقانون رو دست کاری میکنید و ...................!!!!!!!!!!
بابا این مسئله آزمون ایثارگران را حل کنید .مرتبا می گویند فرزندان ایثارگران باید در آزمون استخدامی شرکت کنند تا بعد از ده سال تبدیل وضعیت به رسمی شوند.معلوم نیست این نیروی که سالها درست خوانده و مدرک عالیه گرفته است این آزمون چه مشکلی را حل می کند. لطفا فکری برای این معضل کنید
فقط اکتفا به برگشت این طرح به جایگاه قبل نباشید بخاطر ایجاد این نگرانی برای قشر عظیمی از جانبازان وایثارکران و ایجاد هزینه و اتلاف وقت بسیار از زمان مجلس ونمایندکان فرد خاطی که این طرح واقدام را پیشنهاد داده وپیگیر بوده که احتمال زیاد هیچ سنخیتی با جامعه ایثارگران نداشته وندارد را توبیخ وبرخورد نمایید تا دیکر کسی در مجموعه دولت یا بنیاد شهید کارشکنی و برعلیه ایثارگران طرح ندهد
اقای شهیدی مهربان ضمن تشکر از زحمات بی دریغ شما در بنیاد لطفا با اقای رشیدیان جا به جا شوید تا وظایف این نهاد مقدس بهتر از پیش به انجام برسند در حال حاضر عملکرد بنیاد ضعیف بوده است و صدمات جدی ای را به بار اورده است.
ضمن تشکر از زحمات فاش نیوز از ایشان هم تقاضا می شود تعطیل کنید تا نماینده ها بتوانند خبر هایشان را به خبرگزاری های رسمی بدهند و بازده ی رسانه ای افزایش یابد.
فاش نیوز همچین هم بد نیستید فقط مطالبی که چاپ می کنید و می فرستند براتون اکثرا اصالت ندارند و یک خورده بعضی موقع ه ادم وقتی می خونه اخرش میگه این چی بود که و دقیقه وقتم را براش هدر دادم مطالب باید اصالت داشته باشند و همین باعث می شود در خوندن خاطرات و ... هم شک کنیم چون فاش نیوز اصالت خودش را حفظ نکرده است یا خیلی اوقات مطلب می زنید مثلا با عنوان جانباز ولی وقتی می خونیم اصلا اون را یک جانباز به هیچ وجه ننوشته برای همین گفته می شود که فاش نیوز نه دروغ نیوز به هر حال قابل تحمل هستید الان باید در خصوص تغییر ریاست بنیاد تلاش کنید و برای این کار باید شوری عالی ایثارگران مناسب ترین فرد را انتخاب کند و مثل قبلا نشود که پیشنهاد بدهید ولی یک نفر دیگر بیاید و بدتر بشود و به نظر اقای مجتهد عزیز بهترین فرد هستند و باید تمام تلاش تان را بکنید که ایشان رئیس بنیاد شوند.
نمایندگان با قاطعیت تصویب کردند کسانی هم هستند که با قاطعیت نمی گذارند کارانجام بشه
سلام مدت یک هفته ای میباشد در خبرگزاری های مختلف داخلی از جمله تسنیم و قطره
خبری مبنی بر شروع بررسی پرونده های جانبازان فاقد مدرک بالینی در بنیاد و اعظای 5 درصد جانبازی به 20نفر از این گروه
حال برای من جای تعجب دارد که جرا سایت فاش نیوز که به نوعی سایت اختصاصی ایثرگران می باشد و چندین مورد خبرها و مقالات مختلفی در مورد عدم تایید این جانبازان در کمیسیون عالی بنیاد نوشته بود چرا در برابر این خبر سکوت کرده و بی خیال از کنار آن می گذرد
آیا اینها بخشی از ایثارگران نیستند
چطور در مورد فواید شلغم مطلب می نویسید اما در این مورد حتی یک جمله هم ننوشتید
واقعا برای من جای سوال می باشد که امشا الله ضمن پوشش خبر ، من را هم از علت این کار آگاه نمایید
آدمی امیدواربودبه خیرکسان//مرابه خیرتوامیدنیست،شرمرسان......شماعزیزان چوب لای چرخ ایثارگران نکنید،کمک پیشکش....هی شعارمیدید،خب عمل هم بکنید..کی دیگه میخاین کمک کنیدبه ایثارگران؟؟
با سلام
بنده جانباز 25 درصد و بازنشسته سپاه در سال 1378 هستم که در ان موقع از نحوه بازنشستگی به صورت حالت اشتغال اطلاعی نداشته ام و اطلاع رسانی از طرف کارگزینی در این خصوص صورت نپذیرفته. و اکنون هم در کمیسیون بدوی نیروهای مسلح با توه به تایید پزشکان معتمد ازکارفتادگی اینجانب را تایید نموده ولی کمیسیون بدوی اشکارا نقض حقوق کرده است. بنده بایستی به کدام مرجع شکایت و پیگیر بازنشستگی حالت اشتغال باشم؟
بفکر مقطع تحصیلی رزمندگان باشید استفسلریه دادید مثل بیمه تکمیلیحل شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi