شناسه خبر : 63127
سه شنبه 02 بهمن 1397 , 16:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل بررسی از سوی مسئولان بنیاد شهید مرکز؛

معجزه بنیاد یزد با علم آمار!

چند سالی است که به برکت هماهنگی بنیاد مرکز و بنیاد شهید یزد گزارش آماری عملکرد وسیله ای برای تثبیت جایگاه مدیرکل و حلقه دوستان و همراهان در استان شده است...

صداقتی - چند سالی است که به برکت هماهنگی بنیاد مرکز و بنیاد شهید یزد گزارش آماری عملکرد وسیله ای برای تثبیت جایگاه مدیرکل و حلقه دوستان و همراهان در استان شده است.

آماری که به جهت بی خیالی بنیاد مرکز چند سالیست بنیاد استان یزد را ممتاز نشان داده و به عنوان بنیاد برتر مطرح کرده است و به دنبال آن، مدیرکل و کارمندان نورچشمی پاداش های آنچنانی دریافت می کنند.

آمارهایی که نشان می دهد رسیدگی به امور ایثارگران یزد بالاتر و برتر از تکلیف و طاقت کارمندان این بنیاد است و به نوعی نشان می دهد که در واقع کارمندان این بنیاد ایثارگران واقعی هستند! بد نیست چند نمونه از این اعداد و ارقام معجزه گر در گزارش 4 ساله بنیاد شهید استان یزد را دوباره مرور کنیم.

براساس جدول آمار ارائه شده مسئولین بنیاد استان، طی چهار سال گذشته بیش از 96 هزار ملاقات با خانواده شهدای استان داشته  در حالی که از مجموع والدین شهدای این استان حداکثر 2000 پدر و مادر شاهد در قید حیات هستند.

مطابق این آمارِ، در طول 48 ماه بنیاد استان یزد هر 15 روز یک دیدار با خانواده شهدا  داشته است، این در حالیست که با یک بررسی اجمالی و سئوال از خانواده محترم شهدا واقعیت آمار مشخص می شود.

به روایت آمار، توزیع ویلچر در طول 4 سال در استان یزد بیش از 500 دستگاه و تشک 790 تخته بوده است، در حالی که تعداد جانبازان قطع نخاع استان یزد به عدد 30 هم نمی رسد. یعنی به ازای هر سال، به ازای هر یک جانباز ویلچری قریب 17 دستگاه ویلچر تحویل داده شده است.

برگزاری جلسات پرسش و پاسخ 97 مورد عنوان شده است؛ یعنی مدیر کل استان یزد هر 15 روز یک جلسه پرسش و پاسخ داشته است؟

تولید و انعکاس نزدیک به 2000 خبر از صدا و سیما و خبرگزاری ها؛ این یعنی بنیاد استان یزد در طول 4 سال هر روز یک خبر از صدا و سیما و خبرگزاری ها بر روی آنتن فرستاده است.

ساخت کلیپ نزدیک به 3800 عدد، یعنی روزانه بیش از 2 کلیپ از صدا و سیمای یزد پخش شده است.

برپایی و اجرای طرح های نمایشگاهی بیش از 2100 مورد با موضوع ایثار و شهادت؛ یعنی در هر ماه بیش از 40 مورد؟

اعزام پیام آوران ایثار نزدیک به 900 نفر، به عبارتی هر ماه نزدیک به 20 مراسم خاطره گویی برپا شده است.

چاپ نزدیک به 70 هزار متر مربع بنر؛ به عبارتی هر ماه نزدیک به 1500 متر  مربع.

ساخت بیش از 500 تیزر تبلیغاتی، یعنی هرماه بیش از 10 مورد.

برگزاری بیش از 3400 مورد مراسم فرهنگی، یعنی هر ماه 7 مراسم فرهنگی.

برگزاری نزدیک به 1500 یادواره شهدا ، یعنی هر روز یک یادواره برگزار شده است.

نامگذاری بیش از 550 کوچه به نام شهدا، یعنی هر ماه بیش از 12 مورد.

صدور بلیط نیم بهای قطار و هواپیما نزدیک به 5000 مورد، یعنی هر ماه بیش از 100 مورد.

اعطای وام بیش از 7300 نفر، یعنی هر ماه بیش از 150 مورد.

و دهها آمار دیگر در حوزه درمان (عینک، سمعک، پروتز، ارتز، کپسول اکسیژن، واکسن، گلوکومتر، سایر و.... ).

در حوزه فرهنگی و روابط عمومی (چاپ کتاب، فعالیت های قرآنی، تعداد حسینیه های شاهد و مراکز فرهنگی، نقاشی دیواری و ساخت تابلو، چاپ پوستر کلاس های هنری، خبر انعکاسی در مطبوعات، سخنرانی در نماز جمعه، برگزاری همایش ها و....).

در حوزه تعاون (تشکیل جلسات مشورتی با استاندار و فرمانداران، تشکیل جلسات معتمدین معین و هیئت اجرایی معتمدین، دیدار با جانبازان با آمار فوق العاده و...).

سئوال این است. آیا اصلا در بنیاد شهید مرکز کسی به این آمار توجهی دارد؟ تا چه اندازه این آمار به واقعیت نزدیک است؟ رسیدگی کننده و مطالبه گری در بنیاد کشور وجود دارد؟ آیا مقایسه کننده ای هست تا از استان بخواهد که چگونه و از کجا بودجه این همه فعالیت را تامین کرده اید؟ مگر آمار پایه برنامه ریزی و بودجه نویسی نیست؟

بی جهت نیست که برخی در کشور آمار را مرتبه ای از مراتب دروغ می شمارند! اینها  گوشه کوچکی از آماری از چند مجلد است که از دوستان بنیاد شهید استان یزد به امانت گرفته شده است.

ان شاالله در آینده نزدیک جداولی از آمار هزینه کرد بنیاد استان در حوزه ایثار و شهادت و ترویج آن را تقدیم خواهد شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
باسلام ؛ بنیاد یزد واقعا صاحب کرامت است .
من موندم چطور این لقمه ها خورده می شود .
انشالله یوم الحساب از ذره ذره وجوشان باز خواست خواهد شد .
و شما مسئولین محترم سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ؛ شما هم بدلیل کوتاهی و رخوت تان در خصوص قطره قطره خون شهدا ؛ آلام جبران ناپذیر جانبازان ؛ و ثانیه ثانیه غربت و شکنجه آزادگان جوابگو خواهید بود . فعلا همه چیز را به تمسخر بگیرید.
سلام فاش . بازم سانسور !!!
باسلام
متاسفانه دربنیاد شهید یزد موقعی که وارد میشوی به تعداد ادمهای مواجه میشوی که از ایثا ر الفی هم نمیدانند وبعنوان یک طلبکار برخورد میکنند وتمام مشکلات وبدبختی هایی که امروز دامن جامعه راگرفته همین ارائه امارهای کاذب درکلیه سازمانها بوده که گاها توسط مراجع ذیصلاح از تریبونهای مختلف به جامعه القا میشود ای کاش مدیریت جامعه بسمت اصلاح اموربپرداز د به امید روزی که مصلح حقیقی امور رادردست گیرد
جدید ترین اتفاق شکایت مدیرکل بنیاد یزد از برادر شهید به دلیل نامه نوشتن به تهران و افشای باند مدیرکل است . منتظر گزارش کامل باشید
باسلام اگر پول این خرجهای کردن به ایثارگران میدادن بهتر بود تا دروغ اولن چرا دروغ دومن وقتی مرکز خراب باشد اینها در تهران شریک همانهای که در یزد یا شهرستان های دیگر این کارها را انجام میدهند آقا دیوار از اول کج است حالا شما هرچه راسش کنی نمیشه باید مرکز را خراب کنی از نو شروع کنی همه را بفرستی برای هوا خوری خیلی کار کردن خسته شدن بنده دگان خدا آدم دلش میسوزد چقد کار انسان شرمنده میشه از جان مایه گذاشتن انسان سردرد میگیرد
سلام واضح است که مملکت با این آمار سازیها به این روز افتاده یعنی وقتی تورم دهها درصد شود در آمار سازی مسئولان فقط ده درصد یا کمتر نشان داده میشود که اولین مصداق دروغ گویی مسئولین در نظام اسلامی باطل بودن عملکردشان را از اصل و بنیان شامل میشود.
در تمام ادیان توحیدی دروغ در صدر کناهان کبیره قرار دارد بنابراین مسئولی که اینطور به راحتی دروغ بگوید اساس و مبنای دین و ایمانش معلوم است. از صدر اسلام نیز عده ای با دروغ و ریاکاری بر مردم مسلط شدند و جنایتها کردند.
چرا کشوری بزرک با ثروتهای جهانی نتواند به چند سرباز مجروح خدمت کند؟ در مقابل گردن عده ای سرمایه دار روز به روز کلفت تر میشود اسمش را انقلاب اسلامی گذاشتند. هیهات هیهات اگر این مسئولین ذره ای از دین و اسلام رعایت کرده بودند بعد از چهل سال این مملکت گل و بلبل بود.
صاحب کشور بزودی از راه میرسد و همانطور که امام راحل (ره) طومار کمونیسم و امپریالسسم را در هم پیچید اینها را رسوا و دربدر خواهد کرد. انتقام الهی بسیار سخت خواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi