شناسه خبر : 63356
یکشنبه 07 بهمن 1397 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

گزارش دیدار مسئولان با جانبازان نخاعی کردستان

در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، دیدار و سرکشی از جانبازان نخاعی شهرستان های استان کردستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

فاش نیوز - در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، دیدار و سرکشی از جانبازان نخاعی شهرستان های استان کردستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، گروهی از مسئولان استانی و شهرستانی به به دیدار و عیادت از جانبازان نخاعی شهرستان های استان کردستان رفتند.

این دیدارها که از برنامه های پیشنهادی و در دست اقدام انجمن جانبازان نخاعی برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است، با همکاری مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان ها در سطح استان کردستان صورت گرفته است.

بر پایه اعلام گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی استان کردستان، اولین دیدار فرماندار، رییس بنیاد و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان کامیاران، روز دوشنبه اول بهمن ماه با حضور در منزل جانبازان نخاعی «محمد فتحی»، «کریم پیراکند» و «برومند» انجام گرفت.

در ادامه دبیر گروه پیگیری استان کردستان در معیت مسئولین بنیاد شهرستان سنندج با حضور در منازل جانبازان نخاعی" نظام اُکی" و "جهانبخش مقدم نژاد" دیدار کردند و از نزدیک با این ایثارگران به گفت و گو پرداختند.

تصاویر دیدار اعضای گروه پیگیری جانبازان نخاعی به همراه فرماندار و مسوولین بنیاد شهید و امور ایثارگران کامیاران با جانباز برومند:

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
بخدا اگر سپاه نباشه این مفت خوران بنیاد هیچ قدمی برای جانبازان انجام نمیدن فقط اینو میتونم بگم خدا قوت سپاهیان پاسدارن حریم ولایت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi