01 ارديبهشت 1398/ ۱۶ شعبان ۱۴۴۰
شناسه خبر : 63598
1397,دوشنبه 15 بهمن16:28
اشتراک گذاری در:
عکس روز

اتحاد پزشکان و داروخانه ها بر علیه خانواده ایثارگران در ملایر


جانباز زیر ۲۵ درصد- اتحاد پزشکان و داروخانه ها بر علیه خانواده ایثارگران

 پس از ماه ها بلاتکلیفی بیمه تکمیلی جانبازان امروز مشکلات همچنان پابرجا است. بیمه ای که سوهان روحمان شده و در جامعه متهم می شویم به اینکه تمام بودجه کشور صرف ما می شود اما برای یک قلم دارو باید تمام داروخانه ها را زیرپا بگذاریم. در شهر ما ملایر اتحاد عجیبی بین پزشکان و داروخانه ها شکل گرفته است و تمام پزشکان طرف قرارداد از پذیرش بیمه دی خوداری می کنند.

 داروخانه ها با بهانه های مختلف از جمله: قطع بودن سایت و نداشتن یکی از داروهای تجویز شده از پذیرش نسخ خانواده ایثار خودداری می کنند. حال ما مانده ایم با کوهی از مشکلات و هیچ کس پاسخگو نیست. بیمه دی هم حق را به آنها می دهد که چون پولشان را نگرفته اند، طبق قرارداد عمل نمی کنند.

آقایون مسئول تکلیف ما چیست؟
فاش نیوز عزیز و تنها پناه ما لطفا منعکس فرمایید


کد خبرنگار : 20


خانواده ایثارگران     بیمه تکمیلی     ملایر     فاش نیوز     دی                        
Reply
no
3
yes
1
1397/11/15 - 16:58
سلام دقت کردید در تمام استانها شهری تبدیل به مرکز اصلاح طلبان شده برای مثال در استان خراسان رضوی شهر کاشمر و در خراسان شمالی بجنورد و حالا در استان مذهبی همدان شهر ملایر است. حتی یک روستا میتواند تغذیه کننده افرادی باشد که بر علیه نظام اسلامی فعالیت میکنند لذا میبایست آسیب شناسی در اینگونه شهرها انجام شود زیرا معمولا اینگونه شهرها مهاجران زیادی در آمریکا و اروپا دارند و از تبلیغات وسیع و هزینه های نجومی برای نمایندگان مجلس استفاده میکنند که پایگاه و تریبونهای حساسی در مجلس بر علیه انقلاب اسلامی ایجاد میکنند.

Reply
no
0
yes
7
1397/11/15 - 18:25
متاسفانه اين امري فراگير است ومشكلش فقط بيمه دي هست وبنياد كه اعتبار لازم نميدهند هنوز نسخه هاي مرداد ماه پرداخت نشده

Reply
no
0
yes
0
بازنشسته جانباز
1397/11/15 - 20:51
با سلام احتراما بازنشستگان جانباز که اخیرا 4 ماه پیش نامشان از بنیاد در بیمه دی حذف شد سازمان بازنشستگی طی پیامکی از انها درخواست عضویت در بیمه سازمان مربوطه یعنی اتیه سازان نمود .
اکثر جانبازان بازنشسته چون پوشش بیمه ای نداشتند ناگزیر به بیمه اتیه سازان مراجعه وفرم پر نمودند وعضو شدند .
قرارداد با بیمه اتیه سازان هر نفر ماهانه 30 هزار تومان واز قبل یک جا کسر خواهد شد .
لذا از مسولین متمنی است بیمه اتیه سازان بازنشستگان را "کن لم یکن ".اعلام کنند چون سایت بیمه اتیه هم از مو رخه 97/11/15فعال شده ومبلغ هنگفتی از جانبازان بازنشسته کسر می گردد .در صورتیکه پوشش دی برقرار شده واین مشکل را بایستی بیمه ها خودشان حل وفصل می کردند تا جانبازان کارمند دچار کسر حقوق نگردند .

Reply
no
0
yes
3
جانباز 50 درصد از تبریز
1397/11/15 - 21:22
برادر عزیز در جاییکه دولت و بنیاد به تعهدات خود عمل نکرده و بنیاد از قبل هزینه های درمانی ایثارگران برای دزدی ها در بانک دی از دارو و درمان ایثارگران کیسه میدوزند این اتحاد ژزشکان و داروخانه ها نیست ؟ این اتحاد دزدان بیت المال و خصوصا از جیب ایثارگران است خواسته ما ایثارگران باید کنار کذاشته شدن بیمه و بانک دی در امور مالی ایثارگران از قبیل دارو و درمان و پرداخت حقوق استوار گردد .

Reply
no
0
yes
2
جانباز شیمیایی
1397/11/16 - 00:43
سرماخوردگی مشکلات ریوی ام را چند برابر کرده است.حالم بسیار خراب است و پس از چندین بار تزریق آنتی بیوتیک نتیجه ای حاصل نمی شود.پزشک عزیزی که سالهاست بدون چشمداشت به خانواده ایثار خدمت می کند برایم تزریق سفالکسین به همراه سرم تجویز می کند.دفترچه به دست به اولین دارخانه میروم: سفالکسین نداریم.دومی...سومی...دهمی همه همین را می گویند.بر می گردم نزد پزشک و دارو را به آمپول پنی سیلین تغییر می دهم و دوباره داروخانه اولی: سرم نداریم! این در حالی است که چند نفر با پلاستیک دارو و سرم از داروخانه خارج می شوند.می پرسم شما که گفتی سفالکسین نداریم ، حالا شد سرم؟ نمی شود و به جایی نمی رسم .خبر ندارم که ایشان هم تقصیری ندارد زیرا ماه هاست مطالباتش از بیمه دی پرداخت نشده.بهم می ریزم و موج ها می آید.حالا دیگر هیچ کنترلی بر اعصابم ندارم.فریاد میکشم: شما با بیمه دی قرار داد داری یا نه؟ می گوید : داریم..داد می زنم پس بیجا میکنی دارو نمی دهی....راه به جایی نمی برم...
با دست خالی و با زحمت به گوشه دیگر شهر می روم و در آخر مجبور می شوم نسخه ام را بدون سرم و آنتی بیوتیک که این روزها مصرف زیادی دارد دریافت کنم و با اعصابی داغون و پشیمانی شدید از داد زدن بر سر داروخانه دار به خانه بر می گردم.به خانه که میرسم به یاد حرف ها و کنایه های همکاران ، دوستان و اقوام می افتم که شما چتونه: دکتر مفت، داروی مفت، کار برای فرزندان فراهم، دانشگاه مفت و.....دو فرزند بیکار تحصیل کرده ام هم هستند.دخترم می گوید: بابا تروخدا شهریه دانشگاه آزادم رو فپرداخت کن مدرکم رو نمیدن!!

Reply
no
4
yes
0
1397/11/16 - 18:18
سلام ، با توجه به اعترافات وزیران مستعفی و خرابکاری عمدی اصلاح طلبان آنها سعی میکنند به نحوی خرابیها را پوشش بدهند اما سیاست کلی آنها بر دو پایه استوار است.
اول تلاش میکنند تا نظام اسلامی تضعیف شود و مردم را بعلت ناکارآمدی اسلام و ورود به رفاه مطلق و تمدن غربی با خودشان همراه کنند در این صورت نظام شکست خورده و دشمنان مسلط شوند و اینگونه مسئولان خوش خیال بتوانند در کنار اربابان غربی پستی داشته باشند.
دوم اقتصاد و معیشت مردم در نظام اسلامی را تضعیف کنند و همچون شاه مخلوع به کشورهای غربی پناهنده شوند پس از کودتا بر علیه نظام اسلامی و شکست آن همچون خیانتهای 28 مرداد دوباره بازگردند و با همکاری مردم به حکومت برسند.
فقط میتوانیم بگوییم شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لف لف خورد گه دانه دانه !!!

Reply
no
0
yes
1
اشنا
1397/11/22 - 11:58
جانبازان تبدیل شده ب بدبخترین قشر برخی دکتر طوری رفتار میکنندانگار طاعون داریم برخی داروخانه هاهم کلا دارو بمانمیدن یاندارن یاتاییدنمیشه فقط قرص کدئین میدن متاسفم اینجورپیش بره

Reply
no
0
yes
1
جانباز زیر ۲۵ درصد
1397/11/24 - 12:34
هر روز یک درد تازه:
ابتدا تاول بود و سوزش چشم، سرفه و عوارض ریوی هم به دنبالش آمد.جوان بودم و فعال و بدن قوی بر عوارض مصدومیت شیمیایی غلبه می کرد.
اما با بالارفتن سن تازه متوجه شدم که گاز خردل چقدر مخرب و نابود کننده است و فیل را از پا در می آورد.شده ام کلکسیون انواع بیماری از ناراحتی قلبی، نارسایی کلیه گرفته تا خارش و خشکی شدید پوست و اکنون در آستانه پنجاه سالگی حتی یک دندان سالم ندارم.ضعف شدید قوای جنسی و جسمی، وز وز دایمی گوش، ریزش شدید مو، و مشکلات چشمی نیز مزید ب علت شده است.
اما مهمترین بخش ماجرا اعصاب است، حتی تحمل یک حرف ساده خانواده را ندارم و به سادگی از کوره دررفته و در پایان با شکستن وسایل ماجرا خاتمه پیدا می کند.
با اینکه کاملا بر مشکلات اعصاب و روان واقف بوده و می دانم که نباید اینگونه رفتار کنم اما هر چه تلاش می کنم در مدیریت اعصابم درمانده تر می شوم..‌‌
آهای گاز *خردل* من تسلیمم، تو خیلی از من قوی تر هستی ...
حالا چند ماه است که دیگر توان خرید دارو را هم ندارم، زیرا هیچ پزشک و داروخانه ای در شهر من بیمه بنیاد را قبول ندارد.
خوشا به سعادت دوستان شهید که رفتند و این همه ناملایمات را ندیدند، هر اقدام کوچکی را که برای ایثارگران انجام می دهند آنچنان در بوق و کرنا می کنند که مردم هم قانع می شوند که تمام بودجه و درآمد مملکت صرف ما می شود و از طرف دیگر همه این اقدامات و مزایا در حد حرف و مصوبه باقی مانده و اجرا نمی شود.
آقایان مسول: گناه من و امثال من چیست؟آیا دفاع از انقلاب و کشور جرم است؟ چرا در تامین داروی ما هم کوتاهی می کنید؟
*خدایا: یعنی از آن همه تیر و ترکش در والفجر ۸...کربلای پنج...مجنون و....نباید یک ترکش کوچک سهم من می شد؟ ماندن ما چه حکمتی داشت؟

Reply
no
0
yes
0
منوچهر حسنی
1397/11/28 - 16:08
سلام دوستان
برادرم یه مقدار عمیق فکر کن . الان اتحاد بین بنیاد و بانک و بیمه دی خزانه دولت است درحال حاضر رضایت مردم اصلا اهمیت ندارد . پزشک و داروخانه دار وکادر محترمشان مورد احترام مردم هستند . وهیچ ربطی به اروپا و امریکا ندارند . ناگفته نماند درین صنف از فرزندشهید تا ازاده وجانباز وجود دارد .بی انصافی ست مورد اتهام قرار بگیرند. خیر ببینی برادر





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.