شناسه خبر : 63783
شنبه 27 بهمن 1397 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلنوشته یک رزمنده جانباز بسیجی دلسوخته

آهای مدیر، آهای مسئولی که کار و مسئولیت در هر نقطه ای از ایران به دست داری، بدان باتو هستم و صحبتم با توست. بدان اگر لقمه نانی در سفره ات داری از صدقه سر امثال بنده است که داری استفاده میکنی!


ذالفقار بابایی - دلنوشته یک رزمنده، جانباز، ایثارگر، بسیجی، جنگزده، آواره جنگی، مهاجر جنگی، ولایتی، سرباز، پدر، همسر، فعال فضای مجازی و دلسوخته نظام وانقلاب:                            

خطابم به کلیه مدیران و مسئولان از کوچکشان تا بزرگ ترینشان بجز رهبرعزیز و تاج سرم است.

خیانتی که به رزمندگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس شد و آن رزمنده ای با دو متر قد که برای خدا، ائمه اطهار، خاک، وطن، شرف، غیرت و ایمان رفت، در جای دیگری دیده نشده است. بعداز سال ها هنوز که هنوز است نه بیمه ای دارند، نه منزلی، نه حقوقی و نه حتی کارت شناسایی!

در چنین شرایطی مثل مولایش حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) به سختی شکم زن و بچه خود را سیر نگه می‌دارد تا در مقابل دشمنان انقلاب و نظام داخلی و خارجی کم نیارود. ولی در مقابل برخی از مدیران و مسئولان، با شکم های سیر و لباس های اتو کشیده و کراوات زده، در بهترین ادارات دولتی و وزرات خانه های دولتی به غارت اموال مردم و همان ادارات مشغولند و فکر خدمت در سر ندارند و از امثال بنده خجالت نمی‌کشند که این ما رزمندگان و جانبازان بودیم که روزی روزگاری برای آرامش شما در مقابل دشمن ایستادیم.

آهای مدیر، آهای مسئولی که کار و مسئولیت را در هر نقطه ای از ایران به دست داری! بدان باتو هستم و صحبتم با توست. بدان اگر لقمه نانی در سفره ات داری از صدقه سر امثال بنده است که داری استفاده می کنی!

در بهمن ماه هر کدام از شما (از کارکنان تا مدیران و مسئولان) اگر مبلغی بیشتر از یک میلیون تومان نگرفته اید، کمتر نگرفته اید. آن هم فقط عیدی. حالا در یافتی های دیگرتان بماند.

اما امثال بنده باید 300 هزار تومان دریافتی داشته باشیم!

آیا شماها ایمان و وجدان ندارید؟ 

سخت است اینطور زندگی را اداره کردن، ولی اگر شده کارگری کرده باشم به نظاممان، به انقلابمان، به رهبرمان پایبندم و پایبند خواهم ماند.

این را بدانید که دارید چه ظلم ها و چه خیانت هایی می‌کنید! حواستان باشد که بار کج به مقصد نمی‌رسد، هر کاری می کنید بکنید، ما که از شما مسئولین راضی نیستیم، خدا و شهدا هم راضی نیستند.

اینستاگرام
سلام...این دلنوشته که شماچاپ کردید..همش حقیقت هست،امایک حقیقت تلخ که هی ایثارگران عزیزمیگویندوشماچاپ میکنیدوهیچ تغییری هم حاصل نمیشود..نمیدانم چرامسئولین خودرابخواب زده اند..
امسال که همه چیزگرانترشده وقدرت خریدمردم ضعیفترشده دولت فخیمه تدبیروامید،عیدی قشرمعسرین راسیصدهزارتومان تعیین کرد..یعنی کل کمک معیشت وعیدی این قشربه یک میلیون تومان نمیرسد..نهصدهزارتومان..
و بیش از 30 هزار نفر رزمنده و جانبازان زیر25% حتی از همین کمک معیشت و عیدی ناچیز هم هنوز محروم هستند و سالهاست پرونده هایشان خاک می خورد چون پارتی ندارد .
سلام به برادر عزیزم آفرین آفرین حرف تمام رزمندگان را زدی ولی گمان نکنم این مسولین تو سرشان بره چون پست کلف شدن آخه 300 برای 5 نفر داخل این مملکت چه بخرم بقرآن ماتم گرفتیم خدا شب عیدآمد این مسولین هم شکم خود را پر میکنند انشاالا کارت بخوره شکمشان آخه من با سیصد تومان چکار کنم اونوقت 600 میدادن مرغ 4 تومان بود حالا شده 16 تومان آیا اینها وجدان دارند ولی من گمان کنم اینها مخصوص این کارها میکنند ما راهپیمای نریم یا شعار مرگ بر آمریکا ندیم اینها ستون پنجم هستن باید دادگاه صحرای تشگیل داد منافق باید اعدام بشه واسلام
واقعا اگر مثل بقیه عیدی می دادند کشور ورشکسته می شد؟؟؟ گویا جانبازان و مجاهدان راه خدا را به خاطر دفاع از دین و مردم تنبیه و تحقیر میکنند
سلام اکنون اصلاح طلبان ضمن اعترافات پیوسته ، طوق شکست بزرگ برجام در مقابل استکبار را در گردن انداختند. بزرگترین شکست استراتژیک ، فرار به جلو و تضاد در عملکرد اصلاح طلبان اینست که از طرفی میگویند نیروهای اصیل و انقلابی و وطن پرست نمیگذارد کار کنند اما از طرف دیگر مجلس و مجمع را تهدید میکنند که اگر کنوانسیونهای استثماری را تایید نکنند شکست دولت اصلاح طلبان به عهده دیگران است.
این بدترین فرار از مسئولیت و شکست در طول 40 سال انقلاب اسلامی است که از سوی برنامه ریزان استکبار بوسیله اصلاح طلبان به مردم تحمیل شد. گرچه مردم بخوبی میدانند اصلاح طلبان سخنیتی با نظام اسلامی ندارند و در لفافه اسلام سر سپرده نظام لیبرالی استکبار غرب هستند.
کسانی در جبهه جنگ اقتصادی با غرب قرار دارند که وامدار و بدهکار به غرب هستند بنابراین طی 6 سال گذشته هیچگونه حرکت انقلابی و اسلامی در عملکردشان دیده نشده و بطور آشکار با نیروهای انقلابی و متعهد به ولایت در تضاد هستند.
ظهور اینگونه سرسپرده های بی اختیار از سیاستهای غلطی شروع شد که خواستند رای عده ای به آرای مردم اضافه شود اما شاهد بودیم بسیاری از رای دهندگان با توجه به شواهد و قرائن موجود قبل از انتخابات از حضور در انتخابات خودداری کردند زیرا میدانستند تخلفات گسترده واقع خواهد شد که شورای محترم نگهبان نیز تخلف گسترده فرمانداران و بخشداران را تایید کرد اما هرگز پیگیری نشد.
بنابراین حضور اصلاح طلبان و تبدیل نظام اسلامی به نظام لیبرالی باعث انحراف آرمانهای اسلامی شده و اولین ضربه را به نیرونهای آرمانی و انقلابی وارد کرده است البته بزرگان انقلاب اسلامی هرگز قادر نیستند در مقابل استثمارگران و مستکبران کوتاه بیایند لذا اینگونه خضوع و خشوع در مقابل استکبار فقط از شخصیت اصلاح طلبان بروز میکند.
علی ایحال با توجه به شکست قطعی برجام و ناکارآمدی نظام لیبرالی غربی یا سرمایه داری بویژه در اقتصاد ایران اسلامی لازمست به این خیمه شب بازی در مقابل استکبار غرب خاتمه داده شود و بیشتر از این مردم را در فشارهای کاذب معیشتی و اقدامات خفت باری که به حساب مردم انقلابی و نظام اسلامی گذاشته شده قرار ندهند که عواقب وخیم این حرکت اشتباه را در شعارهای قهرآمیز 22 بهمن ملاحظه کردیم که اینها نقطه شروع جدایی مردم از دولت لیبرال و سرمایه داران غربی است.
"ظهور اینگونه سرسپرده های بی اختیار از سیاستهای غلطی شروع شد که خواستند رای عده ای به آرای مردم اضافه شود اما شاهد بودیم بسیاری از رای دهندگان با توجه به شواهد و قرائن موجود قبل از انتخابات از حضور در انتخابات خودداری کردند زیرا میدانستند تخلفات گسترده واقع خواهد شد که شورای محترم نگهبان نیز تخلف گسترده فرمانداران و بخشداران را تایید کرد اما هرگز پیگیری نشد."
مگر سری قبل پیگیری شد که این سری را پیگیری نکردند!اینا برای اینکه دشمن شاد نشود حتی اگر کسی دزدی هم بکند عنوان نمیکنند چون میگویند خوراک تبلیغاتی میشود ودشمن شاد خواهد شد!!!!!! اجرکم عندا....
باسلام برادر من اداره انقلابی خودمان چکار کرده از خط طرف مقابل میگوی مگر سپاه یا بنیاد خودی نیستن بگو چکار کردن آخه باید به جانباز 5 در صد بدهند انگار اینها گل به سرمان زدن که روحانی نزده ول کنید بابا بیچارمان کردن همه مثل هم هستن
سپاه تاید نمیکند یا اگر تاید کند بنیاد یا تاید نمیکند یا 5 درصد میدهد یک موش دوروغگو از خود راضی شدن مسول حیف به جوانی که رفت حالا شرمنده زن و بچه شدیم هرچه بیشتر به اینها فکر میکنیم بیشتر سردرد میگیریم ول کنید بخدا اینها از انسانیت بدور هستن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi