شناسه خبر : 63831
پنجشنبه 25 بهمن 1397 , 13:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز سی‌امین دوره مسابقات قرآن خانواده شاهد و ایثارگر

 گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده شاهد و ایثارگر در مرحله نخست امروز ۲۵ بهمن ماه با حضور همسران معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی قم آغاز شد.
سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده شاهد و ایثارگر آغاز شدبه گزارش ایکنا از قم، در این دوره از مسابقات ۱۸۰ نفر از همسران شهدا و ایثارگران سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز، پنج شنبه، ۲۵ بهمن در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌کنند
این دوره از مسابقات قرآن کریم در هتل شاهد قم برگزار شده و در وقت صبح مسابقات حفظ و قرائت و آزمون کتبی رشته های مفاهیم و تفسیر و در وقت عصر نیز مسابقات حفظ و قرائت ادامه می یابد.
وی ادامه داد: در پایان این روز همسران شهدا و ایثارگران به زیارت حضرت معصومه (س) مشرف می شوند، روز جمعه نیز برنامه‌های آموزشی و زیارت مسجد مقدس جمکران در مرحله اول این مسابقات پیش بینی شده است.
مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات اول تا سوم هر رشته روز شنبه ساعت ۹ صبح در هتل شاهد قم و با حضور مسئولان بنیاد کل کشور و مسوولان استانی برگزار می شود.
مرحله دوم سی‌امین دوره مسابقات قرآن از روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در قم با حضور فرزندان دختر شاهد و ایثارگر آغاز می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi