شناسه خبر : 63872
شنبه 27 بهمن 1397 , 16:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور اهل سنت و اقلیت های دینی در مراسم تشییع شهیدان اصفهان

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان حادثه تروریستی خاش زاهدان با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم، امروز از ساعت 14 و30 دقیقه آغاز شد و جمعی از نمایندگان طوائف و اهل سنت سیستان و بلوچستان و اقلیت های دینی ارامنه و زرتشتیان در آن حضور دارند.
تروریست های تکفیری، چهارشنبه شب 24 بهمن یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر 14 امام حسین(ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی 27 تن از مرزبانان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.
مراسم تشییع پیکر این شهیدان با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و هیات دولت، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، استاندار اصفهان، نمایندگان مردم استان های اصفهان و سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمعی دیگر از مسوولان و اقشار مختلف برگزار شد.
پس از سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده کل سپاه، مردم فریاد انتقام انتقام و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر تکفیری، مرگ بر وهابی و 'حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست' سر دادند.
حضور مردم در این مراسم به حدی است که همه مسیرهای منتهی به میدان بزرگمهر و گلستان شهدای اصفهان مملو از جمعیت است و با گذشت بیش از یک ساعت از آغاز مراسم نیز همچنان به آن اضافه می شود.
در زمان مخابره خبر، جمعیت حاضر در حال تشییع پیکر شهیدان به سمت گلستان شهدای اصفهان هستند.
در حادثه تروریستی خاش 27 تن از مرزبانان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.
شهیدان ابراهیم صیادی و سیدثارالله موسوی از کاشان، امید اکبری از اردستان، سید ابوالفضل موسوی و میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل، محسن صفری و محمدتقی مهرابی از فلاورجان، یونس امیری از فولادشهر لنجان، اسماعیل کرمی از خمینی شهر، عباس کوهی از خور و بیابانک، محمد صابری و علیرضا پناه پوری و مهدی نوروزی از سمیرم، از شهدای این حادثه تروریستی هستند.
همچنین روح الله بابایی از حسن رباط میمه، علی اکبر قبادپناه از شهرضا، علی خادمی از شاهین شهر، سعید سلیمی از تیران و کرون، داوود میرزایی از چادگان، حسن مجیدی، مرتضی فاضل، حسین قدیری، رضا رحیمی از اصفهان و عبدالرضا بروجی از بهارستان اصفهان و حسنعلی ترکیان، ابراهیم براتی، یحیی براتی و حیدر براتی از دُرچه دیگر شهدای این حمله تروریستی هستند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi