شناسه خبر : 64137
سه شنبه 07 اسفند 1397 , 14:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قهرمان‌مسابقه‌ بسکتبال‌با ویلچر جانبازان نخاعی مشخص شد

در دیدار پایانی و فینال نیز تیم شهید شایسته طهرانی با نتیجه ۳۱ بر ۲۶ تیم شهید شکراللهی را مغلوب کرد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد و تیم شهید شکراللهی نیز دوم شد.

فاش نیوز - مسابقه بسکتبال با ویلچر جانبازان نخاعی تهران، روز گذشته برگزار شد و نتیجه آن مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این دوره از مسابقات که روز گذشته به همت انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و باشگاه ستارگان ایثار و به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در باشگاه ایثار شهرک شاهد تهرانپارس برگزار گردید چهار تیم حضور داشتند که با یک دیگر به رقابت پرداختند.

بر پایه این گزارش، در بازی اول که بین تیم های شهید شکراللهی و شهید قبادی برگزار شد، تیم شهید شکراللهی موفق شد به مربیگری داود حیدری تیم رقیب را تنها با اختلاف یک گل 29 بر 28 شکست دهد و به فینال برسد.

در مسابقه دوم نیز تیم های شهید نیک پور و شهید شایسته طهرانی با یک دیگر مسابقه دادند که در این بازی نیز تیم شهید شایسته طهرانی به مربیگری محسن نجمی با نتیجه 36 بر 21 به برتری دست یافت و پای دیگر فینالیست شد.

در مرحله دوم و در مسابقه رده بندی تیم های شهیدنیک پور به مربیگری شکرالله وفایی و شهید قبادی با مربیگری سیدمصطفی حدادی به مصاف هم رفتند که تیم شهید قبادی به مقام سوم دست یافت و رقیبش را با نتیجه 28 بر 27 شکست داد.

اما در دیدار پایانی و فینال نیز تیم شهید شایسته طهرانی با نتیجه 31 بر 26 تیم شهید شکراللهی را مغلوب کرد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد و تیم شهید شکراللهی نیز دوم شد.

در پایان مسابقات، جانباز "اکبر حسین زاده" مدیرعامل باشگاه ایثار ضمن اهدای جوایز برندگان، طی سخنان کوتاهی از انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و جانبازان شرکت کننده و داوران این دوره از مسابقات تقدیر کرد.

اسامی بازیکنان تیم قهرمان( شهید شایسته طهرانی) :

* محسن نجمی«بازیکن و مربی»، محمد صمدی، علی اکبر حسینی، غلامرضا شیرازی، سیدحسن انتظاری، حجت اله شمس و مصطفی رام مهربانی.

سرپرست مسابقات نیز برعهده جانباز قطع پا، حمال جعفری بود.مرحله اول
 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi