شناسه خبر : 64818
سه شنبه 06 فروردين 1398 , 16:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جوایز مسابقات آذر وزنه برداری چه شد!؟

امینی- بعد از گذشت 5 ماه هنوز بنیاد شهید وامور ایثارگران مرکز نتوانسته جوایز قهرمانان رشته وزنه برداری جانبازان در مسابقات آذر 97 که کلا" مبلغ 10 میلیون تومان است پرداخت کند و این درحالی است که که در هر شهرستان بالغ بر 20 نفر کارمند بدون هیچ عملکردی و فقط و فقط در حال بازی با موبایلشان هستند ماهیانه میلیونها تومان پرداخت می کند.

جای بسیار تاسف است که این مدیریت ناکار آمد و زیان ده همچنان در حال تاخت و تاز و به فکر اختلاس های بزگ و بزرگتر است. اگر واقعا" ندارید چرا برگزار می کنید؟ این 10 میلیون ناقابل را هم به کارمندای ناکار آمدتان بدهید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، براستی خیلی متاسفیم برای بنیادی که نام ایثارگران را یدک می کشد ، ما با هزاران درد و گرفتاری یکسال زخمت می کشیم و بعدا" بجای تشویق مارا مسخره و بی احترامی می کنند ، این از وضع درمان و این از وضع ورزش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا خودت بداد ما برس.
دوستان ورزشکار شما راه را اشتباه دارید میرید علت این همه بی احترامی و هتک حرمت ایثار گران همینه ، آقایان مسئول از خداشانه که همگی به طرف اعتیاد و وشیشه و کراک و ...... بروید و حتما" هزینه های شما را هم پرداخت می کنند برید ببینید که بلاعوض های کلان را چه کسانی از بنیاد می گیرند به بهانه مساعدت در ترک اعتیاد وکمک معیشت میلیاردها تومان به خانواده معتادین پرداخت می شود.ورزش برای سلامتی زیان آوراست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi