شناسه خبر : 65379
چهارشنبه 28 فروردين 1398 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰درصد کرمانشاهی به شهدا پیوست

سید یارعلی موسوی، جانباز ۷۰ درصدی اهل شهرستان هرسین، استان کرمانشاه پس از سال‌ها تحمل رنج و درد جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد هستند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به‌ویژه در میان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به‌جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی (ع) را با خون خود تضمین کردند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان از دیار هرسین به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌خصوص  حضرت سید الشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.

سید یارعلی موسوی، جانباز 70 درصدی، رئیس هیأت جانبازان و معلولان شهرستان هرسین که سال‌های طولانی آثار جانبازی را تحمل کرد و در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی می‌‌کوشید، پیش از ظهر امروز به فیض شهادت نائل آمد.

امام جمعه هرسین با  تبریک و تسلیت شهادت جانباز سرافراز اسلام سید یارعلی موسوی، جانبازان سرافراز ایران اسلامی را نشان ایثار و ایستادگی ملت ایران دانست و اظهار داشت:همان‌هایی که به ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمان خویش پاسخ دادند و از وابستگی‌های مادی دل بریده و به وارستگی رسیدند.

جت‌الاسلام‌اجرایی برای خانواده بزرگوار این جانباز سرافراز صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد و افزود: جانباز عزیز سید یارعلی موسوی پس از سال‌ها درد و رنج جانبازی، مزد خود را با شهادت فی سبیل‌الله گرفت، رحمت خدا بر این شهید عزیز که در طول زندگی نیز شهید زنده بود.

حسن سلیمانی، نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی نیز، گفت: با رضایت به مشیت الهی شهادت پرافتخار جانباز و سردار رشید اسلام و قرآن، خدمتگزار صدیق و خستگی‌ناپذیر و پیگیر مشکلات محرومان و مستضعفان، عاشق دلسوخته اهل بیت (ع)  آقا سید یارعلی موسوی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم ایثارگران، همرزمان و دوستداران آن شهید، مردم بزرگوار هرسین، خانواده محترم و بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امیر شاه‌آبادی، فرماندار هرسین نیز با تبریک و تسلیت شهادت این جانباز سرافراز خدمت مقام معظم رهبری ، مردم شهید پرور شهرستان هرسین و خانواده معظم ایشان، تصریح کرد:  امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیا و شهیدان والامقام به‌خصوص ائمه معصومین (ع) میهمان گرداند.

شاه‌آبادی از مردم شهیدپرور شهرستان هرسین دعوت کرد تا رأس ساعت 2 بعدازظهر روز پنجشنبه، 29 فروردین ماه جاری در محل مسجد حضرت آیت‌الله حجتی (ره) در مراسم تشییع پیکر پاک آن عزیز حضور به عمل رسانند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi