شناسه خبر : 65557
پنجشنبه 05 ارديبهشت 1398 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان در رفع مشکل خانواده‌های شهدا بیشتر توجه کنند

معاون پارلمانی و امور مجلس آستان قدس رضوی گفت: مسئولان اداره‌ها باید توجه ویژه‌ای به رفع مسائل و مشکلات خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران کشور داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسن ملک محمدی روز سه‌شنبه در دیدار با 2 خانواده شهید و یکی از جانبازان 55 درصد یزد افزود: رسیدگی به مطالبات ایثارگران وظیفه ملی، دینی و انقلابی است.
وی ادامه داد: خانواده‌ شهدا با صبر و مقاومت خود به‌نظام و انقلاب عزت و آبرو دادند و رسیدگی به وضعیت آن‌ها اقدام ارزشی است که باید مسئولانه در این ارتباط اقدام کنند.
این مسئول فرهنگی بیان داشت: راه عزت و قدرت ملت و کشور تنها درگرو عمل به وظایف انقلابی و داشتن روحیه ایستادگی در برابر استکبار جهانی است که شهیدان به ما تقدیم کردند.
ملک محمدی خاطرنشان کرد: همکاری بین بخشی و عمل به برنامه‌هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار سایر فعالیت دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند در خروجی کارها مؤثر و ضرورت دارد.
وی یادآور شد: هیچ افتخاری در نظام اسلامی بالاتر از این نیست که همه دست در دست هم با وحدت و همگرایی برای رفاه حال ایثارگران و خانواده‌های شهدا که حق بزرگی بر گردن ما دارند، بکوشیم.
معاون پارلمانی و امور مجلس آستان قدس رضوی با خانواده شهیدان اکبر رشیدی و اکبر رحمانی و همچنین جانباز 55 درصد دفاع مقدس غلامحسین کیانی دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.
استان یزد که بر اساس سرشماری سال 1395 یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد، سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi