شناسه خبر : 65615
یکشنبه 08 ارديبهشت 1398 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از

کارگاه آموزشی «باران سلامت» در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان

همزمان با فرارسیدن هفته سلامت، کارگاه آموزشی با نام "باران سلامت" به همت مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان برگزار شد.

فاش نیوز - همزمان با فرارسیدن هفته سلامت، کارگاه آموزشی با نام "باران سلامت" به همت مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش همکار ما از اهواز، در کارگاه آموزشی باران سلامت، نکات ضروری در باره موضوعاتی همچون "سبک زندگی سلامت محور، مدیریت استرس و نقش تغذیه صحیح در سلامت دستگاه گوارش"
، به ترتیب توسط دکتر علیزاده، متخصص ارولوژی، "دکتر اشرفی، متخصص روان شناسی و سرکار خانم سیاحی آموزش داده شد.

گفتنی است مرکز توانبخشی (آسایشگاه) جانبازان نخاعی خوزستان که در مرکز این استان، شهر اهواز واقع است، از مراکز فعال اینچنینی در کشور است که مدیریت آن را یک جانباز نخاعی برعهده دارد.

گزارش از جعفری


 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
گلم گزارشو دست کاری می کنید بعد نمی دونید چی بقیه شو بنویسید ... زحمت بچه مردمو ضایع می کنید !
کارام تمام شد خودم میام مدیریت سایتو به عهده می گیرم . (@-@)
خخخخخخخخ ... فاش نیوز گل گل ... بچه هاش خوب و گل ... کاربراش ناز و گل ..... فاش نیوز همیشه پاینده باشی
البته شخص خانم جعفری هم در این استان بسیار بسیار فعال هستند و زحمت ارسال گزارش و اخبار را می کشند که از همینجا به نمایندگی از ایثارگران و رزمندگان استان خوزستان به ایشان خسته نباشید عرض میکنیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi